Skocz do zawartości

Warhammer 40.000: Dawn of War (seria)


Gość Qn`ik

Polecane posty

  • Odpowiedzi 2k
  • Created
  • Ostatnia odpowiedź
DoW jest genialny.

Nie ma to jak rozwlekła i dobrze uargumentowana wypowiedź...

Zastanawia mnie tylko dlaczego nie ma Tyranidów w oficjalnej wersji? Czyżby Relic szykował sequela kolejnego?

Uważam, że przesądziły o tym przeszkody natury technicznej. Specyfika walki Roju Tyranidów jest bardzo podobna, według mnie, do strategii Zergów w grze "Starcraft". Teraz wyobraź sobie ile jednostek musiałby wygenerować silnik Dawn of War - Imperialna Gwardia czy Orki to nie Tyranidzi. Bardzo możliwe, że pojawią się w sequelu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak rozwlekła i dobrze uargumentowana wypowiedź...

A szczerze - potrzebna jest bardziej rozbudowana i uargumentowana? Przecież i tak wszyscy czytający ten temat się z tym zgadzają więc po co odgrzewać te same kawałki? Krótko, treściwie i na temat, nie?

No własnie - skoro powstaje mod to i oficjalna wersja Tyradnidów jest chyba możliwa.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie - skoro powstaje mod to i oficjalna wersja Tyradnidów jest chyba możliwa.

Nie powiedziałbym...

W modzie Tyranidzi mają modele budynków

Space Marines.

Jednostki wwyglądają pięknie, ale

całej rasie brakuje zbalansowania.

Osobiście poczekam na dodatke lub sequel...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatek lub sequel który miejmy nadzieję wyjdzie.

Wyjdzie na 90%.

DoW do dośc dochodowa gierka, wyrobiła sobie

markę u wielu graczy (np. mnie), ale cóż, niezbadane

są wyroki Boże...

Osobiście wolałbym, by wyszedł dodatek.

Sequele zazwyczaj wnoszą ,,superanckie innowacje'',

które zamiast robic lepiej, robią gorzej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że w następnym dodatku nie będzie Nekronów, a Dominium Tau... wątpliwe. Czemu? Nekroni i Dominium pojawili się by bronić kronusa. W kampani, w 6 na 7 wypadków Nekroni zostają zniszczeni, a Dominium broni planety lub zostaje przepędzone. Blaszaki byli raczej na jeden dodatek, ale Sagę Dominium można z powodzeniem ciągnąć.

Na pewno jakaś rasa dojdzie. Marzy mi się by to była jakaś mistyczna rasa na wzór protosów z SC.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że na 3 dodatek raczej szans niema. Engine jest już dość stary i nie sądzę, żeby ktoś chciał w niego inwestować. Za to sequel jest właściwie pewny, popatrzcie na wątki na forum Relica: "Which units would you like to see in a future DoW game", "Future DoW game Game-play Discussion" do dodatku by takich nie zakładali a jednak po coś są. Prędzej czy później się dowiemy, pozostaje tylko kwestia tytułu bo Dawn of War II brzmi nieco dziwnie.

A co do ras: licząc z tymi po DC to zostali jeszcze Tyranidzi, mroczni eldarzy i inkwizycja (w dwóch wydaniach), ale nie sądzę, żeby w sequelu były wszystkie rasy które mamy obecnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inkwizycja na 99% się nie pojawi.

Wątpie, by nie zmieszano znów Marines z Inkwizytorami.

Mają bardzo podobne jednostki (według mnie).

Ale cóż, w końcu Chaos też.

Dark Eldarzy też raczej się nie pojawią.

Tyranidzi mają bardzo dużą szansę.

Jeśli nie będzie Dominium Tau, chyba wrócę do Marines...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JasonBourne napisał:

Wydaje mi się, że w następnym dodatku nie będzie Nekronów, a Dominium Tau... wątpliwe. Czemu? Nekroni i Dominium pojawili się by bronić kronusa. W kampani, w 6 na 7 wypadków Nekroni zostają zniszczeni, a Dominium broni planety lub zostaje przepędzone. Blaszaki byli raczej na jeden dodatek, ale Sagę Dominium można z powodzeniem ciągnąć.

