Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

voltus

Logitech Chillstream - prośba do posiadaczy

Polecane posty

Od kilku dni męczę się z naprawą triggerów w Chillstreamie, technicznie są sprawne ale podczas gry w niektóre gry (Star Wars TFU, Ninja Blade) nie działają, zaraz postaram się napisać do czego doszedłem i zwrócę się z prośbą do posiadaczy. Zacznijmy od tego, triggery w "normalnych" grach działają, np. w GRIDzie, Burnocie nie ma problemu ale źłe się dzieje w grach które obsługują tylko określone pady, np. co jest ostatnio popularne tylko oryginalne pady od xboxa gdzie trzeba ściągnąć emulator od tego pada. I właśnie dzięki temu emulatorowi połapałem się co i jak. U mnie np. triggery odpowiadają prawej gałce, przyciski są pomieszanie itp. Poszedłem dalej tym tropem, przypominając sobie jakie były problemy z oryginalnymi sterownikami od pada. Pogrzebałem i trafiłem na profile do XBCD, które właśnie odpowiadają za przypisane przycisków, znalazłem kilka w sieci i próbowałem każdego pokolei, niestety nic. Żaden nie działał idealnie. I tutaj moje pomysły się skończyły, jak na razie widzę tylko jedno rozwiązane. W emulatora pada od xboxa można przypisać samemu przyciski, pogrzebałem więc i udało mi się poustawiać wszystkie przyciski oprócz triggerów i prawej gałki na swoim miejscu, z resztą czyli w sumie tym najważniejszym nie mam pojęcia co zrobić, niżej wkleję część tego pliki .ini który odpowiada za przypisane przycisków, może wam się uda coś wykombinować.

[PAD1]

Index=0 #controller index in game controllers list; 0 is first; -1 to ignore this pad

Left Analog X=1 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Left Analog Y=-2 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Right Analog X=6 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Right Analog Y=-3 #axis index; use - to invert; precede with 's' for a slider eg; s-1; 7 to disable

Left Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center

Left Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center

Right Analog X Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center

Right Analog Y Linear=0 #-100 to +100 raise this number to increase sensitivity near center

Left Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable

Left Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable

Left Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable

Left Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable

Right Analog X+ Button=0 #button id; 0 to disable

Right Analog X- Button=0 #button id; 0 to disable

Right Analog Y+ Button=0 #button id; 0 to disable

Right Analog Y- Button=0 #button id; 0 to disable

D-pad POV=1 #POV index; 0 to disable

D-pad Up=0 #button id; 0 to disable

D-pad Down=0 #button id; 0 to disable

D-pad Left=0 #button id; 0 to disable

D-pad Right=0 #button id; 0 to disable

A=1 #button id; 0 to disable

B=2 #button id; 0 to disable

X=3 #button id; 0 to disable

Y=4 #button id; 0 to disable

Left Shoulder=5 #button id; 0 to disable

Right Shoulder=6 #button id; 0 to disable

Back=k1 #button id; 0 to disable

Start=k1 #button id; 0 to disable

Left Thumb=9 #button id; 0 to disable

Right Thumb=10 #button id; 0 to disable

Left Trigger=7 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1

Right Trigger=8 #button id; precede with 'a' for an axis; eg; a-6; for a slider precede with 's' eg; s-1

UseForceFeedback=0 #use 0 to 1; default 0

ForceLargeGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity

ForceLargePeriod=120000 #use 0 to 200000; default 120000; effect frequency; wheel only

ForceLargeFadeTime=10 #use 0 to 100; default 10

ForceLargeFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1

ForceLargeFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1

ForceLargeStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value

ForceSmallGain=10000 #use 0 to 10000; default 10000; effect intensity

ForceSmallPeriod=30000 #use 0 to 200000; default 30000; effect frequency; wheel only

ForceSmallFadeTime=10 #use 0 to 100 default 10

ForceSmallFadeIn=0 #use 0 to 1; default 1

ForceSmallFadeOut=0 #use 0 to 1; default 1

ForceSmallStartMag=0 #use 0 to 10000; default 2000; effect will begin with this value

WheelInertiaGain=2500 #use 0 to 10000; default 2500; effect intensity; wheel only

WheelSpringGain=5000 #use 0 to 10000; default 5000; effect intensity; wheel only

SteeringWheel=0 #use 0 to 1; enable for all wheel effects

ps. acha i bym zapomniał, chodzi o moją prośbę do posiadaczy pada. Chciałbym żebyście mi podesłali profile do XBCD jak u was wszystko jest z nimi ok, to spróbuje je podmienić z moim i może się uda.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś jest u ciebie nie tak, bo mi automatycznie wykryło Chillstreama jako XUSB Gamepad - Gry które obsługują tylko X360 Controller for Windows widzą go bez problemu a konfiguracja jest normalna

XP SP3

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, mój system (xp sp3) również wykrył tego pada jako XUSB. Grałem już w grida, batmana: AA, ninja blade, H.A.W.X, prototype, Pesa 2010 (tu tylko mylił przyciski ale po prostu go skonfigurowałem w menu gry!), odpalilem testowo saboteura i chyba tam miałem jakies problemy z triggerami ze mi jednoczesnie trigger odpowiadał za gaz i skręt w jeździe samochodem ale się nie bawiłem i odinstalowałem z braku czasu. Normalnie pad działa bez zarzutu. Zajrzuj do recenzji tego pada na www.pclab.pl tam piszą dość obszernie o alternatywnych sterownikach.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...