Skocz do zawartości

Blog Lordking'a

  • wpisy
    11
  • komentarzy
    37
  • wyświetleń
    14667

Poważny błąd instalacyjny Mount&Blade: Warband


Lordking

604 wyświetleń

Witam wszystkich.Do zakupu Warbanda namówił mnie kolega.Grałem pięć godzin w wersje demonstracyjną i bardzo mi się spodobała.

Kupiłem grę wczoraj w empiku.Po włożeniu płyty do napędu, wybraniu języka i kliknięciu: "zainstaluj Mount&Blade: Warband" oraz zaakceptowaniu regulaminu przystąpiłem do wpisywaniu kodu.Wpisałem go, pisało, że nie poprawny.Wpisałem ponownie ten sam, co przed chwilą.Pojawił się ten sam komunikat.Nie pomyliłem położenia kodu na instrukcji na tylniej okładce instrukcji, instalowałem dziesiątki gier w tym wiele na STEAM.Siedziałem kilka godzin, wpisywałem różne kombinacje.Ciągle to samo.I tak do północy...

Rodzice czytali ten sam kod jak ja.Dziś pewien informatyk przeczytał tak samo ten kod jak ja na początku.Nigdy przedtem nie miałem problemu ze złym wpisywaniem kodu.

Chwilę temu wpisałem znów kod tak samo jak wpisywałem go pierwszy raz.Pojawił się komunikat o treści, że kod produktu jest niepoprawny, ponieważ został już aktywowany przez konto Steam.

Byłem zalogowany do konta Steam, na którym mam wszystkie gry, innego nie mam.Jest w miarę obeznany z platformą Steam.

Gry nie mam ani w bibliotece, ani nawet jej folderu w folderze "Steam".

Zakładam kilka scenariuszy.

1.To przez demo, choć to chyba najmniej prawdopodobny scenariusz.Jak kiedyś miałem demo Left4Dead 2 i potem kupiłem pełną wersję w empiku to normalnie się zainstalowała.

2.Kod jest po prostu zły.

3.To wina Steam, ja wszystko dobrze zrobiłem, ale gry nie dostałem.

4.Może cały czas był ten sam komunikator, ale była już noc i jak opętany cały czas wpisywałem różne kombinacje tego samego kodu aktywacyjnego.Ale to przecież i tak nic nie zmienia, bo gry nie ma nigdzie i jakbym wpisał poprawny to by się zainstalowała.

Bardzo proszę was o pomoc w rozwiązaniu problemu, co ja źle zrobiłem?!.Zakładam już najgorsze, że gry po prostu nie dostane, dlatego tutaj piszę mój problem.W weekend'y pomoc techniczna CD-Projekt jest nieczynna.W ich pomocy technicznej na stronie żadne pytanie nie dotyczyło mojego problemu.

W poniedziałek zamierzam do nich zadzwonić, ale jak już mówiłem, przewiduje najgorsze i może wy wiecie jak zaradzić mojemu problemowi.

Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Dałem już to na forum, ale mało ludzi to przejrzało, jedna odpisała, lecz bez żadnej rady.

Jak ktoś wie, jak zaradzić temu problemowi, niech napisze w komentarzu, będę bardzo wdzięczny.

3 komentarze


Rekomendowane komentarze

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...