PiT

Akademia CD-Action [GAMMA]
  • Zawartość

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PiT

  • Tytuł
    Ork
  • Urodziny 18.11.1990

Sposób kontaktu

  • ICQ
    0

Informacje profilowe

  • Płeć
    mężczyzna

Dodatkowe informacje

  • Ulubiony gatunek gier
    RPG
  1. Obstawa rzeczywiście wygląda na solidną. Co do procka, zakładam że nie ma sensu barć tańszego modelu typu 7500? Nie licząc brak możliwości OC będzie niewystarczający wydajnościowo? Co do detali to niestety, ale jak mam możliwość to maksuje wszystko. Co do Ryzenów, dzis pojawili sie konkretne informacje http://pclab.pl/news73017.html ceny mnie-wiecej zgadzaja sie z przeciekiem z forbsa http://tnij.at/110476 wiec taki Ryzen 1400X moglby być ciekawy, ale raz: jak spisze sie też w grach? Dwa: podobno ryzeny maja wykorzystywać Ram DDR4 o taktach 3600 http://pclab.pl/news73019.html Jęsli tak, to różnica w cenie pewnie pojdzie na tak szybka pamieć dobrej jakosci. No chyba, ze te 3600 mhz jest tylko opcją, a nie wymogiem? ktoś wie?
  2. Jeśli już zdecyduje się na start kanału, to naturalnie kupie coś zewnętrznego do przechwytywania obrazu najlepeij z wbudowanym kodekiem, żeby nie zarzynać procesora Gammeplaye z PCta też planuje zgrywać przy użyciu takiego urządzenia. Powiedzcie jeszcze jak to teraz jest z tym podkręcaniem? Wiem że teraz w EUFI na płytach sa profile i wystarczy tylko dany profil zaaplikować żeby mieć podkręcony procesor jeśli jest odblokowany. Pytanie, czy można taki przetaktowany procesor mieć cały czas? Bez negatywnego wpływu na jego żywotność? Oczywiście nie mowie tu o jakmiś podkręcaniu ekstremalnym i wciskaniu z niego ostatnich możliwych megaherców
  3. Tak, słyszałem o AMD Ryzen. Wiem że mogą być ciekawa alternatywa nawet dla i7 Ale biorąc pod uwagę obecny obecny stan rzeczy, tak czysto teoretycznie, czy moje założenia udało by się spełnić w tej albo niewiele wyższej kwocie? Chciałbym wiedzieć na jaki wydatek się szykować ;)
  4. Witajcie, Zanim przejdę do ankiety napisze kilka słów wstępu. Łatwiej będzie zrozumieć moje oczekiwania i ewentualnie skonfrontować je z rzeczywistością. Aktualnie rozmyślam nad stworzeniem własnego kanału na YT. Tematy oczywiście okołogrowe, od samego początku chce się za to wziąć jak najbardziej pro. Po za samym graniem będę chciał też zapewnić materiały wideo wysokiej jakości. No więc granie, obróbka oraz renderowanie wideo i przechwytywanie obrazu z PS4 w 1080p i jak największej liczbie klatek, z przyzwoitym bitrate. OK przechodzimy do konkretów: Budżet na komputer: 4,5k PLN; Można go nagiąć w razie wyraźnej potrzeby, ale kwota powyżej 5k była by juz dla nieakceptowalne bolesna na dana chwile i możliwości. Części do kupienia: Sama skrzynia z podstawowymi komponentami. Czy wliczyć system w cenę: Nie. Zastosowanie komputera: Granie W FHD z największa liczbą klatek, obróbka i rendering wideo, przechwytywanie obrazu z konsol. Preferowany sklep: Morele, ewentualnie komputronik, chyba że znacie jakiś inny naprawdę dobry sklep. Model posiadanego monitora (rozdzielczość, posiadane złącza): Stara 22 LG z rozdzielczością 1680x1050. Ma HDMI i DVI-D. Stosunkowo szybko po zakupie kompa będę chciał kupić porządne Full HD. Czy sprzęt będzie podkręcany: Na początku na pewno nie, ale jeśli w przypadku Kaby Lake uda się