voltus Napisano Styczeń 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2010 Od kilku dni męczę się z naprawą triggerów w Chillstreamie, technicznie są sprawne ale podczas gry w niektóre gry (Star Wars TFU, Ninja Blade) nie działają, zaraz postaram się napisać do czego doszedłem i zwrócę się z prośbą do posiadaczy. Zacznijmy od tego, triggery w "normalnych" grach działają, np. w GRIDzie, Burnocie nie ma problemu ale źłe się dzieje w grach które obsługują tylko określone pady, np. co jest ostatnio popularne tylko oryginalne pady od xboxa gdzie trzeba ściągnąć emulator od tego pada. I właśnie dzięki temu emulatorowi połapałem się co i jak. U mnie np. triggery odpowiadają prawej gałce, przyciski są pomieszanie itp. Poszedłem dalej tym tropem, przypominając sobie jakie były problemy z oryginalnymi sterownikami od pada. Pogrzebałem i trafiłem na profile do XBCD, które właśnie odpowiadają za przypisane przycisków, znalazłem kilka w sieci i próbowałem każdego pokolei, niestety nic. Żaden nie działał idealnie. I tutaj moje pomysły się skończyły, jak na razie widzę tylko jedno rozwiązane. W emulatora pada od xboxa można przypisać samemu przyciski, pogrzebałem więc i udało mi się poustawiać wszystkie przyciski oprócz triggerów i prawej gałki na swoim miejscu, z resztą czyli w sumie tym najważniejszym nie mam pojęcia co zrobić, niżej wkleję część tego pliki .ini który odpowiada za przypisane przycisków, może wam się uda coś wykombinować. [PAD1] Index=0 #controller index in game controllers list; 0 is first; -1 to ignore this pad Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Left Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Right Analog X=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Right Analog Y=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable Left Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center Left Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center Right Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center Right Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center Left Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable Left Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable Left Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable Left Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable Right Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable Right Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable Right Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable Right Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable D-pad POV=1 #POV index; 0 to disable D-pad Up=0 #button id; 0 to disable D-pad Down=0 #button id; 0 to disable D-pad Left=0 #button id; 0 to disable D-pad Right=0 #button id; 0 to disable A=1 #button id; 0 to disable B=2 #button id; 0 to disable X=3 #button id; 0 to disable Y=4 #button id; 0 to disable Left Shoulder=5 #button id; 0 to disable Right Shoulder=6 #button id; 0 to disable Back=k1 #button id; 0 to disable Start=k1 #button id; 0 to disable Left Thumb=9 #button id; 0 to disable Right Thumb=10 #button id; 0 to disable Left Trigger=7 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1 Right Trigger=8 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1 UseForceFeedback=0 #use 0 to 1; default 0 ForceLargeGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity ForceLargePeriod=120000 #use 0 to 200000; default 120000; effect frequency; wheel only ForceLargeFadeTime=10 #use 0 to 100; default 10 ForceLargeFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1 ForceLargeFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1 ForceLargeStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value ForceSmallGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity ForceSmallPeriod=30000 #use 0 to 200000; default 30000; effect frequency; wheel only ForceSmallFadeTime=10 #use 0 to 100 default 10 ForceSmallFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1 ForceSmallFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1 ForceSmallStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value WheelInertiaGain=2500 #use 0 to 10000; default 2500; effect intensity; wheel only WheelSpringGain=5000 #use 0 to 10000; default 5000; effect intensity; wheel only SteeringWheel=0 #use 0 to 1; enable for all wheel effects ps. acha i bym zapomniał, chodzi o moją prośbę do posiadaczy pada. Chciałbym żebyście mi podesłali profile do XBCD jak u was wszystko jest z nimi ok, to spróbuje je podmienić z moim i może się uda. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rdy Napisano Styczeń 20, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 20, 2010 Coś jest u ciebie nie tak, bo mi automatycznie wykryło Chillstreama jako XUSB Gamepad - Gry które obsługują tylko X360 Controller for Windows widzą go bez problemu a konfiguracja jest normalna XP SP3 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
je2bnik Napisano Styczeń 21, 2010 Zgłoś Share Napisano Styczeń 21, 2010 Cóż, mój system (xp sp3) również wykrył tego pada jako XUSB. Grałem już w grida, batmana: AA, ninja blade, H.A.W.X, prototype, Pesa 2010 (tu tylko mylił przyciski ale po prostu go skonfigurowałem w menu gry!), odpalilem testowo saboteura i chyba tam miałem jakies problemy z triggerami ze mi jednoczesnie trigger odpowiadał za gaz i skręt w jeździe samochodem ale się nie bawiłem i odinstalowałem z braku czasu. Normalnie pad działa bez zarzutu. Zajrzuj do recenzji tego pada na www.pclab.pl tam piszą dość obszernie o alternatywnych sterownikach. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...