BattleForge - Talia do rozgrywki PvP + mini poradnik.
Co prawda w BattleForge już nie gram od jakiegoś czasu , jednak nad samą grą przesiedziałem jakieś pół tysiąca godzin i zdobyłem w niej nie małe doświadczenie (Udało mi się osiągnąć range 20 PvP i zająć miejsce w zaszczytnej pierwszej setce najlepszych graczy na świecie przynajmniej według rankingu) , szczególnie w moim zdaniem najlepszym aspekcie tej gry - Player versus Player. Obiły mi się o uszy plotki , że niedługo wychodzi nowa edycja kart więc nie wiem jak talia którą zaraz wam przedstawie i ogólny zarys taktyk teraz się prezentują. Tak czy inaczej , przejdźmy do rzeczy...
http://bfcards.info/search.php?i=deck&...046403440024030
-Koszt-
= 2154 bfp
Za 49 zł w większości sklepów jak Media Markt , Saturn etc. możecie kupić 2250 BFP , więc akurat styknie. Ten deck to jeden z najlepszych decków pvp obecnie dostępnych w grze.
Koszt decka jest opartny na średniej cenie AH. Może on ulec zmianie , z powodu zmian cen danych kart.
-Ogólny zarys taktyki-
W t1 zaczynamy od nature. Robimy swifta , lecimy po najbliższe welle/monument. Jak widzicie , że wróg na was naciera w t1 , po zrobieniu jednego wella nie stawiajcie monumentu tylko użyjcie ww (Wind Weavers) żeby się wybronić.
W t2 odblokowują się wam karty frost , możecie teraz przymasować burrowery z breeding groundsów i harasować wrogowi welle/budynki albo użyć construction huta i naspamić cannon towerów - nie stawiajcie cannon towerów zanim construction hut sie wybuduje. Z construction hutem towery kosztują mniej ene i szybciej się budują. Używajcie kobold trick i glacier shield aby utrzymać swoje towery przy życiu. Jak kupiliście mountaineera (jest cholernie drogi , i nie wiem czy każdego będzie stać) zignorujcie burrower spam i cannon towery , przynajmniej narazie. Chociaż możecie spamić mountaineerów z breeding groundsów - jak chcecie. Tak czy inaczej , robicie mountaineera i lecicie prosto na welle/monument. Jak zejdzie wam shield cofacie się żeby regneła się wam tarcza i znowu atakujecie wella. Dobry gracz nie straci Mountaineera w t2. Ba , samym mountaineerem wygra gre. (Przynajmniej na obecnym patchu).
W t3 robicie shadow orba i spamicie ashbone pyro. Pamiętajcie , że schodzi im hp więc ciagle nimi walczcie. Możecie na nich rzucić unholy jak zrobi się ostro. Taka mała uwaga , jeśli staniecie pyro obok monumenta/wella , będzie im się regenerowało hp. Jak przeciwnik ma więcej jednostek od was , walicie soulshattera na jego armie i po sprawie. Możecie też użyć soulshattera do zniszczenia wrogiej bazy. Jeszcze jedna sprawa. Jak w t3 wróg zrobi np. Juggernauta i leci na waszego orba , albo Harvestera w t2 jak wy stawiacie właśnie orba t3 , spamicie na niego ensnaring roots/oink/coldsnap po kolei. Najlepsze jest to , że ene ciągle wraca wam do void powera , a jego jednostka stoi w miejsu i praktycznie traci ene.
-Objaśnienie działania kart znajdujących się w decku-
Home Soil - Home Soil na u3 z Mountaineerem na u3 zjada welle na 4 hity. [beeep]ista karta - może zmienić losy bitwy za 40 ene. A co ta karta daje? Jak wasze jednostki znajdują się w pobliżu sojuszniczych budynków , zadają więcej dmg.
Construction Hut - Do spamu cannon towerów - zmniejsza ich koszt i przyspiesza budowe.
Glacier Shield - Rzuca shielda na budynek. Dopóki shield jest na budynku - żadna jednostka t1 ani t2 wam go nie zniszczy.
Ensnaring Roots - Na jakiś czas blokuje jednostki.
Windweavers - Wasza jedyna jednostka dystansowa w t1. Możecie na niektórych mapach zrushować wroga stawiając mu mury w bazie i na nie wystawić ww.
Surge of Light - Heal. Przydatny nawet w t3. (Szczegóglnie na Ashbone pyro , chociaż na Mountaineera w t2 też się przydaje).
Swiftclaw - Każdy deck pvp MUSI mieć swifta w t1.
Kobold Trick - Healuje wasze budynki.
Lyrish Knight - Kontra na piechote wroga w t2.
Defenders - Kontra na latajki wszelkiego rodzaju (Skyfire Drake np).
Jak włączycie im defence stance , będą prawie nieśmiertelni.
Cannon Tower - Najlepszy tower w grze?
Coldsnap - Zamraża jednostki przeciwnika. Jak używacie coldsnapa , nie atakujcie jednostek wroga które zamroziliście , bo coldsnap absorbuje wasze dmg.
Skyelf Templar - Kontra na latajki + healuje wasze budynki. Nie może atakować ground unitów.
Mountaineer - Win button.
Curse of Oink - Zamienia w świnke.
Burrower - Nie używajcie przeciwko piechocie , przegrywa z niektórymi jednostkami t1 , a co dopiero t2. Możecie użyć jego special ability do wybronienia się przed spamem archerów na murach w waszej bazie np. Burrower ma "siege" i zadaje więcej dmg budynkom.
Breeding Grounds - zmniejsza koszt przyzywanych jednostek obok niego. Dobre , jak spamicie.
Unholy Power - Najlepszy buff w grze?
Ashbone Pyro - Na obecnym patchu , najlepsza jednostka w t3 na pvp. Na u2 , jest nie do pokonania.
Soulshatter - Mexyk! Pamiętajcie , żę Soulshatter rani też wasze jednostki.
Jeśli mini-poradnik się wam spodobał chętnie opisze kilka innych moim zdaniem wartych poznania taktyk. Krytyka i opinie w komentarzach mile widziana.
1 komentarz
Rekomendowane komentarze