Stalkerkiel Napisano Lipiec 31, 2010 Zgłoś Share Napisano Lipiec 31, 2010 Witam. W Nordmarze da sie nauczyc kuc bron z czystej rudy. Wszystko jest ok, ale na jakiego grzyba to? Wiecie moze czy da sie wykuc jakas bron z tej czystej rudy czy tez to zostalo umieszczone w grze po nic czy tez ja nie odkrylem wszystkiego? I jaka jest najlepsza bron. Moze byc i 1 i 1,5 i 2 reczna . Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano Sierpień 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2010 z tego co pamiętam runiczny miecz może ci wykuć kowal w faring jak zabijesz 3 trole,broni z rudy nigdy nie kułem ale po cholere ci ona?jest tyle innych broni, poszukaj w skrzyniach a znajdziesz gniew innosa Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szewcz95 Napisano Sierpień 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2010 jak zatluczesz rhobara to wez jego miecz i tarcze one sa dobre Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neoniks Napisano Sierpień 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2010 Nie jestem do końca pewny ale była chyba w grze receptura na miecz przodków. On był z czystej rudy Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karasu Napisano Sierpień 5, 2010 Zgłoś Share Napisano Sierpień 5, 2010 przeszukując skrzynie (musisz ich sporo zaleźć) możesz natrafić na plany broni z czystej rudy. Da się znaleźć plan jedno- i dwu- ręcznego miecza. Jeśli w skrzyniach nie znajdziesz czystej rudy to jedna sztaba leży na kowadle w kopalni z piecem, a drugą możesz dostać za wypędzenie orków z nordmaru od przywódcy fire clan'u Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stalkerkiel Napisano Sierpień 9, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Sierpień 9, 2010 Podacie jakies dokladniejsze lokalzacje tej broni lub skrzyn? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kedzior687 Napisano Sierpień 9, 2010 Zgłoś Share Napisano Sierpień 9, 2010 Kufry z magicznym sprzętem: Myrtana: 1. Ardea (dzicz, las) ? nad kamiennym kręgiem, na drodze do Vengradu, w jaskini z Pełzaczami, na zachód od farmy ze Schratami. 2. Reddock ? obok Sebastiana. 3. Cape Dun ? w jaskini ze smokami, pod miastem. 4. Montera (dzicz; las) ? w jaskini za Złodziejami Zboża, na północ od młynu. 5. Montera (dzicz, las) ? w jaskini Rakusa, na wschód od miasta, na wchód od farmy z Mlecznymi Krowami. 6. Okara ? ?pokój? alchemika, na lewo od ?pokoju? paladyna Rolanda. 7. Okara ? niedaleko wejścia, w wąwozie, nizince z czterema Ogrami (czy jakoś tak, dawno grałem). 8. Gotha ? w domku alchemika, na lewo, przed schodami do bramy głównej. 9. Gotha ? ostatni dom w wewnętrznym dziedzińcu. 10.Vengard ? obok Karrypta. 11.Vengard ? w chacie 2-iego Orkowego Dowódcy. 12.Vengard (poza murami) ? zaraz po ścieżce prowadzącej na górę od Bariery, na wschodzie z trzema namiotami oblężeniowymi Orków. 13.Vengard (poza murami) ? na północ od miejsca gdzie przeniósł Cię ?Niewiadomy Teleport? (czy jakoś tak), na kamiennym kręgu z Gargulcami. 14.Silden ? obok Grompela, miasto Szamana. (???) 15.Geldern ? obok Groka, Wodza Szamanów. 16.Geldern ? w pokoju z trzema szamanami, następny od Groka. 17.Geldern ? w chacie Grimboll?a, południowy ? zachód miasta. 18.Trelis ? w Świątyni, pokój przed Kamakiem. 19.Trelis ? w Świątyni, pokój z Kamakiem. 20.Trelis (dzicz, las) ? w kamiennym kręgu z Gargulacami, na wschód od Świątynnego Wykopaliskowego Obozu z Orkami. Razem: 20 Varant: 1. Braga ( poza miastem) - przy przesmyku (przełęcz), obok Kurta. 2. Ben Erai (po za miastem) ? w jaskini z Twardymi (???) Pustynnymi Pełzaczami. 3. Bakaresh ? na północ od miasta, w jaskini z Koczownikami Raseru. 4. Bakaresh (poza miastem) ? na północ od Bakareshu, Na północno-wschodnim wybrzeżu, w jaskini za małym Orkowym Obozem. 5. Ben Sala ? na wzgórzu z Orami Zawiadowcami. 