Źle patrzysz na sprawę. Kampanie do Warhammera 40k są tak tworzone, że może brać w nich udział każda z dziewięciu (??? nie jestem pewny) ras. Porażka na jednej planecie czy w nawet w jednym systemie nie zagraża istnieniu całej cywilizacji. Cały problem w DoW jest taki, że nie jest on odwzorowaniem bitewniaka a po prostu RTSem. Z tego powodu wprowadzenie kolejnej rasy wiąże się z koniecznością dopasowania jej do już istniejących.

Każda rasa występująca w Warhammer 40k może się pojawić w DoWII czy może dodatku do DoW. Nie ku temu przeszkód fabularnych.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JasonBourne napisał:

Wydaje mi się, że w następnym dodatku nie będzie Nekronów, a Dominium Tau... wątpliwe. Czemu? Nekroni i Dominium pojawili się by bronić kronusa. W kampani, w 6 na 7 wypadków Nekroni zostają zniszczeni, a Dominium broni planety lub zostaje przepędzone. Blaszaki byli raczej na jeden dodatek, ale Sagę Dominium można z powodzeniem ciągnąć.

Źle patrzysz na sprawę. Kampanie do Warhammera 40k są tak tworzone, że może brać w nich udział każda z dziewięciu (??? nie jestem pewny) ras. Porażka na jednej planecie czy w nawet w jednym systemie nie zagraża istnieniu całej cywilizacji. Cały problem w DoW jest taki, że nie jest on odwzorowaniem bitewniaka a po prostu RTSem. Z tego powodu wprowadzenie kolejnej rasy wiąże się z koniecznością dopasowania jej do już istniejących.

Każda rasa występująca w Warhammer 40k może się pojawić w DoWII czy może dodatku do DoW. Nie ku temu przeszkód fabularnych.

Hallasie, muszę ci przyznac rację.

Jak to mówię: jedni wygrywają, reszta przegrywa!

Kampania w DC jednak troszkę mniej mi się podobała

od tej z podstawki i WA.

Liniowa kampania jakoś bardziej strategiczna była.

Poza tym wnerwiła mnie opcja ,,łatwy'' w kampanii DC.

Warhammer to gra dla zaawansowanych graczy, zwłaszcza dodatek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inkwizycja na 99% się nie pojawi.

Wątpie, by nie zmieszano znów Marines z Inkwizytorami.

Mają bardzo podobne jednostki (według mnie)

No właśnie chaos ma sporo podobnych (czy nawet wydawałoby się prawie identycznych) jednostek, a gra się nim inaczej. Demonhunterss wyglądają trochę jak zlepek jednostek Marines i Gwardii, ale Witch Hunters niekoniecznie. Gdyby dali ich razem jako inkwizycję to nie było by takiego problemu, zwłaszcza że Grey Knights których marines dostali są jednostką inkwizycji. Jeśli ich nie umieszczą to z innego powodu: żeby uniknąć dziwnych sytuacji w kampanii (o ile zdecydują się na taką jak w DC) bo już w DC właśnie marines walczyli z gwardią. Tyle, że chyba pojawi się w sequelu kampania "klasyczna" taka jak w DoW i WA bo właśnie taki typ kampanii wygrał ankietę na forum Relica.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kampania klasyczna? Trochę szkoda. Po cichu marzyło mi się podbijanie całego systemu ale nie jako powielanie potyczki, które nam zaserwowano w DC. Do tego większość starć jest śmiesznie prosta nawet na najwyższym poziome trudności (gdyby przeciwnicy też mieli tak rozbudowane bazy jak po wyjściu z potyczki to byłoby ciekawie).

Sprawdziłem wczoraj : w Warhammer 40k jest 11 frakcji/ras.

POSTULAT OGÓLNY: kiedy twórcy gier zaczną w standardzie umieszczać swobodny dobór stopnia trudności??? Przykłady dla nich do naśladowania: Silent Storm oraz GoldenEye 007!!!

EDIT: Coś minie zastanawia. Ktoś wcześniej napisał, że Relic zrobi ankiety: jakie jednostki z DoW chciałbyś zobaczyć w DoWII czy coś takiego. Jeśli chodzi o Space Marines to widzieliśmy wszystkie z bitewniaka (nie było modyfikacji Lad Speederó), to samo u Nekeronów i chyba w Gwardii Imperialnej. Ba, mieliśmy nawet jednostki, których w bitewniaku nie ma. Czyli:

(a) chcą zmnejszyć asortyment?

(B) chcą utrzymać zainteresowane trzyletnim DoW?

© chcą znacznie zbliżyć DoW do bitewniaka(TAK! TAK! : ( Szkoda tylko, że zawsze podkreślali, iż DoW ma za zadanie różnić się od niego)?

Tak na marginesie: ludzie narzekali, że przyśpieszenie awansowanaia T1 -> T2 -> itd. w DC było pomyłką. To chyba było wymuszone przez grę po sieci - wiele starć 1v1 wcześniej kończyło się zanim na polu walki pojawiły się pojazdy i najlepsze jednostki.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbliżenie DoW do bitewniaka była by porażką,

przynajmniej według mnie.

Jestem przyzwyczajony do szybkości rozgrywki,

zasad gry itp.

Gdyby przybliżył się bardzo do bitewniaka,

grałbym wciąż w pierwszą częśc...

Co do jednostek: w Warhammerze jest

jednostki to ougolnienia prawdziwych z bitewniaka.

Taki predator: w bitewniaku ma 3-4 opcje.

A w DoW tylko dwie, w dodatkach jeden.

Jest tak z większością jednostek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bobol mówił, to jest pisał że do podstawki jest mod z tyranidami...

Niech lepiej wyśle maila z prośbą o zdjęcie bana. Po dwóch miesiącach takie coś jest możliwe, więcej informacji jest w dziale "Banicja i Ostrzeżenia" w temacie "Anulowanie BANa". Może to tylko ja, ale nie chcę już więcej widzieć "Bobol mówi..." - kojarzy mi się to z pewnym Simonem.

A szczerze - potrzebna jest bardziej rozbudowana i uargumentowana? Przecież i tak wszyscy czytający ten temat się z tym zgadzają więc po co odgrzewać te same kawałki? Krótko, treściwie i na temat, nie?

Być może, ale wizja szeregu postów ze zdaniem "ta gra jest genialna" jakoś mnie nie bawi. Uważam, że swój głos należy uzasadnić. Bez tego będziemy mieli powódź postów, które niczego istotnego nie wznoszą do rozmowy i łamią regulamin forum. A skoro nie warto się powtarzać, to po co w ogóle pisać?

Od siebie powiem, że zachwyciła mnie nie tylko walka - która w tej grze jest świetnie przedstawiona - ale także świat sam w sobie. Pod wieloma cytatami z wikipedii, które zostały wyciągnięte z uniwersum Warhammera 40,000, mógłbym się podpisać.

Chyba wiem już, co przyciąga ludzi do takich produkcji jak "Warhammer Dark Fantasy" czy "Warhammer 40,000". Są one szare, brudne, pozbawione nadziei - a przez to o wiele bliższe rzeczywistości. Jest jednak coś jeszcze. Gdy już się oderwiesz, to świat wygląda inaczej.

Lepiej.

DoW do dośc dochodowa gierka, wyrobiła sobie

markę u wielu graczy

Od siebie dodam, że została zaliczona do World Cyber Games.

Marzy mi się by to była jakaś mistyczna rasa na wzór protosów z SC.

Sądzę, że Games Workshop nie będzie tworzyć od podstaw całej nowej rasy na potrzeby gry komputerowej. I tak jest z czego wybierać - Imperialna Gwardia, Kosmiczni Marines, Kosmiczni Marines Chaosu, Dominium Tau, Eldarzy, Orkowie, Necroni. Na twoim miejscu zacząłbym się zastanawiać ile ras (z tych już obecnych) dostanie się do części drugiej.

Prędzej czy później się dowiemy, pozostaje tylko kwestia tytułu bo Dawn of War II brzmi nieco dziwnie.

