HiCy Napisano Grudzień 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Grudzień 11, 2013 Witam. Ostatnio zamówiłem w sklepie Salurion.pl myszkę, ale po złożeniu zamówienia dostałem email generowany przez SYSTEM, że produktu nie mają (chociaż na stronie pisało, że maja i wysyłają w ciągu 24h) no to napisałem im kiedy mogę oczekiwać na paczkę.. Zero odpowiedzi od 3 dni, więc chciałbym z tego zamówienia zrezygnować (dodam, że nie zapłaciłem jeszcze, bo numer konta miałem dostać na e-mail). I tu moje pytanie czy mogę im po prostu napisać maila, że chcę zrezygnować z przesyłki czy jak to zrobić? I czy nie będzie z tym jakichś problemów? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.