wiktorXIII Napisano Październik 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2013 Witam. Mój login do konta na Uplay nie był pierwszym członem używanego adresu mailowego ale zupełnie innym słowem. Gdy parę miesięcy temu była ta afera z włamaniem, zmieniłem hasło i wszystko śmigało. Dziś zainstalowałem ponownie FC3 i przy próbie zalogowania wyskakuje info o złym loginie i haśle. Czy tylko mi się wydaje czy konto z grami za 5 stów poszło się...no sami wiecie:( Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Devius Napisano Październik 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2013 Teraz w Uplay zamiast loginu wpisuje się adres e-mail (jeśli nie wiesz) zamiast nazwy użytkownika. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiktorXIII Napisano Październik 26, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2013 Faktycznie, zadziałało. Tylko że nie ma żadnych gier. Nie jestem pewien czy kiedyś nie użyłem tego samego maila do utworzenia dwóch kont. Z drugiej strony, nazwa użytkownika na tym koncie to w 90% stary login. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Devius Napisano Październik 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2013 Jest to raczej niemożliwe, by na takiej platformie jak Uplay można by było użyć tego samego e-maila do różnych kont. Pokombinuj z hasłem, które ostatnio wpisywałeś (jak zmieniałeś), może w końcu się uda, jeśli nie, to napisz do supportu Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrMimi Napisano Październik 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2013 A ja mam taki problem. Kupiłem już kiedyś Far Cry 3 w przecenie na steam. Jednak muszę założyć konto na Uplay'u. Rejestruję się, ale gdy klikam "ok" wyskakuje komunikat : "Błąd z serwerem. Proszę spróbować później." I tak juź przez cały weekend. Co zrobić ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiktorXIII Napisano Październik 26, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2013 Miałem tak samo na początku (tylko że mam wydanie pudełkowe bez Steam`a). Jako że używam routera, konieczna okazała się aktualizacja firmware`a. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Devius Napisano Październik 26, 2013 Zgłoś Share Napisano Październik 26, 2013 @MrMimiTo akurat klasyczny już przypadek na stronie Uplay, trzeba być po prostu cierpliwym. Ja kiedyś hasła (po tym włamaniu, czy co to tam było) nie mogłem zmienić przez kilka dni. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrMimi Napisano Październik 27, 2013 Zgłoś Share Napisano Październik 27, 2013 @Devius dzięki za pomoc. Jednak Uplay nie może się równać ze steam ;p Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wiktorXIII Napisano Październik 31, 2013 Autor Zgłoś Share Napisano Październik 31, 2013 Odświeżam temat. Pan z techhelpu stwierdził że niemożliwe jest użycie tego samego maila do utworzenia dwóch kont ale ja naprawdę nie pamiętam innego adresu. Stwierdził że jeśli nic innego nie działa to mam wysłać numer seryjny gry, zdjęcie instrukcji z numerem i zdjęcie paragonu. I tu kolejne pytanie: te dane potrzebne są im do odnalezienia konta czy może zamierzają mi wysłać nowe numery seryjne? I co zrobić z takim fantem: na koncie posiadałem Antologię Assassin`s Creed i Far Cry 3 ale zgubiłem paragon do AC:( Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrMimi Napisano Listopad 3, 2013 Zgłoś Share Napisano Listopad 3, 2013 Wiecie co zrobić ? Już ponad tydzień nie mogę założyć konta, a chciałbym sobie pograć. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.