Gość gtxxx Napisano Lipiec 30, 2012 Zgłoś Share Napisano Lipiec 30, 2012 intel core i7 920 @3.60gigabyte ga-ex58 ud5 rev. 1.0patriot viper II sector 7 DDR3 triple chanel 3x2GB 1600 9-9-9-24geforce gtx295 evga 1792mb co-op editionsamsung 128GB SSD830 MZ-7PC128Dseagate 500gb barracuda 720.11 32mb sataIIasus xonar dx/xdlg combo ggc-h20l rbbenermax modu87+ emg900ewt 80plus gold 900WWindows Vista Home Premium SP2 x64 - niedawno instalowany, wszystko aktualne i ściągnięte ze stron producentów sprzętu.FPSy mierzone frapsem oraz komendą "render.drawfps 1" utrzymują się w przedziale 60 - 160.W ustawieniach graficznych wszystko na minimum/wyłączone, rozdzielczość 1680x1050 (natywna monitora). Ping w zależności od serwera 40 - 60, łącze parokrotnie diagnozowane, żadne spadki czy opóźnienia nie zostały wykryte; sprawdzone również na stronie www.pingtest.net, wynik: A lub B. Wykresygenerowane przez komendę "Render.PerfOverlayVisible 1" również w porządku.W pliku user.cfg dopisane komendy:RenderDevice.TripleBufferingEnable 0RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1TX295 to karta dwuprocesorowa. Sądząc, że problemem może być SLI na kartach z rodziny GTX200, wyłączyłem multi GPU i jeden z procesorów przypisałem do PhysX. Niestety nie rozwiązało to ww. problemu.W sumie próbowałem chyba wszystkiego. Pisałem również do pomocy technicznej. Otrzymałem standardową odpowiedź z listą rzeczy które powinienem uaktualnić oraz prośbą o sprawdzenie łącza. Wszystko miałem aktualne (sprawdziłem zgodnie z sugestią zawartą w wiadomości), a łącze przeszło testy pozytywnie.Jak dotąd nic nie pomogło. Nie udało mi się wpaść na żaden "genialny" pomysł. Kupiłem premium sądząc, że może jakaś dodatkowa aktualizacja coś zmieni, lub że na mniejszych mapach gra będzie chodzić płynnie. Niestety grając w CQ dostaję tzw. oczopląsu, ponieważ podczas szybkiego poruszania się, nie widzę nic prócz skaczących wokół tekstur. Muszę grać niemal na oślep.Czasem w pierwszych minutach meczu rozgrywka jest w miarę płynna, nabijam więc punkty. Niestety po pewnym czasie zaczynają się lagi, przycięcia a gra przestaje zaliczać trafienia. Nóż też się zacina. Czasem stoję za nieruchomym przeciwnikiem i trzy razy muszę wciskać przycisk użycia noża, by ten zadziałał. To nie są pojedyncze przypadki, tak jest przez całą rozgrywkę, gdy tylko ww. problemy zaczynają się nasilać.W załączniku .jpg z ustawieniami w panelu nvidii. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość gtxxx Napisano Październik 12, 2012 Zgłoś Share Napisano Październik 12, 2012 Nastąpiły zmiany w konfiguracji mojego blaszaka:cooler master cosmos sintel core i7 920 (3.60GHz)noctua nh-u12p se1366gigabyte ga-ex58 ud5 rev. 1.0corsair vengeance 3x4GB 1600MHz DDR3 CL9 XMPmsi gtx680 2048mb ddr5 256bit pci-e lightningsamsung 128gb ssd830 mz-7pc128dwd caviar blue wd5000aakx 500gb sataIII 16MBseagate 500gb barracuda 720.11 32mb sataIIasus xonar dx/xdlg combo ggc-h20l rbbenermax modu87+ emg900ewt 80plus gold 900Wwindows vista home premium sp2 x64Dzięki nowej karcie graficznej pozbyłem się problemów z grafiką w bf3 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość gtxxx Napisano Listopad 2, 2012 Zgłoś Share Napisano Listopad 2, 2012 Problemy powróciły: stuttering i lagi. W moim odczuciu zbiegło się to w czasie z zainstalowaniem najnowszej aktualizacji do programu origin. Próbowałem to jakoś naprawić, włącznie z przywróceniem systemu do stanu, w którym gra chodziła płynnie. Niestety bezskutecznie.Stuttering, lagi, zaciny.Wysoki sądzie, żądam dla oskarżonego, firmy dice kary annihilacji i wiecznego potępienia. Nigdy więcej nie tknę nawet trzymetrowym kijem przez worek foliowy niczego co zostanjie zrobione przez dice. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.