Może i brzmi dziwnie, ale jest to nazwa dla wielu graczy znajoma i choćby z tego powodu nie przypuszczam, żeby zdecydowano się na inną.

A co do ras: licząc z tymi po DC to zostali jeszcze Tyranidzi, mroczni eldarzy i inkwizycja (w dwóch wydaniach), ale nie sądzę, żeby w sequelu były wszystkie rasy które mamy obecnie.

Muszę się z tym, niestety, zgodzić. Dodam także, że niekoniecznie zobaczymy wszystkie stare jednostki, być może na ich miejsce wstąpią inne. Zmiany, zmiany... tylko wojna wciąż taka sama.

Kampania w DC jednak troszkę mniej mi się podobała

od tej z podstawki i WA.

Tam nie było kampanii jako takiej, tylko odgórnie określony cel - pozabijać wszystkich. A kampania Winter Assault była jeszcze gorsza od Dawn of War, co osobiście uważam za pewne osiągnięcie. Na minus.

Mogliby ustawić nam odgórnie kontrolę nad poszczególnymi rasami, jak zrobił to Blizzard w Starcraftcie. Masz już pewną, ustaloną liczbę misji oraz zadania, które trzeba wykonać, ale po załatwieniu całego epizodu dla jednej automatycznie strony przechodzisz do działania jako następna strona konfliktu w kolejnym epizodzie.

Dla przykładu:

I. Chaos.

II. Imperialna Gwardia.

III. Kosmiczni Marines.

IV. Necroni.

Moglibyśmy wybrać dowolny moment kampanii licząc się z tym, że ominiemy część chronologicznie ułożonej historii (np. grając od razu Kosmicznymi Marines). Jeśli nam się spodoba, to możemy przeskakiwać od epizodu I do III i na odwrót. Bez żadnych konsekwencji. A jak ktoś będzie chciał, to może sobie rozegrać wszystko po kolei. Takie rozwiązanie widziałbym najchętniej.

Poza tym wnerwiła mnie opcja ,,łatwy'' w kampanii DC. Warhammer to gra dla zaawansowanych graczy, zwłaszcza dodatek.

Zaawansowanych? Pod jakim względem? Każdy gra jak lubi - jeżeli ktoś woli grać na najniższym, to w czym problem? Dobierasz sobie poziom stosowny do umiejętności.

No właśnie chaos ma sporo podobnych (czy nawet wydawałoby się prawie identycznych) jednostek, a gra się nim inaczej.

Chaos ma szeroką paletę czarów oraz demony. Podobieństwa co prawda istnieją, ale tylko na początku. Im dalej na ścieżce technologicznej, tym bardziej widoczna jest różnica między Kosmicznymi Marines, a ich upadłymi odpowiednikami.

Kampania klasyczna? Trochę szkoda. Po cichu marzyło mi się podbijanie całego systemu ale nie jako powielanie potyczki, które nam zaserwowano w DC.

Sam mówiłem, że chętnie zobaczyłbym całą galaktykę do podbicia - najpierw bitwy kosmiczne a'la Homeworld (Relic to twórcy Homeworlda, jakby ktoś nie wiedział) lecz z okrętami pochodzącymi z uniwersum Warhammera 40,000. Potem zrzut sił na planetę i przejście do bardziej standardowego RTS'a, jaki mamy w Dawn of War. To by było coś...

POSTULAT OGÓLNY: kiedy twórcy gier zaczną w standardzie umieszczać swobodny dobór stopnia trudności??? Przykłady dla nich do naśladowania: Silent Storm oraz GoldenEye 007!!!

Jakoś trudno mi sobie wyobrazić, że zaczynamy grę na najtrudniejszym, więc wrogowie mają wiele życia, a potem - jak nam się nie spodoba - to zmieniamy poziom i już przeciwnik ma go mniej. Poziom jest ustalony na początku, nie można go zmienić, prawda, ale sam go wybierasz, w czym problem?

Coś minie zastanawia. Ktoś wcześniej napisał, że Relic zrobi ankiety: jakie jednostki z DoW chciałbyś zobaczyć w DoWII czy coś takiego.

