Skocz do zawartości

Dysk twardy, 500GB, SATA, 200 zł.


konradex

Polecane posty

Pytanie jak w temacie. Nie znam się kompletnie na dyskach twardych, a nie chcę przepłacić tudzież kupić badziewia. Generalnie ma być możliwie wydajny i raczej mieścić się w zakresie 200PLN (choć parę dych w ostateczności spróbuję wycisnąć :P)

Pozdro, i z góry dzięki za pomoc :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat zasilacz działa mi bez zarzutu, dodam że bardziej katuję kompa programami do obróbki audio i tworzenia muzyki typu Reaper, Fruity Loops czy Guitar Rig niż grami.

Płyta główna to Asus P4P800.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie działa, ale w każdej chwili może podać złe napięcie i może on paść albo co gorsze to może uszkodzić tym samym inne podzespoły. Feel jest na każdej czarnej liście zasilaczy więc naprawdę warto wymienić na porządny. U ciebie spokojnie z zapasem wystarczy 350 W. A co do włożenia dysku Sata to zasilacz musi mieć kabel zasilający Sata i płyta główna musi mieć złącze Sata, a twoja posiada tylko Ata.

Więc na takiej płycie możesz zapomnieć o dysku tym co napisałeś w temacie. Ale są nawet dyski 250 GB pod Ata. Sam miałem Seagate 250 GB ATA i wcale tragicznie nie było.

Edit: Na necie znalażlem taką płytę a tam było napisane, że ma tylko ata.

A Seagate jest wolniejszy od samsunga. Samsung f3 to teraz dobre wyjście.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe. Zwłaszcza że mam nawet dwa złącza SATA zdolne do pracy w RAID... Cuda się dzieją :rolleyes:

Korzystałem z programy EVEREST żeby sprawdzić płytę główną. Na wszelki wypadek zerknąłem jeszcze raz, i potwierdzam - ASUS P4P800.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, czyli Samsung najlepsza opcja. I nawet przyjazna dla portfela. :happy: Dzięks :smile: