Dexter666 Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 @Lord Nargogh Wiem o tym, ale zauważ że: 1. Nie jest to pierwsza mordercza erupcja Czerwonej Góry, a jednak rdzenni mieszkańcy mimo wszystko zasiedlali tereny sąsiadujące z wulkanem. 2.Dla plemion Dunmerów życie w skrajnie trudnym środowisku noszącym ślady kataklizmu nie jest niczym nowym. 3.Nawet wypalone pustkowie w rpg-fantasy może skrywać setki tajemnic czekających na poszukiwaczy przygód To oczywiście tylko spekulacje, bo tak na prawdę nie wiadomo czy dodatek faktycznie będzie obejmował tereny Morrowind, ale może dane nam będzie oglądać (no i oczywiście wspierać ) próbę ponownego zasiedlania zrujnowanych obszarów?. No ale zobaczymy co, i czy w ogóle "coś" przyszłość przyniesie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek90 Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 Sądząc, iż niebawem większość graczy wyczerpie Skyrima, DLC powinno pojawić się za jakiś miesiąc albo dwa, jakby dodali obszar podobny do tego i podobną ilość questów, to wtedy byłby raj. Możemy liczyć na takie cuda? Wstyd się przyznać, ale przed Skyrimem bethesda była dla mnie studiem anonimowym. Jak to wyglądało w ostatnich falloutach? Mission packi, czy coś więcej? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edwin20 Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) Dzięki za odp. Gdzie znajde złoty szpon, bo wysłał mnie tam pewien karczmarz z Puszyczy czy jakoś tak, i jestem w pracowni czarnogłazu i staje przed takimi drzwiami co ustawia się takie trzy kółka z nietoperzem, niedźwiedziem, i sową. Pisze tam że potrzebny złoty szpon. Edytowano Listopad 23, 2011 przez edwin20 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
[Ekspert] 47 Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 @up: Ten koleś uwięziony w pajęczynie powinien go mieć. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xanatos Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 Jeżeli gościu zginął ( co jest bardzo prawdopodobne) Złoty Szpon znajdziesz w jego zwłokach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 Dexter666, zauważ że: 1) najwyraźniej nie przeczytałeś odpowiedniego źródła na ten temat, 2) erupcja Czerwonej Góry była tak wielka, że garstka ocalałych podejrzewała że jest boską karą za wyczyny Trójcy oraz herezję Dunmerów oddających jej cześć ;] 3) było wyraźnie powiedziane, że eksplozja była katastroficzna i nie miała miejsca nigdy aż taka erupcja do tej pory. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dexter666 Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 Czytam właściwie wszystko co tylko wpadnie mojej postaci w ręce. Nie wiem czy może coś przeoczyłem, ale nie natrafiłem na żadne wzmianki o CAŁKOWITYM zniszczeniu wyspy (w sensie całkowitej dezintegracji lądu, a nie spustoszenia). Jeśli coś takiego można w bibliotekach Skyrim znaleźć, to bardzo proszę o tytuł. Z chęcią uzupełnię wiedzę . A zakładam że skoro istnieje wymodelowany obszar Vvandarfell, to w takiej czy innej formie nadal istnieje w świecie gry. Jeśli istniejące, acz nie dostępne obszary nie są jedynie easter eggiem od Bethesdy, i faktycznie mają się pojawić w dodatku lub DLC, to chyba można się spodziewać że jakieś życie jeszcze tam pozostało. Powtarzam że to jedynie moje przypuszczenia, ale szczerze wątpię by w domniemanym dodatku chodziło o zwiedzanie pustej, wymarłej i pozbawionej jakichkolwiek osiedli lub ruin skały, pokrytej warstwą zaschniętej magmy . Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikel89 Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 Vardenfell po kataklizmie było by ciekawym miejscem do zwiedzenia. Miasta, deadedryczne i dwemerowe ruiny przykryte popiołami, garstka rozbitków i szansa zobaczenia resztek Numidium (no bo jak to Vardenfell bez możliwości wejścia do Czerwonej Góry? . Ja wiem że w historii Tamriel stoi jak byk o wielkiej erupcji itp, ale nie oszukujmy się, twórcy serii pokazali że są dość elastyczni co do takich rzeczy, jak chociażby przy Cyrodil, które powinno być właściwie porośnięte tropikalną dżunglą Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xanatos Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 Na forum paranormalne.pl użytkownik optyk zamieścił (dość dawno już, ale dopiero teraz sobie o tym przypomnialem) ciekawą creepyastę dotyczącą Morrowinda. Enjoy <ciach!