Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Agent Dołu

Zestaw na Ci5 - wybór podzespołów

Polecane posty

Laptopa kupiłem pora na stację.

Z racji, że nie mam na dwie osobne, muszę zawrzeć coś do gier z czymś do pracy ;)

Moim głównym narzędziem jest pakiet Adobe, przy czym na razie nie tworze filmów, ale moje nowe lustro pozwala na filmowanie więc kto, wie możliwe, że zacznę i dojdzie Premier Pro.... (przy czym, jestem fotografem, więc montować to będę góra krótkie filmiki, a jak kiedyś przyjdzie mi do głowy zostać filmowcem to będę myślał ;)

Ale na razie: photoshop, illustrator, indesign i...gry :]

Zastanawiam się między: Ci5: 661 a 750.

Wydajność, wydaje się być podobna, przy czym 661 jest szybszy.

grafika: ATI HIS, 5770 1GB.

Dysk: około 1tb, albo 2x500gb, wiecie, pliki psd są duże NEF i Raw też lubią takie być.

pamięć: myślałem o OCZ DDR3 3x 1GB 1333MHz CL7 Intel Extreme XMP.

I bardzo się głowię nad płytą główną.

Przy czym nigdy nie podkręcam swojego sprzętu.

Jeśli ktoś ma jakąś propozycję:

który procek, jaka płyta i czy coś zmienić, to będę wdzięczny :]

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje info, iż nie podkręcam sprzętu miała być wskazówką, że płyta nie musi być z jakieś wyższej, overlockerjskiej półki ;)

Mam na całość (tylko "skrzynię", od razu powiem bo zaraz ktoś zapyta czy z moinitorem czy bez...)

ok. 3000.

skłaniam się do ci5 750,

wspomnianego ramu,

2 dysków 500gb,

his 5770 1gb

Najgorzej mam z wyborem płyty

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli nie podkręcasz lepiej będzie kupić AMD :

Procesor:

AMD Phenom II X4 965 Black Edit /3.4GHz, 125W, BOX, AM3/

620 zł

Płyta główna:

AsRock M3A770DE /AMD 770, DDR3 1333/

220 zł

Pamięć RAM:

A-Data 4GB (2x2GB) 1600MHz CL9 Gaming

369 zł

Dysk twardy:

Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3

179 zł

Karta graficzna:

PowerColor Radeon HD5850 1024MB DDR5 /256bit/ 2xDVI/HDMI/DP

1035 zł