Skocz do zawartości

Battlefield 3 - stuttering, flickering, lags


Gość gtxxx

Polecane posty

intel core i7 920 @3.60

gigabyte ga-ex58 ud5 rev. 1.0

patriot viper II sector 7 DDR3 triple chanel 3x2GB 1600 9-9-9-24

geforce gtx295 evga 1792mb co-op edition

samsung 128GB SSD830 MZ-7PC128D

seagate 500gb barracuda 720.11 32mb sataII

asus xonar dx/xd

lg combo ggc-h20l rbb

enermax modu87+ emg900ewt 80plus gold 900W

Windows Vista Home Premium SP2 x64 - niedawno instalowany, wszystko aktualne i ściągnięte ze stron producentów sprzętu.

FPSy mierzone frapsem oraz komendą "render.drawfps 1" utrzymują się w przedziale 60 - 160.

W ustawieniach graficznych wszystko na minimum/wyłączone, rozdzielczość 1680x1050 (natywna monitora). Ping w zależności od serwera 40 - 60, łącze parokrotnie diagnozowane, żadne spadki czy opóźnienia nie zostały wykryte; sprawdzone również na stronie www.pingtest.net, wynik: A lub B. Wykresy

generowane przez komendę "Render.PerfOverlayVisible 1" również w porządku.

W pliku user.cfg dopisane komendy:

RenderDevice.TripleBufferingEnable 0

RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1

TX295 to karta dwuprocesorowa. Sądząc, że problemem może być SLI na kartach z rodziny GTX200, wyłączyłem multi GPU i jeden z procesorów przypisałem do PhysX. Niestety nie rozwiązało to ww. problemu.

W sumie próbowałem chyba wszystkiego. Pisałem również do pomocy technicznej. Otrzymałem standardową odpowiedź z listą rzeczy które powinienem uaktualnić oraz prośbą o sprawdzenie łącza. Wszystko miałem aktualne (sprawdziłem zgodnie z sugestią zawartą w wiadomości), a łącze przeszło testy pozytywnie.

Jak dotąd nic nie pomogło. Nie udało mi się wpaść na żaden "genialny" pomysł. Kupiłem premium sądząc, że może jakaś dodatkowa aktualizacja coś zmieni, lub że na mniejszych mapach gra będzie chodzić płynnie. Niestety grając w CQ dostaję tzw. oczopląsu, ponieważ podczas szybkiego poruszania się, nie widzę nic prócz skaczących wokół tekstur. Muszę grać niemal na oślep.

Czasem w pierwszych minutach meczu rozgrywka jest w miarę płynna, nabijam więc punkty. Niestety po pewnym czasie zaczynają się lagi, przycięcia a gra przestaje zaliczać trafienia. Nóż też się zacina. Czasem stoję za nieruchomym przeciwnikiem i trzy razy muszę wciskać przycisk użycia noża, by ten zadziałał. To nie są pojedyncze przypadki, tak jest przez całą rozgrywkę, gdy tylko ww. problemy zaczynają się nasilać.

W załączniku .jpg z ustawieniami w panelu nvidii.

post-722387-0-99855800-1343683647_thumb.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months later...

Nastąpiły zmiany w konfiguracji mojego blaszaka:

cooler master cosmos s

intel core i7 920 (3.60GHz)

noctua nh-u12p se1366

gigabyte ga-ex58 ud5 rev. 1.0

corsair vengeance 3x4GB 1600MHz DDR3 CL9 XMP

msi gtx680 2048mb ddr5 256bit pci-e lightning

samsung 128gb ssd830 mz-7pc128d

wd caviar blue wd5000aakx 500gb sataIII 16MB

seagate 500gb barracuda 720.11 32mb sataII

asus xonar dx/xd

lg combo ggc-h20l rbb

enermax modu87+ emg900ewt 80plus gold 900W

windows vista home premium sp2 x64

Dzięki nowej karcie graficznej pozbyłem się problemów z grafiką w bf3

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Problemy powróciły: stuttering i lagi. W moim odczuciu zbiegło się to w czasie z zainstalowaniem najnowszej aktualizacji do programu origin. Próbowałem to jakoś naprawić, włącznie z przywróceniem systemu do stanu, w którym gra chodziła płynnie. Niestety bezskutecznie.

Stuttering, lagi, zaciny.

Wysoki sądzie, żądam dla oskarżonego, firmy dice kary annihilacji i wiecznego potępienia. Nigdy więcej nie tknę nawet trzymetrowym kijem przez worek foliowy niczego co zostanjie zrobione przez dice.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...