Skocz do zawartości

Ogame


Gość Hell Shell

Polecane posty

  • Odpowiedzi 934
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź

Ale jak ustawisz taki czas lotu, żeby jeszcze leciał zanim przyjdziesz do domu to nawet jak cię ktoś złapie na falange i ustawi, żeby jego flota doleciało ok. 5sek. po przylocie twojej to zawsze można wziąść ZAWRÓĆ i flota miło zawraca, a agresor nic nie niszczy;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy zawraca agresor czeka, lapie ja na falandze i wysyla drugi trzon floty aby zniszczyl ta flote :) dlatego wlasnie pisalem ze musialaby to byc flota wystarczajaco duza do podzielenia na dwa czlony udezreniowe- a gdy raz zawrocisz flote, to juz wtedy zdajesz sie na laske...

Chyba ze bedzie wysylal flote z FS'em gdzies kolo calego ukladu- ale temu tez da sie zaradzic poprzez znalezienia kolesia ktory umozliwilby skorzystanie ze swojej falangi, lub odpowiednie rozbudowanie swojej (dosc kosztowne :wink: )

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, nie wydaje mi sie. Jesli przeskanuje jakas planetke i widze "flota leci....." i drugi komunikat "flota wroci...." to jesli pozniej przeskanuje ta sama planetke to zobacze jedynie ze flota wraca... wszystko jest jedynie zalezne od przeskanowania odpowiedniej planetki...

a ja juz nie takich uparciochow widzialem :wink::D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak na twoim uni(moje to u2) ale jak ja wysle flote, a po ok 10min wcisne zawroc to widze, ze flota zawraca, ale jak wcisne po ok 4h po wystartowaniu flota znika z podgladu, ale wraca po tych 4h. Moze umnie to jakis bug, ale watpie, bo moi kumple tez tak maja

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System przedstawiony przez Wartyiego jest dobry. Z tego co się orientuje to flanga nie widzi zawróconych flot. Ale taki system ma swoje wady. Jeśli już musimy zawrócic flote to istnieje możliwość, że do celu doleci ona w środku nocy, a w tedy szanse na jej zezłomowanie wzrastają

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System przedstawiony przez Wartyiego jest dobry. Z tego co się orientuje to flanga nie widzi zawróconych flot. Ale taki system ma swoje wady. Jeśli już musimy zawrócic flote to istnieje możliwość, że do celu doleci ona w środku nocy, a w tedy szanse na jej zezłomowanie wzrastają

Ztego wynika, że jak ktoś nie ma moona, a ma dużą flote i chce ją zatrzymać musi robić FS przygotowane na wszystko. Jeżeli już jakieś sytuacje spowodowały, że musiał zawrócić, a flota będzie wracać wieczorem i jeszcze ktos poluje na jego flote może wysłać jakąś inną flote, która namierzona na falange zmyli agresora.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez urazyy, ale to co napisales powyzej nie ma sensu zbyt wielkiego :wink: Bo jesli wysylales glownego FS'a po to zeby flotka nie zostala- to nie masz drugiej flotki "dla zmyly"- bo po co byloby wtedy wysylac ta pierwsza??

Kiedys nie mialem moona i mialem flotke cos kolo 300 OW i 100 N, poslalem FS'a- dwoch kolesi z roznych sojuszy sie zmowilo i mnie zezlomowali- jeden mial flote, drugi moona w okolicy... i wtedy powstal moj ksiezyc, wiec teraz posylam z ksiezyca FS'a :D

A zeby bylo smieszniej: jakies dwa miechy pozniej jeden kolo (zwany dalej panem X) zaproponowal mi ze przy uzyciu mojej falangi i jego floty zezlomujemy tego kolesia co mnie zezlomowal... zagralem na dwa fornty i wyrobilem Pana X, tak ze to on stracil flote, a ten co mnie zezlomowal, zezlomowal i jego, odpalil mi dole, stwierdzil ze mam u niego (podobnie jak u jego- bodajze 3 wtedy na naszym uni- sojuszu) nietykalnosc i przyjacielskie stosunki... :wink: takze w sumie cyba sie oplacilo...

a Pan X nie przeprowadzil akcji odwetowej :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie omawiający strategie gry - zaczynam się poważnie zastanawiać, czy was (przy użyciu kopa w tyłek) nie przenieść do Pomocnej Dłoni czy gdzieś - z umawianiem się na granie to ma tyle wpsólnego, co rum z rumakiem i koń z koniakiem...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z umawianiem się na granie to ma tyle wpsólnego, co rum z rumakiem i koń z koniakiem...

hmmm...

Ale to jak mamy sie umaiwać na wspólną gre? Mamy zapraszać się do sojuszu? Jeżeli już ktoś gra ponad 1miesiąc to pewnie nie zrezygnuje ze swojego sojuszu, ale niech już będzie

na u2 zapraszam na wspólną gre do sojuszu Dominium

na u32 zapraszam na wspólną gre do sojuszu AoS

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tylko ze klan przyjmuje od 50k punktow :/ a raczej gosc ktory gra miesiac tyle nie uzbiera :D

Mamy także akademie:P

Ale najaktywniejsi gracze siedzą w głównym, ale to co nas łączy to wspólne forum i nazwa:P Na forum naprawde dzieje się bardzo dużo.

Wstąp do Dominium/aDominium. Mamy naprawde niezły klimat. Wspólne akcje.

Zapraszam!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z umawianiem się na granie to ma tyle wpsólnego, co rum z rumakiem i koń z koniakiem...

hmmm...

Ale to jak mamy sie umaiwać na wspólną gre? Mamy zapraszać się do sojuszu? Jeżeli już ktoś gra ponad 1miesiąc to pewnie nie zrezygnuje ze swojego sojuszu, ale niech już będzie

na u2 zapraszam na wspólną gre do sojuszu Dominium

na u32 zapraszam na wspólną gre do sojuszu AoS

Cóż. Jak nie potrzebujecie ludzi do grania, to... nie piszcie na GwS - proste :). Z dyskusją o samej grze przenieście się proszę na Komentarze...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno tu nie zagladalem:)

Ja tam ciagle gram na UNI 25, chyba mma juz cwierc miliona punktow i wzialem se dlugi urlop. To sie nazywa, ze mam kryzys ^^ odchodzi mi ochota do gry. Zobaczymy jak bedzie, ale poki co zapraszam do mojego sojuszu Death i akademii TBofD. Sojusz glowny ugruntowal sie juz w TOP 10 a akademii brakuje jakies 300k punktow do 10 miejsca

pozdro

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapewne wczesniej wprowadza je na moim 25 uni 8)

Ale tak na serio to najnowsze uni ma juz laczenie flot. Troche czasu minelo od wprowadzenia łączenia flot na 1 uni wiec mogli by sie sprerzyc i wlaczyc je jeszcze na ktoryms uni...

Sprobuj porozmaiwac z Art-em moze pusci troche farby :wink:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0% nie ma szans na naprawe przy rakietach.Siła rakiety zależy od poziomu tech obronej obrońcy i bojowej agresora.Dodatkowo dochodzi punkty zniszczen jakie trzeba zurzyć na dany cel , gdy nie ma wystarczającej ich ilości zostaje wybrany najsłabszy cel itd.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...