Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

festyn

Przejście z netii do neostrady i zwalnianie linii?

Polecane posty

Witajcie. Przez jakieś 2 lata miałem internet z netii(1mb), ostatnio umowa się skończyła i postanowiłem namówić rodziców na zmianę. Wymyślili neostradę. Początkowo Pan z neo obiecywał 20mb po czym powiedział że w 50tys. mieście do ich siedziby mam 3.5km i najwięcej mogą dać 2mb (XXI wiek ehe -.-). Ponad miesiąc temu przyszedł pan, tata podpisał umowę na ich internet i neo miała wymówić w naszym imieniu netii umowę. Po czasie wypowiedzenia(na infolinii ktoś rzucił że to 30 dni dokładnie nie wiem) netia 3 dni temu odłączyła neta. Ale internetu z neo dalej nie mam(piszę od kolegi). Dzwoniłem na ich infolinie, dowiedziałem się jedynie że jest to w trakcie realizacji. Dzwoniłem po 3 razy dziennie i za każdym razem słyszałem inną wersję. A to że będzie dziś a to że jutro. Dziś Panie przeszły same siebie, kiedy jedna twierdziła że umowa nie jest podpisana(potem łaskawie sprawdziła i powiedziała że niby jest podpisana ale może jest zatrzymana), a druga mówiła że oni muszą czekać aż netia zwolni linię. Do tego bezczelnie mi oznajmiła że regulaminowo trwa to 24 godziny ale może trwać do tygodnia a w wyjątkowych przypadkach nawet miesiąc i MIEJMY NADZIEJĘ że w moim przypadku tak nie będzie. Mało mnie krew nie zalała jak usłyszałem że g**no wiedzą i każą mieć nadzieje... Czy ktoś z was wie po czyjej stronie jest wina i jak to jest z tym zwalnianiem linii? Ile to może trwać? I czy mogę zrobić coś więcej niż łaskawie czekać na zapalnie się ADSL na routerze(teraz miga a ma się świecić płynnie). Dodam że okablowanie mam cały czas podłączone tak jak było w przypadku netii, a telefonu nie zmieniałem więc wnioskuję że ciągle jest neostrady(dokładnie nie wiem musiałbym pytać rodziców a na razie wyjechali).

Bardzo proszę o jakieś informacje od kogoś kto zna się bardziej od tych idiotów z infolinii bądź miał podobne doświadczenia, bo na razie gryzę biurko z nerwów...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Pierwsza sprawa - za każdym razem gdy dzwonisz na infolinie, zapisuj sobie imię i nazwisko osoby z którą rozmawiasz (jeśli nie dosłyszałeś poproś ją o padnie danych) i nr zgłoszenia. Jeśli będziesz dzwonił powtórnie, mów, że sprawa dotyczy zgłoszenia nr xxxx (nr który zapisałeś). Jeśli osoby, z którymi rozmawiasz wciskają ci sprzeczne informacje, powołaj się na nazwisko osoby, z którą rozmawiałeś poprzednio. To zazwyczaj zbija ich z tropu i zamiast wygłosić wyuczoną formułkę rzeczywiście poszukają informacji.

2) Przeczytaj dokładnie umowę, czy nie pisze na niej ile czasu mają na podłączenie neta od momentu podpisania umowy.

3) Tu cię muszę trochę zmartwić - znam ludzi, którzy czekali w takich sytuacjach nawet 14 dni.

4) Czy dostałeś modem z neostrady? Czy obecnie pracujesz na swoim modemie/routerze czy masz go z netii? Jeśli masz go z netii istnieje możliwość, że musisz go oddać. U mnie to wyglądało tak, że zadzwonili do mnie i powiedzieli, że za parę dni przyjedzie kurier i odbierze sprzęt, żebym go spakował w oryginalne opakowanie.

5) Dostałeś swoją nazwę użytkownika i hasło do neostrady? Na ustawieniach, które miałeś wprowadzone przy internecie netii net tp nie będzie chodził.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...