Mistrz Jedi Radek Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 150 poziom? Ale poziomy sie ogranivzone glownymi umiejetnoscaimi. Moj bohater na 72 mial bardzo niewiele drogi przed sobą. Gora jakies 10 poziomow, poniewaz konczyly mu sie uumiejetnosci do zdobycia.... Nie da się miec 150, chyba ze znasz jakeis oszutwo... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 No i jak udalo Ci się przekroczyc próg 100 punktów siły/wytrzymalości/itd? Ja rozumiem, przedmioty mogą zwiększyć te cechy... ale aż o ... 900? coś kręcisz, kolego Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarna_Mevka Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 I to solidnie. Wiesz, czitem to i ja mogę się podciągnąć na... Powiedzmy, że dwusetny lvl. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radoslaw Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Czarna_Mevka-> Ja też mam ochote na mrożne klimaty w przyszłości po trailerze do WotLK mam nadzieję że TES5 Przeniesie nas do krainy Nordów. Tam podobno furia Aedrycznego kataklizmu który stworzył Tamriel ma swe najbardziej dzikie odbicie. Co do 150 lev jeśli to prawda to zaczynam znów grać bo mój dunmer BattleMag jak skończyłem Bloodmoon był dopiero na 69 lev Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość M. Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 150 poziom? Ale poziomy sie ogranivzone glownymi umiejetnoscaimi. Prawda - ale jest prosty sposób by to obejść - idziesz do Seyda Neen zabijasz kilku Legionistów i idizesz do pierdla, a twoje skille spadają. Potem wystarczy znaleźć trenera lub samemu nabić i powtórzyć numer ze strażnikami No i jak udalo Ci się przekroczyc próg 100 punktów siły/wytrzymalości Podczas grania w główny wątek i moment kiedy nasza postać zostaje zarazona spaczeniem? Spaczenie powoduje, ze każdego dnia +1 do siły i wytrzymałości i -1 do reszty[chyba tylko szczęście się nie obniża]. Najpierw wykonałem wszystkie zadania przygotowywacze do stworzenia antidotum i zebrałem sporą ilość miksturek przewrócenia współczynników, an następnie udałem sie na długi odpoczynek Po Wyleczeniu spaczenia super siła/wytrzymałość pozostały, a resztę sobie przywróciłem czarami. Mój sposób na siłę ma jeden haczyk - jeśłi ktoś zmniejszy Twój modyfikator z siły [np z 1000 do 966] to nie mozesz go przywrócić... A ~300 w szybkości jest wynikiem noszenia butów przyspieszenia [+200], które można zdobyć wypełniając questa jakiegoś kupca [chyba kobiety, którą spotykamy na północ od Caldery i która prosi o eskortę do jakiegoś miasta na bagnach... nie pamiętam już do którego...]. Zapewne za chwilę znów taka Mevka zacznie krzyczeć, zem "chiter", bo owe buty powodują oślepienie [cy cos w tym stylu] na 90%. owszem powodują, ale jak najpierw wyrobi się dużą odporność na magię to owe oślepienie zostanie odparte Przekonani? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarna_Mevka Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 M.-> W tym sposobie jest pewien szkopuł... Liczba Legionistów jest mocno ograniczona. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość M. Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Hmm... mi się zawsze respawnowali Spokojnie wytłukłem ich ok. 100 i potem miałem górę ich pancerzy, którą następnie u pełzacza przekułem na górę złota Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarna_Mevka Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 To mam jakiś wadliwy egzemplarz... Mi zostaje góra trupów, która się nie respawnuje. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość M. Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 Hmm... nawet jak znikną [rozłożą się po jakimś bliżej nie określonym czasie] zwłoki to w ich miejsce nie pojawiają się nowi legioniści? Ja zawsze korzystałem z opcji usuń ciało [czy jakoś tak]. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 mi po wielu dniach spaczenia siła nadal była tylko większa o 1.... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość M. Napisano Sierpień 24, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 24, 2008 No ja nic Ci na to nie poradzę Moze to zależy od wersji gry [z tego co pamiętam to żadnych patchów nie instalowałem, bo nie miałem jak ich ściągać ]. BTW: innym sposobem a zrobienie "super hiroła" jest naszprycowanie go miksturkami - co prawda dział to tylko parę minut, ale zawsze można zaszpanować kilkoma tysiącami w sile szybkości czy charyzmie Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yner Napisano Sierpień 30, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2008 Oby piąta część nie rozgrywała się w skyrim! Będzie do kitu! Sam śnieg i tyle! Zakichana kraina nordów, powinni zrobić nowe tereny (bo aktualne tarmiel jest do kitu) albo dać całe tarmiel po np. 150 latach i je wypasienie podkręcić. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość M. Napisano Sierpień 30, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2008 Oby piąta część nie rozgrywała się w skyrim! Będzie do kitu! Sam śnieg i tyle! Mi by to wcale nie przeszkadzało. Takie przenosiny moze nawet pozytywnie wpłymęlyby na rozgrywkę - mało urozmaicony świat = mniej babrania w grafice, a więcej czasu na przemyślenie fabuły. albo dać całe tarmiel po np. 150 latach i je wypasienie podkręcić. Tzn? Bądź co bądź "wypaśne podkręcanie" zwykle na złe wychodzi grą i w najgorszych przypadkach doprowadzić do skrętu kiszek... Ale przeniesienie fabuły w czasie mogło być dobrym pomysłem - bo w końcu ile można czytać te same książki? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Sierpień 30, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 30, 2008 Jakby dali całe Tamriel, to gracze by dostawali szału od przemierzania ogromnych polaci terenu. Już same Morrowind jest za duże, i jeszcze dorzucić 5-6 razy tyle? Jeśli ktośby się zdecydował na coś takiego, to pewnie w całym tamriel byłoby kilka miast, większośc terenu zajmowałoby pustkowie, a gra znajdowałaby się na 15 plytach dvd. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 Jakby dali całe Tamriel, to gracze by dostawali szału od przemierzania ogromnych polaci terenu. I w tym miejscu wchodzi doskonały Quck Travel z Daggerfalla. Zresztą przy odrobinie rozsądku dałoby się rozmiar na płytach również rozwiązać dając jakiś algorytm generujący teren wokól gracza (seed byłby wybierany przy rozpoczynaniu rozgrywki). W ten sposób można by zająć się robieniem miast i podziemi. Ja bym coś takiego kupił - problemem aktualnych TESów jest mikroskopijna skala jak na sandboxe. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarna_Mevka Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 No, z tymi książkami M. mnie przekonał... A cała Tamriel to pomysł...Ryzykowny, ale wart głębszego rozważenia. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mistrz Jedi Radek Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 I w tym miejscu wchodzi doskonały Quck Travel z Daggerfalla. Zresztą przy odrobinie rozsądku dałoby się rozmiar na płytach również rozwiązać dając jakiś algorytm generujący teren wokól gracza (seed byłby wybierany przy rozpoczynaniu rozgrywki). W ten sposób można by zająć się robieniem miast i podziemi. Ja bym coś takiego kupił - problemem aktualnych TESów jest mikroskopijna skala jak na sandboxe. Tylko ze wtedy mielibyśmy slabo zaprojektowane przetrzenie, ktorych by sie nie oplacalo zwiedzac, bo bylyby dlugie i nudne. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 Co rozumiesz przez "opłacanie"? Przy odrobinie roboty algorytm może generować naprawde fajne rzeczy (vide 3059, Dwarf Fortress, Noctis). Do tego dobieranie fauny i flory do zbierania, ew. bandytów do wycięcia... Resztę można ustawić ręcznie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mistrz Jedi Radek Napisano Sierpień 31, 2008 Zgłoś Share Napisano Sierpień 31, 2008 moze masz racje, ale mimo to algorytm nie zastapi reki czlowieka, lepiej mnie ja lepiej Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbson Napisano Wrzesień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 5, 2008 Co prawda, to prawda... nic nie zastąpi jednak człowieka w tworzeniu otoczenia. Takie mody, jak Unique Landscapes na przykład... Ta osoba powinna współpracować z programistami przy TES:5. Poza tym, wcale nie trzeba zubożyć krajobrazu, by były większe przestrzenie... Wystarczy, by było wczytywanie odrębnego rejonu przy wchodzeniu weń... Z resztą, jak się wyłączy ograniczenie ruchu w Oblivion, nagle się odkrywa, że teren jest 2 razy większy od przyjmowanego obszaru rozgrywki... No i jest oczywiście "fading"... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Wrzesień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 5, 2008 No i po co komuś takie ogromne tereny, skoro na nich nie da się robic niemal nic, oprócz ... chodzenia po nich? Do polowania wystarczą mniejsze połacie terenu... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yner Napisano Wrzesień 5, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 5, 2008 Do tego samego wniosku doszła Bethesda. W Fallout 3 ma być mniej terenu niż w oblivionie ale ma być ciekawszy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaToll Napisano Wrzesień 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2008 Mi tam wielkie tereny odpowiadały. I w Oblivionie w którym rzadko używałem szybkiej podróży i w Morrowindzie, w którym również wolałem się przejść. Taki fajny klimacik. Ale (jak zwykle) - kwestia gustu. ; ) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qbson Napisano Wrzesień 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2008 To zawsze kwestia gustu... Właśnie oglądanie otoczenia dawało mi naprawdę dużo przyjemności z Obliviona. Poza tym, kto mówi o pustym terenie? Dodać trochę pól uprawnych, wiosek, i od razu wszystko wygląda lepiej... Z resztą, po co dawać wciąż jakieś skomplikowane questy? W Morrowind było mnóstwo takich, gdzie trzeba było coś dostarczyć, pójść w teren i nazbierać grzybów... Na farmach mogłyby być prostsze właśnie... pomóc w zbiorach, wytępić szkodniki, zabić parę wilków atakujących owce, w zamian za np. żywność, przywilej sypiania... w ten sposób frajdę dawałoby samo wędrowanie, bez fast travel. Dawałoby to uczucie jakby rzeczywistości świata, tak ważnej cechy w Roleplay... szczerze mówiąc, zmniejszyłbym także na głównych traktach liczbę potworów, bo tu się okazuje, że drogi mogą być groźniejsze od lasów, mimo patroli i łowców... lekki absurd. Co do farm, ci, którzy czytali książki o Cyrodiil, wiedzą, że jezioro powinno być otoczone polami uprawnymi, a tak nie jest... dzicz, w środku cesarstwa... Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz(stefan) Napisano Wrzesień 7, 2008 Zgłoś Share Napisano Wrzesień 7, 2008 Opcja udostępnienia szybkiej podróży bardzo ułatwiła grę w Oblivionie co punktuje na plus. Czemu? Chcesz to sobie idziesz na piechtę lub na koniu, jak Ci się znudzi lub co gorszą spieszy to szybko klikasz na mapę i już tam jesteś. I tak się musisz bawić w odkrywanie, bo nie dostaniesz się do miejsca, w którym jeszcze nie byłeś. Uniknęło to błędów takich jak udostępnienie szybkiej podróży dla całego Cyrodill. Również wskaźnik, gdzie trzeba iść ułatwia znacznie grę i poprawia ten błąd, że nie muszę szukać wielu rzeczy na oślep. Jeśli komuś to przeszkadza, zawsze może zaznaczyć inne zadanie(chociażby ze zbieraniem nirnu) i nie przejmować się, że wskaźnik pokazuje gdzie ma się iść. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.