Słuchają głosu fanów. Moim zdaniem podobne sugestie graczy są zawsze w cenie - w końcu jednym zależy na wydaniu gry, którą kupi wiele osób, a drugim na tym, aby rozgrywka była jak najlepsza.

Ba, mieliśmy nawet jednostki, których w bitewniaku nie ma. Czyli:

(a) chcą zmnejszyć asortyment?

(B) chcą utrzymać zainteresowane trzyletnim DoW?

© chcą znacznie zbliżyć DoW do bitewniaka(TAK! TAK! : ( Szkoda tylko, że zawsze podkreślali, iż DoW ma za zadanie różnić się od niego)?

Raczej jest to ruch, który ma na celu zrównoważenie wszystkich ras.

Zbliżenie DoW do bitewniaka była by porażką,

przynajmniej według mnie.

Wątpię, żeby coś takiego nastąpiło, za duże ryzyko, że gra się wtedy nie przyjmie. Mamy już szybkiego RTS'a. Grę akcji. Jako taka odniosła pewien sukces. Wydanie gry w stylu bitewniaka odrzuciłaby pewnie znaczną część graczy, a nie jest to rzecz, której pragnie Games Workshop, jak mniemam.

Dlaczego piszesz posty w stylu tzw. "białego wiersza"?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kampania klasyczna? Trochę szkoda. Po cichu marzyło mi się podbijanie całego systemu ale nie jako powielanie potyczki, które nam zaserwowano w DC. Do tego większość starć jest śmiesznie prosta nawet na najwyższym poziome trudności (gdyby przeciwnicy też mieli tak rozbudowane bazy jak po wyjściu z potyczki to byłoby ciekawie).

Jeśli kampania miałaby być taka jak w DC to już wolę tą klasyczną - fabularną. Nie chodzi mi o formę ale o wykonanie.

Coś minie zastanawia. Ktoś wcześniej napisał, że Relic zrobi ankiety: jakie jednostki z DoW chciałbyś zobaczyć w DoWII czy coś takiego. Jeśli chodzi o Space Marines to widzieliśmy wszystkie z bitewniaka (nie było modyfikacji Lad Speederó), to samo u Nekeronów i chyba w Gwardii Imperialnej.

Że jak?! Nekroni chyba faktycznie są wszyscy ale Marines i Gwardii jednak brakuje paru jednostek (i to wcale nie jakichś udziwnionych bo tych jest jeszcze więcej) nie wspominając już o wariantach istniejących.

Ba, mieliśmy nawet jednostki, których w bitewniaku nie ma

Na przykład? :shock:

© chcą znacznie zbliżyć DoW do bitewniaka(TAK! TAK! : ( Szkoda tylko, że zawsze podkreślali, iż DoW ma za zadanie różnić się od niego)?

W bitewniaka nie grałem, ale za to grałem w Mod jeszcze do WA który miał niby przybliżać zasady do bitewniaka i wcale mi się nie podobał. DoW nie jest u niema być adaptacją bitewniaka to jest RTS! Nie mówię, że bitewniak czy jego zasady są głupie, ale pewnych rzeczy nie da się przenieść dobrze do gry komputerowej i lepiej nie próbować na siłę.

Tak na marginesie: ludzie narzekali, że przyśpieszenie awansowanaia T1 -> T2 -> itd. w DC było pomyłką. To chyba było wymuszone przez grę po sieci - wiele starć 1v1 wcześniej kończyło się zanim na polu walki pojawiły się pojazdy i najlepsze jednostki.

Owszem zdarzały się takie sytuację i czy to aż takie straszne? Czy wszystkie starcia powinny kończyć się starciami najcięższego sprzętu?

Gojira

Taki predator: w bitewniaku ma 3-4 opcje.

A w DoW tylko dwie, w dodatkach jeden.

He, he, he. Zagraj w DoWXP i zobacz ile jest wariantów takiego np Leman Russa :) Zresztą predatora też są dwa, oba z dużymi możliwościami modyfikacji już po wyprodukowaniu.

