Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

kajzer9393

Pamięć KINGSTON - Reklamacja

Polecane posty

Witam,

Posiadam już od jakiś 3 miesięcy pamięć KINGSTON 2x2GB 1066MHz [KHX8500D2K2/4G]. Od momentu gdy ją wsadziłem do kompa miałem Blue Screeny. Nie pojawiają się one od razu po wejściu do systemu tylko przy jakiś większych procesach. np. odpalenie kilku programów jednocześni bądź instalacja lub też podczas grania. Włożyłem płytke z Memtestem86+ i pojawiło mi się blisko 2000 błędów. [na starszych kościach 0]. I teraz moja prośba: Jak mam to napisać [nie opowiedzieć] podczas składania reklamacji. Ponieważ składam ją na stronie a nie w salonie [tak mi powedzieli jak się do nich przejechałem]. Tak żeby to w miare wyglądało bo jakbym napisał to własnymi słowami to na pewno by nie przyjeli jej :tongue:

btw Jeśli w złym miejscu założyłem temat to Srr.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lynenhynenh

Opisujesz krótko sytuację, tak jak wygląda... nie trzeba bawić się w poetę. Następnie w odpowiedzi na wiadomość otrzymasz numer RMA i (w zależności od firmy) na sklepu lub swój koszt odeślesz im pamięci kurierem. Oni sprawdzą i wymienią/naprawią/zwrócą kasę.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...