Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

nocoty7

Problem z instalacją Windows Vista

Polecane posty

Witam. Zainstalowałem Windowsa Vistę na mojego starego komputera. I teraz jest taka sprawa. Bo, nie za bardzo wiem, od czego mam zacząć. Zapewne od sterowników, ale że pierwszy raz stawiam system na nowo, to nie wiem co i jak. Co mam pobrać i skąd? Mój komputer to:

Intel Pentium D 2,66Ghz

nVIDIA GeForce 9800GT 1GB

2GB RAM

W menedżerze urządzeń widnieje "Standardowa karta graficzna VGA" czyli mojej nie widać. To jest jeden z przykładów. I co w takim wypadku muszę zrobić? Zainstalować tylko sterowniki z nvidia.pl do mojej karty graficznej? A skąd dźwiękowa? Co mam pobrać? Mówię, jestem w tym całkiem zielony. Z góry dziękuje za pomoc.

PS. Wcześniej napisałem tu inny problem, który rozwiązałem sam, ale że pojawił się kolejny to po co zakładać nowy temat, jak można w tym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak, najważniejsze sterowniki jakie musisz zainstalować to:

- stery do grafiki (tak, możesz je pobrać ze strony NVidii),

- sterowniki do dźwięku (sprawdź jaką masz kartę dźwiękową, czy jest zintegrowana czy zewnętrzna, sprawdzić możesz jakimś programem np AIDA32). Prawdopodobnie będziesz miał Realtek AC 97, jest to chyba najpopularniejsza zintegrowana karta dźwiękowa,

- sterowniki do karty sieciowej coby net Ci działał (tez musisz np przy pomocy AIDA32 sprawdzić jaką masz kartę sieciową i znaleźć do niej sterowniki).

- opcjonalnie są chyba całe pakiety sterowników do płyty głównej, więc jesli masz zintegrowaną dźwiękówke/sieciówkę to możesz taki pakiet zainstalować do swojej płyty)

Oczywiście wszystkie sterowniki ściągaj takie żeby były zgodne z Windows Vista (zawsze jest kilka możliwości przy pobieraniu).

A sorki, nie zauważyłem drugiego posta :D A co nie tak z tym netem? Może to wina samego łącza?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach