Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

thepolishkiller

[JS] Przekierowanie na inną stronę...

Polecane posty

Witam!

Założyłem stronę, na której leci odliczanie do momentu otwarcia mojego forum. Skorzystałem ze skryptu jQuery countdown pobranego stąd i chciałbym, aby po wyzerowaniu licznika strona automatycznie przenosiła na forum. Kombinowałem z warunkami na podstawie powyższego skryptu, ale nie przynosiło to efektu - być może dlatego, że dopiero pomalutku zaczynam z JS.

Pomyślałem, że można by to zrobić sprawdzając dwa warunki, mianowicie dzień oraz godzinę i gdy oba wyniosą pożądaną wartość skrypt przekierowałby na inną stronę, niestety jak mówiłem jestem dosyć początkujący w JS i nie wiem jak to ugryźć. Najchętniej prosiłbym o gotowy skrypt, jednak nie pogardzę jakimiś podpowiedziami by próbować samemu, bo o to chodzi :)Jednak skrypt ten potrzebuję najpóźniej do środy, a im wcześniej będę miał to z głowy tym lepiej, więc jeśli można to preferowałbym opcję z gotowym skryptem.

Pozdrawiam, TPK.

PS Nie wiem jak zaawansowany może być ten skrypt, więc proszę darować sobie komentarze w stylu "skoro dopiero zaczynasz to odpuść sobie takie skrypty", bo nic one nie dają.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj najlepiej jest zrobić timer, który z przeniesie cię po skończonym odliczaniu na inną strone. Pokaże taki timer:

<script type="text/javascript" language="javascript">

var d = new Date();

var SecToStart = parseInt(1283706000 - (d.getTime() / 1000));

var days = 0;

var hours = 0;

var minutes = 0;

var seconds = 0;

function secToRealDate(secc)

{

var sec = secc;

days = parseInt(sec / (60*60*24));

sec -= (days * 60 * 60 * 24);

hours = parseInt(sec / (60 * 60));

sec -= (hours * 60 * 60);

minutes = parseInt(sec / 60);

sec -= (minutes * 60);

seconds = sec;

}

function Odliczaj()

{

if(SecToStart == 0)

{

document.getElementById("result").innerHTML = "blalal)";

return;