> Otrzymujesz ostrzeżenie za użycie wulgaryzmów w poście na forum. Ponadto następnym razem zamiast żywcem kopiować artykuł z innej witryny, po prostu zamieść do niej linka - Lord Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zodiak Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) @Up - ten cały tekst jest jakiś lekko niepokojący : ) Pytanie - Widziałem u kumpla, że w Skyrimie zrobili zamiast mapy coś na wzór google maps. Czy można jakoś przywrócić stary widok mapy? Pytanie numer dwa - Czy jeśli gramy z polskim dubbingiem, możemy ustawić sobie dodatkowo polskie napisy? Kumpel narzekał że tego nie ma, ale możliwe że nie chciało mu się poszukać odpowiednich ustawień w opcjach. @Down - Dziękuje towarzysze. Edytowano Listopad 23, 2011 przez Zodiak Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
edwin20 Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) Co do pytania 2 to tak, wchodzisz w ustawienia i grafika bodajże. A co do złotego szpona to zabiłem tego gościa, i chyba go przeszukałem, ale nie jestem peny więc to sprawdze. Edytowano Listopad 23, 2011 przez edwin20 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodder Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 @Zodiak 1. Raczej nie, jak już to może być do tego mod, ale z takowym się nie spotkałem. 2 .Ustawienia > Grafika > Napisy dialogowe. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) Dexter666 ? w świecie Skyrim nie natknąłem się jeszcze na pozycję wyczerpującą zagadnienie wybuchu Czerwonej Góry, ale w książce pt. "The Infernal City" było zdaje się wspomniane, że Vvardenfell nie zostało zniszczone w sensie całkowitej anihilacji lądu. xantos ? ten mod to stary i znany fake. Cały ten plugin miał jakoby zawierać się w jednym pliku .esp, więc gdzie niby podziały się opisywane w tekście nowe modele i tekstury? W całym tym opisie jest mnóstwo nielogiczności. O stylizacji tekstu na opowiadanie grozy (skądinąd przeciętne) nie wspomnę. PS: I sugeruję wyciąć wulgaryzmy... EDIT: Jeśli ktoś się nie boi, to niech sobie ściągnie tego legendarnego jvk1166. O sposób instalacji nawet nie pytajcie. Edytowano Listopad 23, 2011 przez Murezor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiOx Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) Dwa zabawane filmiki ze Skyrim (ani moje, ani znalezione przeze mnie, ale na forum nie padły): --- @Up - Zgadzam się - tamten tekst ani straszny, ani dobrze napisany. I sporo bzdurek faktograficznych i literówek... Niestety. A można by pociągnąć to dalej... Edytowano Listopad 23, 2011 przez LiOx Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dajweed Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) Skyrim to dobry tytuł, chociaż klimatu morrowinda nie ma ( chyba żadna gra pod tym względem " trójki " nie pobije ) Mam 2 pytanka: a) Jak można zmaksować shouty? Trzeba ruszyć main quest? Zrobiłem trochę zadań z wątku i mój jedyny pełny krzyk ( 3/3 ) to ten odpychający, reszta pierwszy poziom. b) Jak już przy wątku głownym jestesmy. Doszedlem do momentu, gdzie jedyne zlecenia jakie mają dla mnie Ci starsi to szukanie nowych szoutów? Kiedy akcja potoczy się dalej? Edytowano Listopad 23, 2011 przez dajweed Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Murezor Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) Jak można zmaksować shouty? Musisz nauczyć się specjalnych słów, wyrytych na kamiennych tablicach rozrzuconych po całej prowincji. Rzecz w tym, aby trafić na te pasujące do posiadanego już Krzyku. Lokacje z tablicami są wskazane np. na filmiku. Edytowano Listopad 23, 2011 przez Murezor Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SplaTt333 Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) Właśnie w głównym wątku