cp_wild part 7 Wpis opublikowany przez LIZARD2012team Czerwiec 4, 2010 162 wyświetleń Share More sharing options... Obserwujący 0 Zmieniłem wartość brightnes w light-environment i kąt padania światłą. Wiem trochę za ostro wyszło Zgłoś wpis
likier 1 Napisano Czerwiec 4, 2010 Zgłoś Share Ładnie, coraz ładniej. Czekam na beta-testy . A ten mostek jakoś tak dziwnie wyszedł, możesz wyjaśnic co z nim nie tak? Cytuj Link do komentarza
LIZARD2012team 0 Napisano Czerwiec 4, 2010 Zgłoś Share Ładnie, coraz ładniej. Czekam na beta-testy . A ten mostek jakoś tak dziwnie wyszedł, możesz wyjaśnic co z nim nie tak? Po prostu usunęło mi też kilka bloków z mapki min. podłogę mostu Więc dałem tak żeby nie było w Paincie Cytuj Link do komentarza
likier 1 Napisano Czerwiec 4, 2010 Zgłoś Share Tak myślałem. Spoko, naprawisz i będzie jeszcze lepiej niż było. Cytuj Link do komentarza
tyan 7 Napisano Czerwiec 5, 2010 Zgłoś Share Afff, aż się zastanawiałem, co oznacza w tej Twojej sygnaturce [CP_WILD], a tu nagle temat na forum TeamFortress.pl... Naprawdę imponujące! Z chęcią dołączę do beta-testów (w lipcu, tak?). Szkoda tylko, że mapka wygląda póki co na przekombinowaną, przez co ma mniejsze szanse na dostanie się do gry przy okazji jakiegoś updatu. Keep going, bo robota pierwsza klasa! Cytuj Link do komentarza
4 komentarze
Rekomendowane komentarze