Wygodne cele
Dopiero dziesiąta a ja już siedzę nad drugim poziomem.
Cóż, wczoraj musiałem kończyć w najmniej odpowiednim do tego momencie. Ale teraz mogę się już pochwalić - odwzorowałem układ poziomu identycznie z oryginałem. Sekrety i pomieszczenia są na swoim miejscu. Teraz tylko ładnie go udekorować, oświetlić, nakląć się przy navach i można robić następny.
Dla uzasadnienia czemu jestem taki hepi.
Oryginalny poziom z Wolfensteina 3D:
Ten sam poziom w rzucie izometrycznym:
Mapa w mojej wersji wykonana w L4D:
Tłumaczę nieścisłości - jeszcze nieudekorowana także bliżej jej do tej mapy z edytora Wolfa3D - ale jeszcze trochę i będzie git. Cele w więzieniu podzieliłem na mniejsze. Wyobrażacie sobie że wsadzą was do więzienia i dostaniecie celę 10mx10m? Nie ma tak dobrze.
Co ciekawe na screena nie załapały się miejsca nie połączone drzwiami z resztą - chodzi naturalnie o sekrety. O ile na mapce z edytora którą wam dałem wszystko widać jak na dłoni, tak na mapie z l4d nie wszystko chciało się załapać. No cóż... nie każdy engine jest idealny
W prawej dolnej części mapy widać malutki cypelek wystający z pomieszczenia - tam będzie drabina którą przejdziecie na wyższy poziom. Chwilę wcześniej czekają was drzwi które w Wolfensteinie otwierają się kluczem - tutaj zamiast tego będzie panic event. Ogólnie mówiąc będzie miło.
Pzdr.
0 komentarzy
Rekomendowane komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia.