Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Szymek781

Tablet - nie składamy komputera

Polecane posty

WITAM, WITAM I ILEŚ SET RAZY WITAM. Chyba w tym dziale złożyłem najwięcej wątków, haha! Zawsze proszę o pomoc, bo jestem niekumaty w takich sprawach. Dobra, bez zbędnego pieprzenia. Powtarzam się? Olać. Proszę o propozycję tabletu do ośmiuset złotych, może być więcej. Dzięki i pozdrawiam. Nie pytać się "jaka matryca, jaki procesor" - NIE ZNAM SIĘ.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego czego oczekujesz po tablecie i do czego go będziesz używał:

1. Czy potrzebujesz wejścia na microsd czy wystarczy pamięć wbudowana?

2. Będziesz na nim dużo grał w wymagające gry?

3. Matryca TFT czy IPS? ;) Znaczy gorsza TFT z słabymi kątami widzenia czy droższa IPS o lepszych kątach widzenia/

4. Potrzebujesz 3G czy wystarczy samo Wifi?

5. Bluetooth potrzebny?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiano pro Dual 10. Ekran 9,7? IPS pojemnościowy multitouch, 1024×768 4:3

- Procesor RK3066 Cortex A9 DualCore 1,6 Ghz+mali400 quad core

- Pamięć operacyjna DDR3 1GB

- Pamięć wewnętrzna 16GB

- System operacyjny ANDROID 4.0

- Kamera / Aparat 2Mpx

- Wi-Fi 802.11 b/g/n

- Bateria 8000 mAh

- HDMI 1.3 1080p Full HD

- Obsługa 3G ? zewnętrzny adapter

- Bluetooth

- Wejście MicroSD (obsługa kart do 32GB)

- Obsługa flash 11

- G-sensor 4-poiomowy

- Obsługa gier 3D

- Formaty video (1080p) WMV, MKW, MOV, AVI,

RM/RMVB, MPEG-2/4

- Formaty audio MP3,WMA, 3GP, AAC, FLAC,

WAV, OGG

cena 899zl

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie polecam:

http://www.x-kom.pl/...ifi-czarny.html