wwl1 Napisano Luty 15, 2015 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2015 Witam,Niedawno wraz z komputerem zakupiłem grę Assassin's Creed III. Gra jest w formie "cyfrowej", tj w sklepie otrzymałem plakietkę Ubisoftu wraz z danymi programu, kluczem aktywacyjnym do wykorzystania w kliencie Uplay. Tak też zrobiłem, zainstalowałem klienta Uplay, założyłem konto, aktywowałem grę za pomocą dostarczonego klucza, gra została przypisana do mojego konta, pobrałem ponad 15 gb danych, kiedy chciałem zainstalować program uraczyła mnie "lawina" komunikatów o błędach crc...Oczywiście oprogramowania nie udało mi się zainstalować, za to klient Uplay zaproponował mi "rozwiązanie problemu" poprzez weryfikację danych, po kilku minutach utrzymałem komunikat, że uprzednio pobrane dane zawierają szereg błędów. Oczywiście na skutek działania klienta Uplay, pobrane pliki (ponad 15 gb), znikły, a menu klienta nakazało mi rozpoczęcie ponownego pobierania...Jakoś nie uśmiecha mi się ponowny download tych plików, jest jakaś szansa na normalny proces instalacji gry od Ubisoftu zakupionej w wersji cyfrowej? Dobrze, że sprawdziłem jak to wygląda w praktyce, miałem kupić w Uplay kilka innych pozycji włącznie z Far Cry 4, ale chyba podziękuję, co mi z kluczy, skoro nie można korzystać, z legalnego, zakupionego oprogramowania... Zapoznaj się z zasadami nazywania tematów w Pomocnej Dłoni. -- Artius Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.