mateogala Napisano Sierpień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Przeczytałem tekst Publicystyczny w waszym piśmie, ( Numer 07/2009 , strona 119 ) i mam do ws takie pytania... 1. Posiadam Karte GeForce 8600gts która prawdopodobnie mi się spaliła, dałem ją na gwarancję ale mi jej nie przyjeli z powodu braku NAKLEJKI z Numerem seryjnym, który przypadkowo zerwałem 2. Karta posiada jeszcze jeden kod kreskowy, więc chyba da się karte zidentyfikować 3. według tego artykuło, mam prawo ubiegać się o niezgodość z umową... takie pytanie, czy mogę się o to ubiegać przy tej zerwanej naklejce licencyjnej ? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xswistaqx Napisano Sierpień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Raczej nie ponieważ zerwałeś naklejkę, która identyfikuje tą kartę jako prawdziwą. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andrey Napisano Sierpień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Przeczytałem tekst Publicystyczny w waszym piśmie, ( Numer 07/2009 , strona 119 ) i mam do ws takie pytania... 1. Posiadam Karte GeForce 8600gts która prawdopodobnie mi się spaliła, dałem ją na gwarancję ale mi jej nie przyjeli z powodu braku NAKLEJKI z Numerem seryjnym, który przypadkowo zerwałem 2. Karta posiada jeszcze jeden kod kreskowy, więc chyba da się karte zidentyfikować 3. według tego artykuło, mam prawo ubiegać się o niezgodość z umową... takie pytanie, czy mogę się o to ubiegać przy tej zerwanej naklejce licencyjnej ? Kod kreskowy nie ma nic wspolnego z gwarancja,tam po prostu jest tylko cena dla skanera.Dis chyba kazde urzadzenie ma swoj kod na naklejce,i jesli nie ma naklejki to trudno potem stwierdzic serwisowi czy sprzedawcy danego urzadzenia ze to wlasnie o,,to'' urzadzenie chodzi. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manfred004 Napisano Sierpień 31, 2009 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2009 Myślę że możesz posiadać jeszcze jeden dowód zakupu który powinni przyjąć- paragon fiskalny. Jeśli go posiadasz weź go na kolejną wycieczkę z kartą jeśli Cię spławią to udaj się do rzecznika praw konsumenta (w każdym większym mieście go znajdziesz;), powinien napisać pewne pisemko po okazaniu którego pracownicy będą Cie obsługiwać na wyścigi;) Mnie raz specjalnie przyszedł przeprosić kierownik:P chodziło o troche inny rodzaj sprzętu, ale jeśli tam dalo radę to może tutaj też najwiękrzy problem- paragony po jakimś roku... zacierają sie. nie da się rozpoznać co na nim było;/ wtedy należy użyć "tupetu jak tyran" (cholera, Cejrowski się udzielił). powiedz by Ci UDOWODNILI że zatarty paragon to NIE JEST paragon od tej karty:D powinno podziałać;D Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...