Holy.Death

I tak jest z czego wybierać - Imperialna Gwardia, Kosmiczni Marines, Kosmiczni Marines Chaosu, Dominium Tau, Eldarzy, Orkowie, Necroni. Na twoim miejscu zacząłbym się zastanawiać ile ras (z tych już obecnych) dostanie się do części drugiej.

Na 99% Marines, podejrzewam że Tau, Choas i Orkowie też mają duże szansę i tak samo Tyranidzi. Co do reszty to już nie był bym takim optymistą, chyba że w dodatkach. Choć oczywiście mogę się mylić.

A kampania Winter Assault była jeszcze gorsza od Dawn of War, co osobiście uważam za pewne osiągnięcie

Miała swój urok. Oczywiście nigdy bym nie chciał już takiej zobaczyć, bo pod wieloma względami była skopana (zmiany ras w trakcie misji, podział na siły porządku i nieporządku itp). Ale już na przykład ostania misja z udziałem tytana kiedy trzeba się bronić przed Nekronami: gdyby zrobioną ją dobrze to mogłoby to być arcydzieło.

Chaos ma szeroką paletę czarów oraz demony. Podobieństwa co prawda istnieją, ale tylko na początku. Im dalej na ścieżce technologicznej, tym bardziej widoczna jest różnica między Kosmicznymi Marines, a ich upadłymi odpowiednikami.

O ile dobrze pamiętam to w podstawowym DoW taktyczni marines i chaos marines nie różnili się zupełnie niczym. Teraz jest lepiej: chaos ma większe oddziały i lepiej walczy wręcz, a marines mają lepszy dostęp do ciężkiej broni i ulepszeń i mają lepsze morale.

A moja propozycja co do kampanii (jeśli oczywiście wykluczamy dobrze zrobioną kamapnię w stylu DC): ile będzie tych ras jeżeli zakładamy, że to sequel? 4? może 5. To co za problem zrobić kampanię dla każdej rasy? Te kampanie nie miałyby ze sobą związku i działy się w różnych miejscach i każdy by był zadowolony. To chyba nie jest niemożliwe. Po co umieszczać wszystkich w tym samym miejscu i grać z ich perspektywy te same wydarzenia? W WA to zdecydowanie nie wyszło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% Marines, podejrzewam że Tau, Choas i Orkowie też mają duże szansę i tak samo Tyranidzi. Co do reszty to już nie był bym takim optymistą, chyba że w dodatkach. Choć oczywiście mogę się mylić.

Orków raczej zastąpią właśnie Tyranidzi, przynajmniej takie odnoszę wrażenie.

Miała swój urok.

How so?

O ile dobrze pamiętam to w podstawowym DoW taktyczni marines i chaos marines nie różnili się zupełnie niczym. Teraz jest lepiej: chaos ma większe oddziały i lepiej walczy wręcz, a marines mają lepszy dostęp do ciężkiej broni i ulepszeń i mają lepsze morale.

Ja zapamiętałem to nieco inaczej, bo wahałem się nad wyborem lojalistów i zdrajców, więc ich możliwości zapadły mi w pamięć. Chaos miał większe oddziały, a Marines morale o sto punktów. Później zaczęto się bawić w mieszanie i teraz nie są dostępne miotacze ognia oraz wyrzutnie rakiet po stronie Chaosu. Jest za to możliwość wzmocnienia oddziałów (poprzez wynalezienie odpowiedniej umiejętności) o dodatkowego żołnierza, więc liczebność wzrasta do dwunastu jednostek na oddział.

10 Marines Chaosu + 1 Czempion + 1 Dodatkowy Marine Chaosu = 12.

ile będzie tych ras jeżeli zakładamy, że to sequel? 4? może 5. To co za problem zrobić kampanię dla każdej rasy? Te kampanie nie miałyby ze sobą związku i działy się w różnych miejscach i każdy by był zadowolony. To chyba nie jest niemożliwe.

Myśl nie jest zła, choć już widzę pięć różnych ekip głosowych - po każdej na kampanię dla jednej rasy... Nie, czegoś takiego nam nie zaserwują.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwardia Imperialna: ten wieeelki czołg Baneblade

Opis Baneblade'a.

Strona z jednostkami Imperialnej Gwardii.

