Skocz do zawartości

Left 4 Dead i nie tylko

  • wpisy
    51
  • komentarzy
    220
  • wyświetleń
    20679

Wygodne cele


Giimper

590 wyświetleń

wolfthumb.pngDopiero dziesiąta a ja już siedzę nad drugim poziomem.

Cóż, wczoraj musiałem kończyć w najmniej odpowiednim do tego momencie. Ale teraz mogę się już pochwalić - odwzorowałem układ poziomu identycznie z oryginałem. Sekrety i pomieszczenia są na swoim miejscu. Teraz tylko ładnie go udekorować, oświetlić, nakląć się przy navach i można robić następny.

Dla uzasadnienia czemu jestem taki hepi.

Oryginalny poziom z Wolfensteina 3D:

ichbingefundet.jpg

Ten sam poziom w rzucie izometrycznym:

Wolfenstein3-D-Episode1-Floor3.png

Mapa w mojej wersji wykonana w L4D:

mapa1.png

Tłumaczę nieścisłości - jeszcze nieudekorowana także bliżej jej do tej mapy z edytora Wolfa3D - ale jeszcze trochę i będzie git. Cele w więzieniu podzieliłem na mniejsze. Wyobrażacie sobie że wsadzą was do więzienia i dostaniecie celę 10mx10m? Nie ma tak dobrze.

Co ciekawe na screena nie załapały się miejsca nie połączone drzwiami z resztą - chodzi naturalnie o sekrety. O ile na mapce z edytora którą wam dałem wszystko widać jak na dłoni, tak na mapie z l4d nie wszystko chciało się załapać. No cóż... nie każdy engine jest idealny

W prawej dolnej części mapy widać malutki cypelek wystający z pomieszczenia - tam będzie drabina którą przejdziecie na wyższy poziom. Chwilę wcześniej czekają was drzwi które w Wolfensteinie otwierają się kluczem - tutaj zamiast tego będzie panic event. Ogólnie mówiąc będzie miło.

Pzdr.

0 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Brak komentarzy do wyświetlenia.

Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...