Skocz do zawartości

Guild Wars (1, 2)


Polecane posty

Ja mam nadzieję, że jak komuś przyjdzie do głowy pomysł polonizacji, nie zrobią takiego myka jak z M2 i nie ograniczą wersji PL do serwerów PL. Ja będę grał tylko na EU - brak literek [PL] w nazwie serwera to bonus -90% do ilości dzieci neo na serwerze...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,5k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Mam przeczucie że gra spolonizowana utraci na swoim klimacie - w sumie tak jak każda inna zagraniczna produkcja. Ofc. nie jestem przeciw polonizacji . . . żeby nie było :D

Ps. Ja tylko chcę stworzyć urokliwą, rudowłosą złodziejkę i zaszyć się w swoim pokoju na dekadę albo dwie . . . . . :cat1:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym chciał stworzyć postać na podobieństwo pewnej postaci z mego projektu "kśionżka", ale raczej nie pyknie (niesssstety). No ale nie można mieć wszystkiego. Ale za to zrobię sobie piękną, niebieskowłosą, ognistooką elementalistkę (lub produkt zbliżony) i będę niósł Płomień Kary na nieszczęsne mobki...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będę celował w serwery/dzielnice, czy jak się ma to nazywać, anglojęzyczne z powodów podanych powyżej nawet jeśli będą specjalne strefy dla Polaków :P To chyba jednak zależy od lokalnego wydawcy i IMO coś wątpię, że będzie próbował polonizacji... No i BTW. się zdecydowałem, że jednak argument o wpatrywaniu się w coś jędrnego zamiast owłosionych pleców przeważył i się zdecyduję na żeńską postać ;p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@iHS Nie do końca to miałem na myśli. Nie wiem jak działa to "przyspieszanie", czy jest limit jak często można dane wynajdywanie przyspieszać ani o ile. Na podstawie obserwacji uznałem, że to będzie działać tak, jak przyspieszanie budowania w serii civilization. Wynalazek "kosztuje" 100 influence i 24h, jednak przy przeliczniku N:M można koszt w czasie płacić dodatkowym influence.

Stąd gildie z bardzo dużą ilością inf. mogłyby teoretycznie natychmiast kończyć wynajdywanie bonusów i mieć jednocześnie pełny komplet. Ale powtarzam, to tylko obserwacja, nie wiemy czy tak będzie faktycznie.

(A nawet jeśli, faktyczne "kupowanie" inf. jest możliwe za złoto, więc duże, zorganizowane gildie wcale nie będą musiały korzystać w jakikolwiek sposób z klejnotów aby tego dokonać, starczy zrzutka złota, względnie zbieranie inf. przez jakiś czas.)

Co do pożerania czasu to zgadzam się w zupełności, spośród PvE, WvW i structured PvP jestem najbardziej zainteresowany WvW i wiążę z tym trybem spore nadzieje. :)

Jednocześnie nie widzę jak można tam planować na 12h do przodu, chyba, że chodzi Ci o te bonusy, ale wtedy nie bardzo jest co planować - bonusy są tylko w pobliżu budynku który gildia kontroluje, a ciężko zaplanować, że o 19:50 się bronimy przed atakiem X. Mało który przeciwnik jest na tyle miły, aby powiadomić o swoim ataku z wyprzedzeniem.

Co do polonizacji i ceny, CD Projekt będzie wydawcą i prowadzi negocjacje w sprawie obu tych rzeczy. Słyszałem chyba plotki o 159zł za pudełko, ale to tylko plotka i nawet nie pamiętam gdzie to widziałem.

No i coby post nie był za mały. Wyciek info o sklepie, link w poście dragonrider01'a powyżej. Co sądzicie?

Ze wszystkiego co widać na obrazkach martwią mnie jedynie "Loot Bag" i "Mystic Key", przy czym to ostatnie mimo faktu, że "Mystic Chest" można równie dobrze sprzedać komuś zamknięte (może tym razem wypadnie super przedmiot? A może teraz? A teraz????).

Nawet megafonem nie martwię się zbytnio, w kilku "free mmo" w które grałem nie przeszkadzały jakoś szczególnie. Bonusy są stosunkowo niewielkie i trwają zaledwie godzinę, chyba tylko nowe ruskie będą w stanie z nich korzystać przez cały czas grania (a pewnie i oni uznają to za stratę czasu).

