scorpion57PL Napisano Sierpień 21, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2015 Witam, zamówiłem se słuchawki bezprzewodowe w empiku. Dotarała paczka, wszystko dobrze do póki okazało się że słuchawki nie działały na mojim komputerze. Czy moge domagać się zwrotu słuchawek z otwartym pudełkiem? Prosze o pomoc. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reju Napisano Sierpień 21, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2015 Najprościej zapytać sklepu, w którym sprzęt kupiłeś. Nie działają tylko na Twoim komputerze czy w ogóle nie działają?P.S. Ogarnij pisownię. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JamesVoo Napisano Sierpień 21, 2015 Zgłoś Share Napisano Sierpień 21, 2015 @scorpion - masz prawo reklamować, ale sprawdź inne urządzenia czy na pewno nie działają.A jak nie, idź do sklepu w którym odbierałeś i reklamuj.Biorąc pod uwagę pisownie zgaduje że jesteś niepełnoletni, więc do napisania reklamacji weź ze sobą kogoś pełnoletniego Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...