Skocz do zawartości

Battlefield 3 - komputer się wiesza


Damianorro

Polecane posty

Witam, od około 2 miesięcy borykam się z problemami freezów w bf3, gram w niego od czasu premiery, freezy zaczeły się odkąd zmieniłem karte z GTX 480 na GTX 670 OC . Może ktoś powiedziec jak można się tego pozbyć, bo po jakimś czasie gry komputer wiesza się i trzeba go resetować. Przegrałem w to ponad 100h a teraz nie mogę grać, denerwuje mnie to że niektórzy mogą w to grać bez problęmów a ja nie mogę 10 minut.Pomocy!!!

Moja specyfikacja PC:

i5 650 3.2 Ghz

GTX 670 OC

8 Gb ram ddr3

asus P7P55D-E

Tagan SuperRock TG680-U33II (680 wat)

komputer napewno nie jest za słaby bo na GTX 480 grałem bez problemów na ultra.

Zna ktoś jakieś rozwiązanie, z góry dzięki za pomoc ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązaliśmy problem razem z Anihilatorem trzeba było wyłączyć zintegrowaną kartę dźwiękową. Są po prostu jakieś problemy na zintegrowanej (zmieniałem 3 razy płytę główną gwarancyjnie i na każdej był freez) Ostatnio również zmieniłem kartę też freez. Dołożyłem ramu to samo dopiero wyłączenie karty dźwiękowej z pomocą biosu naprawiło problem, czas na zakup jakieś innej wewnętrznej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Ściągnij następujący plik i go rozpakuj: http://websec.evenbalance.com/downloader/download.php?file=1.

2. Przejdź do "C:\Users\<nazwa_użytkownika>\AppData\Local\PunkBuster\BF3\pb\" i wykasuj wszystkie pliki z tego folderu (pliki i foldery mogą być ukryte: http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/Sho...dden-files).

3. Wykasuj folder "pb" z głównego folderu, w którym masz zainstalowaną grę (np. "D:\Gry\Battlefield 3\pb\").

4. Przejdź do "C:\Windows\SysWOW64\" i plikom PnkBstrA.exe oraz PnkBstrB.exe ustaw tryb zgodności z Win XP SP3 oraz zaznacz uruchamianie jako administrator.

5. Uruchom "pbsetup.exe" dodaj swoją grę i ewentualnie zaktualizuj.

6. Otwórz PowerShell jako administrator (wpisz w "Wyszukaj pliki i programy" nazwę "PowerShell", kliknij prawym przyciskiem myszy na wersję 64-bitową i wybierz "Uruchom jako administrator"), a następnie wpisz "cd c:\windows\system32 sfc /scannow" (bez cudzysłowów!). Zrestartuj komputer.

7. Otwórz tym razem 32-bitową wersję PowerShell (też jako administrator) i wpisz "cd c:\windows\syswow64 sfc /scannow". Zrestartuj komputer.

a sprobuj zrobic cos takiego

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...