Reszta to już albo kosmetyka, ulepszenia konto (character slot), albo wygoda (resurrection orb).

Ogólnie jak na razie sklepik zapowiada się ciekawie, mam tylko nadzieję, że po tej rundzie bety będzie coś wiadomo co do zawartości loot baga i mystic chestów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba jednak zależy od lokalnego wydawcy i IMO coś wątpię, że będzie próbował polonizacji..

Pierwszy Guild Wars jest spolszczony. Wliczając w to (częściowo) Beyonda, więc możliwość wersji PL bym od razu nie odrzucał. CDP zresztą przy oryginale zrobiło całkiem porządną robotę* i przy samym przechodzeniu storyline, jakoś nie zgrzytały mi zęby. Stawiam, że sprawa GW2 PL zależeć będzie od sprzedaży gry w naszym kraju i czasu, chyba, że coś wcześniej CDP wytłucze od ANet/NCsoftu.

*

popielcy

:trollface:

"Mystic Chest"

Pierwszy raz zobaczyłem info o tym na obrazku z "wiadomego imgboarda", obok craty z tf2. I mam cichą nadzieję, że na podobnej zasadzie to będzie funkcjonować - ot ciekawe kosmetyczne bajery/skiny broni, nie dające niczego poza estetyką i powiększeniem szpanu w Lion Arch.

Ps:

no beta key :c

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy Guild Wars jest spolszczony. Wliczając w to (częściowo) Beyonda, więc możliwość wersji PL bym od razu nie odrzucał. CDP zresztą przy oryginale zrobiło całkiem porządną robotę* i przy samym przechodzeniu storyline, jakoś nie zgrzytały mi zęby. Stawiam, że sprawa GW2 PL zależeć będzie od sprzedaży gry w naszym kraju i czasu, chyba, że coś wcześniej CDP wytłucze od ANet/NCsoftu.

*

popielcy

:trollface:

Racja, GW1 było jedną z niewielu gier, których spolszczenia nie gryzły w oczy i grało się całkiem przyjemnie (prócz wyżej wspomnianych popielców :nuke: , ale to jedna z niewielu wpadek w polonizacji GW1).

Z wszystkich trybów najbardziej mi pasuje oczywiście PvE, chociaż zorganizowanym PvP nie pogardzę, jedynie WvW niezbyt mnie ciągnie. Chyba, że mi się spodoba po spróbowaniu tego samemu, ale aktualnie oglądając gameplaye widać, że PvE oferuje najwięcej i że jest to główny develop-target ArenaNetu. Mimo wszystkie fajnie, że będzie można "przechodzić grę" grając tylko PvP i twórcy pomyśleli o weteranach współzawodnictwa, którzy niekoniecznie mają ochotę zmagać się z PvE byleby tylko mieć możliwość grania na wyższym poziomie PvP.

Już mam dość oglądania dem i bety gry na YouTube, chcę zobaczyć pełną grę :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO sklepik bardzo fajny - faktycznie nie ma tam żadnych itemów "must have", spokojnie można bez nich się bawić, wykazać się skillem, ownić w PvP i tak dalej :P

A skrzynki i klucze faktycznie jak z TF2. I na pewno będą tam jakieś kosmetyczne itemki, sam wygląd opakowania to sugeruje moim zdaniem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do polonizacji - z tego co pamiętam jedyneczka miała z tym świetny patent, pozwalający na 'podgląd' drugiego języka naciśnięciem jednego przycisku. Jeśli polski wydawca się postara to myślę, że takie coś też byłoby możliwe.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednocześnie nie widzę jak można tam planować na 12h do przodu, chyba, że chodzi Ci o te bonusy, ale wtedy nie bardzo jest co planować - bonusy są tylko w pobliżu budynku który gildia kontroluje, a ciężko zaplanować, że o 19:50 się bronimy przed atakiem X. Mało który przeciwnik jest na tyle miły, aby powiadomić o swoim ataku z wyprzedzenie

No, ataków przeciwnika planować oczywiście nie można, ale już zbiórki na "inwazje" jak najbardziej, obliczone tak, żeby startowały równo po "wynalezieniu" boosta/siege enginu etc. Ale nie wiedziałęm że bonusy są tylko w pobliżu budynku - myślałem że dla wszystkich członków gildii kontrolującej? Mamo, życia nie starczy żeby to wszystko ogarnąć.

