gramofon23 Napisano Grudzień 8, 2014 Zgłoś Share Napisano Grudzień 8, 2014 Po zalogowaniu do Origin i kliknięciu w ikonę gry Dragon Age Inkwizycja otrzymuję komunikat:"Nie można nawiązać połączenia z serwerami EA w celu aktywacji gry Dragon Age na Twoim Komputerze przy użyciu twojego konta, spróbuj ponownie później"Taka sytuacja ma miejsce od wczoraj od godziny 22:00 - wcześniej gra uruchamiała się bez problemów. Nic w tym czasie nie instalowałem na komputerze - po prostu wyszedłem wczoraj z gry i już nie mogłem jej uruchomić. Co zrobiłem do tej pory:1. Odinstalowałem Origin i zainstalowałem ponownie2. Odinstalowałem grę i zainstalowałem ponownie (na partycji systemowej, podobnie jak Origin)3. Wyczyściłem pamięć podręczną przeglądarki, rejestr systemu, itd., korzystając z programu CCleaner oraz Wise Registry Cleaner4. Próbowałem uruchomić grę z wyłączonym antywirusem (Avast) - choć zaznaczam jeszcze raz, że wcześniej uruchamiała się normalnie 5. Dodałem wyjątki do zapory systemowej (Pliki Exe z katalogu Inkwizycja + pliki origin)6. Próbowałem uruchomić grę w trybie administratora 7. Próbowałem różnych trybów zgodności8. Wyłączyłem usługę Windows Defender9. Próbowałem "naprawiać grę" z poziomu originŻadna z w/w metod nie poskutkowała. Bardzo proszę o radę - to moja pierwsza gra na Originie - wcześniej korzystałem m.in. ze Steam lub Battlenet i nigdy takich problemów nie było (owszem, Battlenet siadało, ale zawsze poprzedzał to jakiś komunikat lub zapowiedź problemów wraz z datą ich zakończenia).Czy ktoś ma lub miał podobny problem? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.