osiągnąć ZNACZĄCY przyrost wydajności, warty zachodu bez długiej zabawy to czemu nie. Termin zakupu komputera: miesiąc do 2. Na razie to wstępny rekonesans Dodatkowe uwagi: Chciałem oprzeć kompa na Core i5 7500 i bez potrzeby nie brać czegoś z K w nazwie chyba ze będzie to naprawdę opłacalne. Na początku chcialem wziąć podrasowanego GTX 1060 6GB w wersji G1 gamming za około 1300. Teraz zastanawiam sie czy, podstawowa wersja GTX 1070 Od zotacka, za 1700 z 8GB nie byłaby lepszym wyjściem z zapasem mocy. Zastanawiam sie nad 16GB RAM, nie wiem czy 8 wystarczy. MOBO musi być w wersji ATX, mikro odpada, chce mieć kilka dodatkowych złączy, w jednym w jednym z nich będzie siedziała karta WiFi, albo ze strego kompa, albo nowa, poza budżetem. Byc może kiedyś kupie wewnętrzna kartę do przechwytywania obrazu. Dysk SSD jeśli dało by rade wepchnąć do budżetu, na system, kilka gier i programów 240-256 GB. Koniecznie na kościach MLC. Uff, to chyba na razie wszystko. Dzięki za cierpliwość w czytaniu tego wszystkiego xD
  5. Damn shame, jak to mówią. Ja też jestem bardzo rozczarowany brakiem jakiejkolwiek informacji, nawet jeśli miała by to być informacja w stylu : "Przerosło to nas, przepraszamy, ale musimy odpuścić ten projekt. Dziękujemy za wasze zaangażowanie." Boli to tym bardziej, ze pewnie jak większość tutaj kupuje CDA od grubo ponad dekady. Cytując klasyk: "I co Pan zrobisz? Nic Pan nie zrobisz."
  6. Szkoda, że jestem z tego drugiego śląska, bo chętnie przyjechałbym do Wrocławia, a tak to mam trochę daleko na takie eventy
  7. Dzięki za opinie Czyli pomijając żenującą wpadkę z przecinakami (która nawet mnie samego zniesmaczyła) i kilka drobnych potknięć, nie wyszło źle No to się ciesze, zawsze to jakieś doświadczenie. Dość długo zastanawiałem się jak to ugryźć. Akademia CDA to tak naprawdę początek mojej przygody z pisaniem(nie licząc pracy inż i mgr). Mam nadzieje, że z czasem się wyrobie
  8. Tekstowi dałeś sporo "luzu". Kiedy teraz czytam swoją prace to czuje jakby połknęła kij. Namawianie możne nie jest do końca fortunne. Techland pewnie tego nie popsuje, ale nigdy nic nie wiadomo
  9. Dzięki za opinie Sveniu, staram się walczyć z tą interpunkcją. Zawsze to trochę u mnie kulało ;/ edit: Co do przecinków po" który" zamiast przed.... To chyba był efekt ogólnego zamęczenia, nad tekstem siedziałem naprawdę długo. Co ciekawe mam 2 znajomych grammar Nazi i oni tego nie wyłapali.
  10. Ja męczyłem sie z tym kilka naprawdę bardzo długich godzin. Korzystałem z różnych źródeł wliczając oficjalne materiały na YT Prace wysłałem w sobotę o 23:24 czy cos koło tego Ma 3470 znaków, też założyłem temat do zapoznania się z nią
  11. Pomyślałem, że też się podzielę swoja pracą konkursową O Dying Light słyszał chyba każdy szanujący się gracz. Betonowa dżungla Harran, masa zaułków i uliczek, parkour pozwalający poruszać się po mieście nie gorzej od assasyna to jedne z najbardziej rozpoznawalnych cech dzieła Techlandu. A co gdyby zamienić to na rozległe, otwarte, dwukrotnie większe tereny? Dodając do tego Buggy i kampanię fabularną godną osobnej gry. Oto Dying Light: The Following! Wrocławskie studio cały czas dba o swój bestsellerowy tytuł. Ciągłe uaktualnienia, pomysłowe akcje marketingowe(#DrinkForDLC), DLC z nowymi mapami, broniami , przedmiotami i