thepolishkiller Posted July 18, 2010 Report Share Posted July 18, 2010 Witam! Założyłem stronę, na której leci odliczanie do momentu otwarcia mojego forum. Skorzystałem ze skryptu jQuery countdown pobranego stąd i chciałbym, aby po wyzerowaniu licznika strona automatycznie przenosiła na forum. Kombinowałem z warunkami na podstawie powyższego skryptu, ale nie przynosiło to efektu - być może dlatego, że dopiero pomalutku zaczynam z JS. Pomyślałem, że można by to zrobić sprawdzając dwa warunki, mianowicie dzień oraz godzinę i gdy oba wyniosą pożądaną wartość skrypt przekierowałby na inną stronę, niestety jak mówiłem jestem dosyć początkujący w JS i nie wiem jak to ugryźć. Najchętniej prosiłbym o gotowy skrypt, jednak nie pogardzę jakimiś podpowiedziami by próbować samemu, bo o to chodzi :)Jednak skrypt ten potrzebuję najpóźniej do środy, a im wcześniej będę miał to z głowy tym lepiej, więc jeśli można to preferowałbym opcję z gotowym skryptem. Pozdrawiam, TPK. PS Nie wiem jak zaawansowany może być ten skrypt, więc proszę darować sobie komentarze w stylu "skoro dopiero zaczynasz to odpuść sobie takie skrypty", bo nic one nie dają. Link to comment Share on other sites More sharing options...