negocjowałem porozumienie pokojowe. Zastanawiam się, jakie wy ustaliliście warunki? Ja wynegocjowałem Pękninę i Gwiazdę Zaranna za Markart dla Legionu, ale Legion nie dostał zadośćuczynienia za Kertwersen (czy jakoś tak, w ogóle nie wiem o co chodziło...) i na tym się skończyło. Z traktatu wydawali się zadowoleni być Gromowładni a IMO powinno być na odwrót, w końcu oddali 2 miasta za jedno. Poza tym pytanko, co to za czar: imgur.com/a/UOA9Y#64 ? Wrzucam 2 śmieszne screeny znalezione w necie: http://i.imgur.com/7BM73.jpg http://i.imgur.com/ZmaRm.jpg Edytowano Listopad 23, 2011 przez SplaTt333 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodder Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) @Murezor Dzięki za tego posta, przydał mi się. Właśnie awansowałem na 30 lvl i posiadam już 90 poziom kowalstwa. Teraz wystarczy uzbierać trochę golda na nowe sztabki, wbić 100 poziom i robić smoczą zbroje! Kowalstwo jest w tej grze bardzo przydatne, między innymi dlatego że bardzo szybko możemy awansować kilka leveli, nie wspomnę nawet o korzyściach z tworzenia i ulepszania swoich zbroi. Aa.. i wie ktoś może w jakich miejscach można spotkać daedry lub w gdzie kupić ich serca? Edytowano Listopad 23, 2011 przez Bodder Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LiOx Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) @SplaTt333 Wygląda mi to na jakieś obszarowe leczenie... Nie znam... Ten złom niezły - pewnie jakbym mój wywalił też by było nieźle... głównie 1300 sztabek krasnoludzkich --- Mam 39lvl i robiłem jedno z ostatnich zadań wątku głównego Gidli Złodziei - ruiny pełne Falmerów. Masakra normalnie - praktycznie całość na skradaniu. Próba /konieczność walki z pokrakami kończyła się szybkim zgonem. Nawet w pełnym ebonowym pancerzu - 3 strzały, albo ciosy mieczem (zwykłe Falmerskie klamoty, nic specjalnego) i zgon. No ja nie wiem, w jaki sposób tak tam przegięli te paskudy - ale ciekawy jestem jak uzyskali takiego kopa - przez same skille podniesione na 300? Żadnych zaklęć czy czarów - czyli i mikstury by nie wiele tu pomogły. Parowego centruriona rozsiekali w 5 sekund... masakra. W ogóle magia też bez szans. Jeden typ padał po oberwaniu 5 razy podwójnym fireballem. A atakowali po 3, 4... Pozostaje narzucić klamoty Skowronków i tylko skradać się przez całe podziemia Edytowano Listopad 23, 2011 przez LiOx Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pewker Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 @UP A ja w tym samym quescie do czasu spotkania wsparcia nie walczyłem z Falmerami. A jak już mamy pomocników to po prostu puszczamy ich przodem. Dalej nie jest łatwo, ale z kilkoma punktami w przywracaniu i odpowiednimi zaklęciami + zapasem mikstur idzie przejść. Chyba że o czym innym mowa, ale w gildii złodziei jest chyba tylko jeden taki quest. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gieszu Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 (edytowany) Odnośnie DLC/Dodatków wydaje mi się, że bethesda będzie się trzymała dwóch dodatków do gry-tak jak było w poprzednich częściach. Zauważcie, że pierwszy dodatek czy to do Morrowinda czy Obliviona rozgrywał się w "starym świecie" (twierdza smutku, rycerze dziewięciorga) a drugi przenosił nas poza "stary ląd" (Solthstain, Drżące Wyspy). Jeśli mam bawić się w proroka, to obstawiałbym w pierwszym dodatku przygodę w Skyrim, jakiś rozbudowany wątek (bogowie dajcie by był podobny do Twierdzy smutku niż do rycerzy dziewięciorga) a w drugim wyrzuci nas pewnie znów w realm jakiejś Deadry. Dlaczego nie Morrowind i Cyrodill 200 lat później? Dlatego, że żeby te krainy były conajmniej tak dobre, klimatyczne i zaludnione jak Skyrim musieliby poświęcić masę czasu na każdą z nich (strzelam, że przynajmniej rok) a Bethesda z całym szacunkiem nie jest Blizzardem by tak papryczyć się ze swoimi grami-fakt wydają żadko kontynuacje swoich hitów ale średnio co 5 lat dostajemy je. Z wybuchem Czerwonej Góry w Morrowind jeszcze można pokombinować, bo równie dobrze erupcja mogłaby zmienić całkowicie jej powierzchnie, część