Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

KlucQ

Wymiana baterii w aptopie

Polecane posty

Witam,

w moim laptopie, asus R510J całkowicie padła bateria (model A41-X550A), tzn laptop od razu po odłączeniu zasilania sieciowego się rozłącza, ikona ładowania baterii na pasku zadań cały czas pokazuje stan ładowanie, naładowanie 0%. Innymi słowy, nadszedł czas na jej wymianę. Tu pojawia się zasadniczy problem, nie mam pojęcia o akumulatorach. Nie wiem jakie powinny być wartości parametrów, nie wiem produktów jakich producentów szukać, i na jakich witrynach. Nie mam pojęcia o orientacyjnych cenach akumulatorów w danym przedziale pojemności, więc albo kupię tani bubel, lub sporo przepłacę, tym bardziej ze po wpisaniu w google modelu baterii pojawiają sie produkty w cenie 70 zł jak i 210 zł.

Nie zrozumcie mnie proszę źle, nie piszę z powodu mojego lenistwa, ale dlatego że w tym temacie jestem kompletnym laikiem. Jeśli ktoś będzie tak uprzejmy podrzucić link z konkretnym akumulatorem i gdzie go kupić- super, ale tak samo będę wdzięczny chociaż za wskazówki czym się kierować przy wyborze, w jakim sklepie szukać.

 

Pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KlucQ napisał:

Nie mam pojęcia o orientacyjnych cenach akumulatorów w danym przedziale pojemności, więc albo kupię tani bubel, lub sporo przepłacę, tym bardziej ze po wpisaniu w google modelu baterii pojawiają sie produkty w cenie 70 zł jak i 210 zł.

Zasadniczo cena zależy od pojemności baterii. Najtańsza ma pojemność 2200 mAh, najdroższa bodajże 5200 mAh. Jeśli sensowna mobilność jest wymagana to brałbym wersję 4400 mAh (5200 mAh jest trochę za droga, pozostałe mają ceny mniej więcej wprost proporcjonalne do pojemności).