Skocz do zawartości

EVE Inside

  • wpisy
    4
  • komentarze
    2
  • wyświetleń
    7311

Dominion - Pierwsze Wrażenia


Lenon

148 wyświetleń

I stało się, zamiast 19 godzinnego Downtime był tylko 17 godzinny ;P

Lista zmian naprawdę spora, ale nie nie o tym chce napisać. Bardziej skupie się na wizualnych zmianach, których naprawdę jest niewiele bo... no właśnie, o tym za chwilkę.

CCP ma zwyczaj wydawania dwóch expansion na rok. Jeden ze zmianami o charakterze bardziej militarnym, czyli nowe moduły i (z założenia) nowe statki lub zmiany w tych kategoriach. Ostatnia dodatek "Apocrypha" wniósł do rozgrywki statki T3 - strategic crusiery. Drugim w ciągu roku jest dodatek, powiedzmy, social i industrial. "Dominion" właśnie taki jest.

Ogromne zmiany prowadzono dzięki nowemu systemowi SOV, czyli kontrolowania null seców (sektorów, regionów, konstelacji czy pojedynczych systemów słonecznych, które mogą przejmować korporacje i sojusze graczy). Zamiast budowania jak najwiekszej ilości POSów (Player Owned Structure - czyli stacji obok księżyców) w celu przejęcia systemu, stawiamy "marka" czyli swego rodzaju flagę. I tadam, system nasz. Teraz pozostaje postawić Huba, który pozwala nam upgradować system pod względem militarnym i industrialnym. Podniesienie poziomy militarnego dostarcza nam lepszych NPCów do zestrzelenia, więcej anomalii do wyskanowania w systemie co daje więcej NPC ;) co z kolei pozwala nam zarobienia większej ilości kasy. Drugi rodzaj upgrejdów to industry czyli lepsze jakościowo ukryte paski asteriodów, częstszy spawn sitów do hackingu i archeologii, a także większe prawdopodobieństwo pojawienia się Wormhola (co nie jest wskazane, o tym za moment).

Teraz najważniejsze czyli utrzymanie systemu. Flage zniszczyc może kazdy, dlatego można ustawić cyno jammery w systemie, które blokują możliwość przyslania do systemu capital shipów. Pojawienie się Wormhola (WH) podnosi szanse na dodatkowy raid ludzi, którzy za dom wybrali sobie właśnie tego WH. Niby nic, ale zamieszania to troszkę wprowadza. Sam takie raidy robiłem :P Tyle w bardzo dużym skrócie.

Dodano statki frakcyjne, dokładnie to Battleshipy Tier 1 (pierwsze BSy jakie pojawiły się grze), czyli lepsze wersje tych podstawowych. Moim zdanie szału nie ma jeśli chodzi o statystyki, ale mają ładne malowania :) Poprawiono staty fregat frakcyjnych także, co spowodowało, że są bardziej przydatne. Niestety ceny tych statków nie pokrywają się z użytecznością. Statki sprzedawane są przez graczy, a normalnie można je kupić za Loyality Points, które dostajemy za klepanie misji (trochę to monotonne).

Kosmetyka:

-usprawniono pocztę ingame

-odtwarzanie list z mp3kami w jukeboxie ingame

-katalog flot (LFG Grull ;))

-nowe grafiki planet (cuda, naprawdę, próbka [pierwsze dwa screeny] jest w mojej galerii na Xfire: http://www.xfire.com/profile/lenon85/screenshots/ )

-przeglądarka stron ingame bazująca na googlowym Chromie

-rozmowy npców przez radio, co jest naprawde fajne, nie pozwala zasnąć podczas walki np na misji, tylko po jakimś czasie zaczyna denerwować.

Tyle z 500MB patcha :)

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...