Zresztą,a propos profesjonalnych gildii i planowania, to pamiętam jak lata temu podczas gry w Freelancera ustalało się dyżury przy kompie, albo w środku zajęć dostawałem smsa o inwazji wrogigo klanu, pędziłem przez całe miasto do kompa i dawaliśmy odpór zawsze przeważajacym siłom złowrogiej reakcji. Teraz już gram zdecydowanie bardziej casualowo, ale sądzę, że ci którzy będa chcieli zawojować serwery będą mieli łądnie rozpisane na dni do przodu, kto farmi influence, kto farmi złoto, kto zdobywa, kto broni. Ech, boys with toys.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że istnieją co najmniej dwa powody, dla których nie należy się martwić istnieniem - bo na pewno takie będą - profesjonalnych gildii w kwestii poziomu zarządzania i planowania ;] Po pierwsze, tryb WvWvW ma być tak skonstruowany, żeby do roboty mieli coś samotni gracze jak i średnie gildie kończąc na tych największych. Po drugie, po dwóch tygodniach następuje update wyników co siłą rzeczy sprawi, że ludzie grający na wysokim poziomie trafią na innych kozaków a nie będą zajmować się tłuczeniem graczy skupionych bardziej na funie albo po prostu jeszcze nie mających odpowiedniego skilla :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie, w WvWvW wreszcie przydadzą się na coś ludzie umiejący myśleć na poziomie taktycznym/strategicznym, mający dość klasycznych "taktyk" typu "zerg" albo "nuke 'em all". Tak patrząc po zapowiedziach, szefowie gildii w WvWvW zamiast w MMORPG będą grali w MMORTSa - strategiczne planowanie ataków na kolejne obiekty, sojusze, itp. ... Ale martwi mnie, czy nie będzie trolli próbujących obejść system automatycznego dobierania przez celowe przegrywanie w końcowej fazie danego cyklu WvsW i wymiatania przez całą resztę tegoż.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, nie wydaje mi się, bo jednak strona walcząca liczy sobie kilkaset osób a wątpię czy oni wszyscy byliby w stanie zorganizować się w taką grupę, która oddałaby pola aby potem mieć łatwiej :P Zresztą to też jest głupie działanie, bo IMO wydaje mi się, że system nie będzie dobierał po liczbie zwycięstw albo szeroko pojętym "performacne" ;] Nie martwiłbym się na zapas, zresztą nawet jeśli to zawsze można delikwentów zgłosić albo coś ^_^

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Charrzooka rządzi!

Tornado też niezłe (chociaż w sumie, wszystkie umiejętności Elementalistki niezłe były), dobry też patent z Nornami (zwłaszcza to krukocoś). Na czwartym miejscu drzewko (jakieś takie niemrawe było).

No i te skorpiony... fajniusie.

Nic, tylko czekać, aż 3mpik udostępni preorder. I jednak się skuszę na grę charrem inżynierem, ku chwale Boga Wszystkich Maszyn.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Guild Wars 2 zapowiada się wyśmienicie. Z pewnością zagram jako Warrior i Thief (rasa człowiek) oraz jako Engineer w skórze Charra. Mam głęboką nadzieję, że ta gra na długo mnie wciągnie i zagłębi w ten bajkowy wręcz klimat.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, nazwy elitarnych skilli Charrów mnie totalnie rozwaliły, zwłaszcza ich wersja bazooki, która prezentuje się jako cholernie zabójcza broń :D Reszta skilli gorsza nie jest choć ten awatar dostępny dla człowieka wydawał się nie mieć odpowiedniego powera, ale może to się zmieni do pełnej wersji ;] W każdym razie jest kolejny powód, dla którego będzie trza spróbować gry wszystkimi rasami...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie, wyobrażacie sobie WvWvW w wersji "cały świat kontra centuria Charrów"? Toż to będzie plaża Omaha dla całej reszty świata... Zresztą ciekawe, jakby serwery zniosły pół setki odpalonych jednocześnie w mniej-więcej to samo miejsce "Charrtilery Barrage". Nie mówiąc już o wsparciu ze strony "Charr Bro Band" ^_^ Oj, będzie się działo... chyba przy grze Charrem zostanę taktykiem i zainstaluję sobie TS3 specjalnie żeby wydzierać się do mikro z gardłowym akcentem "Chaaaarrrrrtilery, fireh at coordinatez ...", "Chaaarrrzoookaaas, at my maaaark..." i podobne w tym stylu. To jest chyba jedyna gra w stosunku do której nie mam wątpliwości, że walki będą pasjonujące i zawsze będzie w miarę wyrównana walka (czego nie można powiedzieć o wielu grach AAA, choćby o multi "OMFG, another M320 n00b" BF3). Chociaż ciekawe w sumie by było natarcie kompanii takich drzewek...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rasowe "elitarne" skille

