mbond666 Napisano Luty 19, 2015 Zgłoś Share Napisano Luty 19, 2015 WitamJakiś tydzień temu kupiłem sobie FF XIV, i dodałem je do mojego konta trial z przed pół roku. Wszystko działało, ale 3 dni temu chciałem sobie pograć na studiach i podczas próby zalogowania się na inna sieć zablokowało "czasowo" moje konto. Spoko, tak mają. Wysłałem prośbę o reset hasła tak jak jest napisane na ich stronie z supportem. Jednak żaden email nie przyszedł. Mam konto na wp.pl. Czekałem 2 dni. Więc wysłałem kolejną prośbę i dalej nic. Po kilku próbach napisałem ticket, ale też żadnej odpowiedzi. W końcu napisałem ticket podając adress email do kantaktu z gmaila i dostałem odpowiedz. Standardowa regułka: jeśli chcesz zmienić hasło idz pod ten adres, jeśli nie pamietasz ID idz pod ten adres itd. Nie było tam rozwiązania problemu bo nie mogłem zresetować hasła na dla mojego konta na wp.pl. Więc napisałem kolejny ticket bardziej szczegółowo opisujący problem, ale znów jako odpowiedz dostałem standardową regułkę.Nie mam innego sposobu kontaktu z nimi chyba, więc nie mam już pomysłu co mam zrobić. Aby zmienić adres email muszę mieć dostęp do konta a jest zablokowane. Napisałem kolejnego ticketa, ale tracę już nadzieję. Niestety jako, że moje konto jest zablokowane to nie mogę napisać nic na ich forum.Jeżli ktoś ma jakieś pomysły to będę wdzięczny za pomoc.Przepraszam za bład w tytule Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów w Pomocnej Dłoni. -- Artius Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.