Obrazek pomocniczy:

039e128941f653afm.jpg

Imperium Tau: największa bestia krootów (choć tego nie jestem do końca pewny)

Opis Knarloca.

Strona z jednostkami Tau.

Obrazek pomocniczy:

1d298fcdc6dc525bm.jpg

Już piszę jakich jednostek nie ma w bitewniaku:

It's all, my good Captain?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodanie przez twórców wymyślonych jednostek

byłoby sporym nadużyciem.

Nie rozumiem, jakim cudem w Eldarach jeszcze nie

dodano ,,Zielonego Skorpionka''...

To jedna z bardziej rozpoznawalnych jednostek

Eldarów, a jeszcze się nie pojawiła...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 weeks later...

Przeglądając ostatnio forum Relic trafiłem na coś bardzo interesującego, a co odnosi się do kampanii w najnowszym Dawn of War (2).

From an online survey by GW and THQ.

Introducing Warhammer Dawn of War II, an all new Real

Time Strategy (RTS) game set in the electrifying Warhammer

40,000 universe. Taking command of an elite strike force, players

will embark on an epic crusade across the galaxy, battling endless

foes in brutal front line combat. Players will conquer entire planets

and systems in the name of the Space Marines, the Eldar, or the

Tyranids, and crush the other races that have staked their claims

on the galaxy.

Dawn of War II features a unique "meta" campaign that allows

players to choose from dozens of missions set across several

differant worlds. Thanks to changing opponents, endless

objectives, and dynamic weather effects, no two battles (even on

the same map) will play the same way as differant factions

conquer and relinquish territory.

Dawn of War II revolutionsizes the RTS genre by allowing players to

slowly build their army up from a small band of raw recruits into

the deadliest force the galaxy has ever seen. You will decide the

fate of your army by choosing which troops, tanks and super

weapons to add to your arsenal. You will also guide the fate of

your cammander as you equip him with the rare weapons and

items that you uncover on the planets you conquer.

Two other 40k games were also mentioned. Ultima Segmentum an

MMORPG and Allegiance an action combat game.

Hope you like it.

Tekst macie tutaj. Jeśli ktoś chce mieć niespodziankę - choć są to wiadomości niepotwierdzone oficjalnie - to tekst umieszczam na biało. Żeby przeczytać wystarczy podświetlić. Swoje komentarze również ukryję.

(...) Taking command of an elite strike force, players

will embark on an epic crusade across the galaxy, battling endless

foes in brutal front line combat. Players will conquer entire planets

and systems (...)

>>Przecież o tym mówiłem cały czas w tym temacie, gdy miałem na myśli następną część Dawn of War.

(...) in the name of the Space Marines, the Eldar, or the Tyranids, and crush the other races that have staked their claims

on the galaxy. (...)

>>Tu zaczynam się niepokoić, bo może będą tylko Kosmiczni Marines, Eldarzy i Tyranidzi. A moja ulubiona Imperialna Gwardia?

To wszystko brzmi bardzo obiecująco, choć osobiście mam powody do niepokoju. We shall see... I pamiętajcie, że to nie jest potwierdzona informacja. Ot, taka ciekawostka dla fanów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno to fake, ale kto to tak naprawdę wie? Relic niczego nie zdementował ani nie potwierdził. Sama perspektywa rozgrywki wspaniała, ale tylko 3 rasy? Sam nie wiem czy bym chciał żeby to była prawda.

Za to ja znalazłem ostatnio coś o innych rasach/nacjach w świecie Warhammera.

http://wh40k.lexicanum.com/wiki/Main_Page

To raz. Jak się okazuje w Wh40k są nawet krasnoludy.

Ale to jest ciekawsze

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Lost_and_the_Damned

http://www.tauonline.org/ViewContent.php?id=101

Tą armię bardzo chciałbym zobaczyć w dwójce Dawn of War. Renegaci z Gwardii, zdrajcy marines jeszcze z czasów Herezji Horusa, mutanci, zombie, demony, bestie chaosu, "dzicy" psykerzy... to nie może się nie podobać. Coś jakby połączyć Gwardię, Chaos i Tyranidów czy Orków.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...