arenami, a teraz jeszcze The Following. Nadchodzący dodatek wnosi do gry tak wiele, że spokojnie mógłby być samodzielną produkcją. Fabularnie jest on umiejscowiony po wydarzeniach z podstawki. Ponownie wcielimy się w Crane?a. Akcja koncentruje się wokół ?Dzieci Słońca?, żyjącego poza miastem, tajemniczego kultu religijnego czczącego ?Matkę?, którego wyznawcy wydają się być odporni na wirusa nawet po ugryzieniu. Co więcej potrafią oni wykorzystywać zarażonych do własnych celów. Jako, że to wszystko może być kluczem do pokonania epidemii przyjdzie nam przeniknąć do frakcji kultystów i wkupić się w ich łaski. Tutaj dochodzimy do największej zmiany jaką ma przynieść nadchodzące DLC, a mianowicie otwartą przestrzeń. Akcja dodatku przenosi nas na podmiejskie obszary Harran. Autorzy chwalą się, że tereny dostępne do eksploracji będą 2 razy większe niż w podstawce. Będą to tereny płaskie z niewielką ilością zabudowań co znacząco wpłynie na styl rozgrywki. Koniec z uciekaniem na dach przed zombiakami! Nie wspominając o nocy, kiedy to trzeba będzie na nowo wymyślić jak nie dać się zjeść. Nowym elementem który, nieco załagodzi tą niedogodności będą Buggy. Niewielkie zwrotne samochodziki którymi, przyjdzie nam się poruszać i zabawić w Carmageddon z zombie jeśli zajdzie taka potrzeba. Będzie można je też personalizować, a dzięki odpowiednim schematom modyfikować i ulepszać z dozbrajaniem włącznie! Klatka pod napięciem czy miotacz ognia to tylko skromne przykłady. Będą też wyścigi. Wraz z pojazdami pojawi się drzewko rozwoju kierowcy z umiejętnościami pasywnymi i aktywnymi. Kolejnym drzewkiem będzie drzewko Legendy, które po zdobyciu przez gracza ostatniego poziomu w przynajmniej jednym z pozostałych drzewek będzie zwiększać umiejętności pasywne Crane?a. Dodatkowo co 25 poziomów uzyska się dostęp do nowych odznak, strojów i broni. Co do broni, w rozszerzeniu pojawi się też więcej broni palnej. Techland odpowiadając na prośby graczy umieścił w grze m.in. kuszę i SMG. Pomimo większej ilości gnatów walka w zwarciu ma jednak nie stracić na znaczeniu. Wprowadzenie większych, bardziej otwartych lokacji i pojazdów wpłynie też na tryb multiplayer. Pojawi się znów tryb ?Be the Zombie? jednak będzie on się różnić od tego z oryginału, ponieważ główny nacisk zostanie położony na pojazdy. Producent gry, Tymon Smektała, stwierdza, że ?będzie to zupełnie nowe doświadczenie?. Będzie też co-op dla 4 graczy w trybie fabularnym. Dla tych którzy, lubią wyzwania albo mają skłonności sado-maso, The Following ma ?Tryb Koszmaru? Tryb ten ma aktywne wszystkie zmiany z poziomu trudnego, zdolności aktywne zużywają staminę i każdy zgon oznacza stratę punktów doświadczania do początku danego poziomu. Jeśli komuś byłoby mało to po ukończeniu trybu fabularnego pojawią się zadania specjalne, które zajmą graczy na długie godziny. Jak to wszystko będzie wyglądać w praktyce? Przekonamy się już 9 lutego! Co sadzicie o tej zapowiedzi? Nadaje się do czegoś? To mój pierwszy tego typu tekst.
  12. Zakupiłem PS4 w biedrze za 1699 z the last of us, bloodborne i good of war 3. Temat można zamknąć
  13. wybacz nie zauważalnym edycji xD naprawdę wielkie dzięki
  14. Ładna kolekcja A jak myślicie czy w okresie świecznico-mikołajowym znajdą sie jakieś fajne oferty? warto jeszcze chwile poczekać?