M44ster Napisano Lipiec 2, 2017 Zgłoś Share Napisano Lipiec 2, 2017 Cześć wszystkim. Mam pytanie co do mojego MSI GTX 970 100me. Karta wczoraj wyzionęła ducha :C. Sprawa wygląda dość dziwnie, gdyż po prostu poraz kolejny posprzątałem komputer. Karta nie miała do czynienia z żadnym odkurzaczem ani niczym wilgotnym, tylko patyczki i sucha ściereczka z mikrofibry. Niestety po podłączeniu do PC jedyne co się wyświetlało to black screen. Dziś zawiozłem kartę do przyjaciela gdzie sprawdziliśmy ją na innej jednostce i potwierdziło się - karta nie współpracuje. Płyta główna wyświetla prawidłowo wszelkie kody błędu, więc póki co wydaje mi się, że nie jest spalona, podobnie z procesorem(przy black screenie przestraszyłem się o wszystko). Wszystko się kręci i świeci(włącznie z kartą). Jutro z rana wysyłam kartę na gwarancję (zostały 4 dni :\ ) Wiecie może co się z nią mogło stać? Spaliła się? Uszkodziłem złącze(wypięcie i wpięcie poszło dość gładko)? Mimo wysyłania na gwarancję piszę ten temat, gdyż napewno nie dowiem się od nich co było nie tak. Co najwyżej dadzą mi nową kartę chociaż boję się o rozwój sytuacji przy morele.net :\. specyfikacja: cpu: intel i5 2500k oc 4,4GHz mobo:ASRock p67 pro3 RAM: kingston hyperX 8GB 1333Mhz PSU: OCZ MODXStream PRO 600W nieszczęsne GPU : MSI GTX 970 100me (4GB) nigdy nie podkręcana. Czy sklep morele.net uzna reklamację, gdy brakuje jednej śrubki dystansowej przy DVI ? :\ W razie czego wezmę z monitora :3 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...