terenu mogłaby znaleść się pod wodą, przez co jeszcze jest tu pole do popisu dla dodatku-trzeba by to ubrać tylko w ciekawą fabułę i dobrze nią pokierować. Co do Cyrodill - W Skyrim zabijamy panującego cesarza więc to raczej by była powtórka z obka tyle, że odświerzona. Swoją drogą w Skyrimie jest wiele ukłonów w strone morka niż obka więc nie zdziwiłby mnie powrót do Morrowind, powiem nawet więcej-byłoby assom;] Edytowano Listopad 23, 2011 przez Gieszu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cmb Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 IMO część skryptów i tekstur do DLC została już wykonana i Bethesda tylko czeka, żeby je wypuścić, bo wtedy zarobi najwięcej. Póki ludziom podoba się Skyrim, a oni chyba też mają pojęcie jaka ta gra jest krótka, na ich miejscu spieszyłbym się DLCkiem póki ludzie się jeszcze nie wynudzili totalnie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MareW Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 @Murezor Dzięki za tego posta, przydał mi się. Właśnie awansowałem na 30 lvl i posiadam już 90 poziom kowalstwa. Teraz wystarczy uzbierać trochę golda na nowe sztabki, wbić 100 poziom i robić smoczą zbroje! Kowalstwo jest w tej grze bardzo przydatne, między innymi dlatego że bardzo szybko możemy awansować kilka leveli, nie wspomnę nawet o korzyściach z tworzenia i ulepszania swoich zbroi. Aa.. i wie ktoś może w jakich miejscach można spotkać daedry lub w gdzie kupić ich serca? Lepiej krasnalskie złomy zbierać, w 10 minut potem wbiłem z 50 na 100 (dziwne to to), serca na razie znajdywałem tylko u niektórych handlarzy (głównie magicznych), najwięcej (2) ma ten "mag sprzedający zakazane przedmioty", co jakiś czas się pewno odnawiają... Smocza zbroja się faktycznie przydaje, deadryczna ponoc lepsza, ale ogromnej różnicy nie ma, a nie cza polować na serca:D. Mam 39lvl i robiłem jedno z ostatnich zadań wątku głównego Gidli Złodziei - ruiny pełne Falmerów. Masakra normalnie - praktycznie całość na skradaniu. Próba /konieczność walki z pokrakami kończyła się szybkim zgonem. Nawet w pełnym ebonowym pancerzu - 3 strzały, albo ciosy mieczem (zwykłe Falmerskie klamoty, nic specjalnego) i zgon. No ja nie wiem, w jaki sposób tak tam przegięli te paskudy - ale ciekawy jestem jak uzyskali takiego kopa - przez same skille podniesione na 300? Żadnych zaklęć czy czarów - czyli i mikstury by nie wiele tu pomogły. Parowego centruriona rozsiekali w 5 sekund... masakra. W ogóle magia też bez szans. Jeden typ padał po oberwaniu 5 razy podwójnym fireballem. A atakowali po 3, 4... Pozostaje narzucić klamoty Skowronków i tylko skradać się przez całe podziemia Ebonowy pancerz?! Aż powiem "lol". Łatwe to zadanie było, albo ciosem w plecki dziada i mogiłą, albo cichaczem (wyjmując fanty ze skrzyń, złoto z kieszeni, bawiąc się w grzybiarza) przejść całość. Ja większość tłukłem bo w spokoju chciałem poprzebierać w rzeczach (w sumie i tak mogłem ale przy wyrzucaniu rzeczy z ekwipunku mnie słychać). Fajnie bo oni są ślepi, więc można olac światło (dlatego najgorszy moment to ten z kulą krasnoludzką-strażnikiem i ten z dwoma robalami {chaurusy?}). Generalnie fajne jest kradziejowanie, na tyle dobrze postać kradnie, że mogłaby zakosić krzesło jarlowi z pod tyłka, a ten by się połapał dopiero próbując z niego wstać. Na reszcie jakieś logiczne backstaby zrobili:D. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lord Nargogh Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 a oni chyba też mają pojęcie jaka ta gra jest krótka 'Scuse me? Jesteś w stanie wskazać dłuższą? Proszę tylko nie podawać jako przykładu TES III 'Quest zajmuje trzy godziny, z czego dwie godziny pięćdziesiąt minut to znalezienie celu' Morrowind. @DOWN - ja już czytałem wypowiedzi, że jest fatalnie zoptymalizowane (LOL), więc nic mnie nie zdziwi Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gieszu Napisano Listopad 23, 2011 Zgłoś Share Napisano Listopad 23, 2011 Skyrim krótkie...to pojechałeś po bandzie;] Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.