Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Hurr1cane

Nowy komputer 2600- 3000zł, bez monitora, dysku twardego i DVD

Polecane posty

Witam. Mam zamiar niedługo kupić nowy komputer. Problem w tym, że w temacie sprzętu jestem całkowicie zielony :/ Komputer będzie używany do gier i filmów na monitorze 1650x1050. Zależy mi na jak największej wydajności. Dysk twardy, monitor, stacje DVD mam. Czytałem o sprzecie w CDA i myślę, że dobry byłby procesor Intel Core i3 540 ( pisali, że można go mocno podkręcić) i karta graficzna Asus Radeon HD5850. W płytach, pamięci ram, zasilaczach wogóle sie nie orientuje :krecka_dostal: ... Prosze o pomoc. Części nie muszą byc z jednego sklepu jak tu np. http://forum.cdaction.pl/Zestawy-Komputero...10r-t52194.html

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość luq92

Możesz napisać jaki masz dysk? Zaraz coś Ci złoże przykładowego. Co do i3, to nie warto się interesować teraz dwoma rdzeniami.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość luq92

CPU: AMD Phenom II X4 955 Black Edition - 599 zł

Chłodzenie CPU: Zalman CNPS 10X Flex + SilentiumPC Zephyr 120 - 155 zł

MoBo: ASRock M3A770DE - 259 zł

GPU: Gigabyte Radeon HD5850 1024MB DDR5 - 1130 zł

PSU: OCZ ModXStream Pro 500W - 279 zł

RAM: GoodRam 4GB (2x2GB) 1333MHz CL9 - 399 zł

Buda: SilentiumPC Gladius 600 Pure Black - 220 zł

RAZEM: 3041 zł

Wyszło trochę więcej, ale myślę, że nie problem dołożyć 41 zł. Ale jak coś, to mów to coś przytniemy. Można kupić inną obudowę np. Luxo za 140 zł i tylko 2GB pamięci, ale za jakiś czas wypadałoby dokupić kolejne 2GB.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CPU: AMD Phenom II X4 955 Black Edition - 599 zł

Chłodzenie CPU: Zalman CNPS 10X Flex + SilentiumPC Zephyr 120 - 155 zł

MoBo: ASRock M3A770DE - 259 zł

GPU: Gigabyte Radeon HD5850 1024MB DDR5 - 1130 zł

PSU: OCZ ModXStream Pro 500W - 279 zł

RAM: GoodRam 4GB (2x2GB) 1333MHz CL9 - 399 zł