>mfw będzie elitka sponsorowana przez Kormir

>nope.avi :<

A co do pokazanych - póki co, u ludzi, to elitki bez szału moim zdaniem. Pokazane odzwierciedlają poszczególnych bogów, więc pewnie jeszcze dojdzie jakiś healing/buff ze strony Dwayny/

Kormir

i coś ala mesmer skill, ze strony Lyssy.

U nornów są imo takie jakie powinny być. Fajnie wyglądają, w szczególności krukołak, i działają raczej na zasadzie podobnej do avatarów Derva z jedynki. Zaś co do popielców...ta rakietnica wydaje się diabelnie mocna. I efekciarska przy okazji.

Brak jakiejś pokazówki elitek sałatek - not good. :(

Also:

24/50

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, Sylvari i Asura pozostają na razie niewiadomymi, a szkoda, bo uszate aż się proszą o railgun albo inny "lazor" tudzież odpowiedni battle suit. A do Sylvari by pasowało wsparcie zwierzaczków a la "Avatar". No, ale pożyjemy, zobaczymy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekawy tutorialu Sylvari, ponoć ma odbywać się w Dream of Dreams. Może być super. Co do tych raciali, to awatar Melandru ma dosyć sztywne animacje. Za to formy Nornów są super!

Edit:

Mesmer dostał lekkiego reworka, pozmieniali trochę Staff i Greatsword. 1h-sword set dostał też nowy skill, a dwa Leapy połączyli w jeden, który imo ma świetną mechanikę. Distortion dali jako F4, nie ma już reflecta, jednak jest trait który mu to przywraca. No i Blink jest teraz target-teleport, trochę wolniejszy, ale bardziej nieprzewidywalny.

Mam nadzieję, że jeszcze trochę pogrzebią przy tej klasie, bo wydaje się lekko niekompletna/niedopracowana.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę, że rasowe skille będą nadużywane. Będą fajnym dodatkiem, miłą zabawą, ale raczej każda klasa ma co najmniej jedną elitkę lepszą od raciali. Ja na przykład nie zamieniłbym za żadne skarby Tornada u Elementalisty na żaden rasowy skill :P

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będą fajnym dodatkiem, miłą zabawą, ale raczej każda klasa ma co najmniej jedną elitkę lepszą od raciali.

Imo wolałbym, żeby raciale miały pełne zastosowanie, ale przy pewnym stylu rozgrywki. Vide coś w stylu jedynki: przechodząc dunga używać elita x, grając solo pomagać sobie racialem, a grając na pvp jeszcze czegoś innego. Lub odwrotnie, zależnie od preferencji czy broni. To by było imo najlepsze rozwiązanie, niż zostawianie jakiegoś skilla for fun.

Also: lubicie truskawki? Sam mam nadzieję, że sporo takich miejscówek się znajdzie w finalnej wersji, bo eksploracja świata to zawsze miłe zajęcie. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A właśnie, pytanie trochę offtopowe a trochę nie, bo sprawa zastanowiła mnie wczoraj w nocy kiedy sobie dywagowałem ;) Jak to jest, że szary śmiertelnik nie może nawet, wedle NDA - i tego co niektórzy tutaj piszą - podać nawet tego, że dostał się do bety a ludzie z Yogcasta albo nawet ten w powyższym linku spokojnie uploadują video bezpośrednio z gry? Odwieczna zasada równych i równiejszych FTW? ;p

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NDA dla "prasy/mediów" jest inna niż ta, która obejmuje szarych beta testerów. Mówiąc dokładniej - beta dla prasy ma za zadanie niejako promować grę, a ta, dla zwykłych testerów ma służyć testom całej zawartości gry, bez ujawniania poszczególnych jej elementów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...