6. Al Shedim ? w kwaterach Wojowników. 7. Al Shedim ? w kwaterach Uzdrowicieli. 8. Al Shedim - kwatera Straznikow Umarlych 9. Mora Sul ? w miejscu gdzie przebywa Gonzales, za tronem. 10. Mora Sul ? w Świątyni, na parterze. 11. Ishtar ? w skarbcu za Zubenem, na prawo. 12. Ishtar ? w podziemnych lochach, dostępna przy arenie, na prawo. 13. Pustynia ? północny ? wchód od Al Shedim, na północ od Smoka, za zniszczoną chatą. 14. Pustynia ? obóz Hurita, za ścianą w południowo-wschodnim rogiem ruin. 15. Pustynia ? prosto na wschód od kryjówki Asaru (jaskinia), na szczycie wzgórza, chronione przez Potwora. 16. Pustynia ? na głównej drodze z Bragi do Ishtar, na pierwszej oazie z Assasynami. Razem: 16 Nordmar: 1. Dzicz; Las; Puszcza ? ostro na południowo-wschodni brzeg, w spalonej chacie na końcu długiego półwyspu. 2. Dzicz ? podążając wschodnim wybrzeżem, na tyle doliny w stronę zachodu(zaraz po połamanym wózku z krwawymi śladami Cieniostwora) strzeżonym przez Czarnego Trolla (południe od jaskini Pełzacza w jakiejś dolinie). 3. Dzicz; Las; Puszcza ? wciąż podążając wschodnim wybrzeżem, namiot Szamana w obozie Orków. 4. Dzicz; Las; Puszcza ? w grobowcu Snorre?a. 5. Dzicz; Las; Puszcza ? w grobowcu Baldar?a. 6. Dzicz; Las; Puszcza ? w grobowcu Berek?a. 7. Dzicz; Las; Puszcza ? miejsce gdzie jest Czarny Troll, czyli wierzchołek wzgórza nad grobowcem Angir?a. 8. Dzicz; Las; Puszcza ? w obozie Orków gdzie jest Bębniarz, za obozem myśliwych z Klanu Wilka, dostępna także z przejścia przez przełęcz od Silden. 9. Dzicz; Las; Puszcza ? w kopalni Magicznej Rudy with the smelter (??? Nie wiem co to znaczy), jest tez inne wejście przez obóz Orków na północ od Klanu Młota; to miejsce (gdzie jest skrzynia) jest odseparowane od reszty kopalni. 10. Klasztor ? na samym dole Biblioteki. Razem: 10 Skrzynie z magicznymi przedmiotami nie są podpisane. Kufry z broniami: Myrtana: 1.Cape Dun ? w jaskini ze smokami (są tam 4 typy skrzyń, które są nie podpisane). 2. Cape Dun ? w skrzyni Alchemika (nie jestem na 100% pewny co do tej skrzyni, przepraszam). 3. Okara ? na wschód od obozu Rebeliantów, jest tam zbocze z pięcioma Trollami pilnującymi skrzynię; to miejsce jest też alternatywnym wejściem do Wielkiej Jaskini za Złodziejami Zboża na północ od młynu Montery. 4. Vengard ? piąty dom Orkowych Dowódców (ściślej: chata 5-ego Orkowego dowódcy ). 5. Vengard ? poza barierą, na szczycie wzgórza, gdzie jest 3 namiot Oblężeniowy Orków. 6. Silden ? skrzynia Umbrak?a. 7. Silden (dzicz, las) ? zaraz po wodospadzie, strzeżona przez trzech krokodyli. 8. Trelis ? za Vakiem. 9. Dzicz; Las; Puszcza (Gotha) ? na górze(góra, mountain), wysoko ponad Gothą, strzeżona przez Czarnego Trolla; to miejsce jest także osiągalne gdy przechodzimy przez przełęcz od Nordmaru albo przez gallery (??? Jakby balkon) który prowadzi do Nordmaru od Faring. Razem: 9 Varant: 1.Ben Sala - za Daro, miejsce gdzie przebywa Julio. 2. Bakaresh ? w Skarbcu. Główne piętro. Tam gdzie jest większość skarbu. 3. Bakaresh ? Skarbiec, wyższe piętro. 4. Bakaresh (dzicz; las) ? południowa część trzech wysepek. 5. Mora Sul ? miejsce gdzie przebywa Gonzales. Skrzynia na prawo. Razem: 5 Nie ma żadnych skrzyń w Nordmarze. Skopiowane na szybko, nie przejrzalem. I nie ma opisu, w ktorej skrzyni jest co. Skrzynie mozesz otwierac w dowolnej kolejnosci, a i tak gniew innosa, czy inne miecze znajdziesz w ktorejs z kolei Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deaproth Napisano Sierpień 10, 2010 Zgłoś Share Napisano Sierpień 10, 2010 Ja w sumie łażąc po Varancie znalazłem "przepis" na miecz mistrzowski (daje mistrzostwo w walce dwoma mieczami) ale ciężko było znaleźć katany (bynajmniej mi) ale warto było ponieważ idąc do nordmaru wiedziałem że mogę na nie liczyć =;] Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.