Crottor Napisano Czerwiec 30, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 30, 2014 Hearthfire IMO jest urozmaiceniem czysto kosmetycznym. Poziomów na tym nie powbijam, a i perków (?) nie zdobędę. Zamiast kupować (OK, może i jest tani...) to DLC, wolałem ściągnąć prześwietnego moda, Falaskaar, który wkrótce skończę.W sumie, mój Skyrim nosi w sobie 47 modów (nie licząc graficznych i wszelkich bug-fixów). Tak je polubiłem, że stały się dla mnie nieodłącznym elementem serii The Elder Scrolls. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Czerwiec 30, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 30, 2014 Hearthfire IMO jest urozmaiceniem czysto kosmetycznym. Poziomów na tym nie powbijam, a i perków (?) nie zdobędę. Zamiast kupować (OK, może i jest tani...) to DLC, wolałem ściągnąć prześwietnego moda, Falaskaar, który wkrótce skończę.Dzisiaj sobie kupiłem Hearthfire i będę go jutro obczajał. Dzisiaj nie miałem czasu bo kończyłem kampanię Falskaara. Kupiłem sobie tam też dom (od żony jarla) i maksymalnie go udekorowałem. Nie wiem tylko po co go ściągać skoro jest na płytce z CDA wraz z możliwością odwiedzenia krainy Khajitów (chodzę tam sobie jak mi się już znudzą śniegi).W sumie, mój Skyrim nosi w sobie 47 modów (nie licząc graficznych i wszelkich bug-fixów). Tak je polubiłem, że stały się dla mnie nieodłącznym elementem serii The Elder Scrolls.Tylko 47? Mój ma 92 (może 89 jeśli odliczyć te 3 DLC). Jest taki fajny mod na towarzyszkę Sofię - taką babkę z czarnymi włosami, którą znajdujemy przy stajniach Białej Grani. Musimy dać jej tylko coś do ubrania się. Towarzyszka ma nieograniczoną pojemność jeśli idzie o udźwig, własnego konia przywoływanego gdy my jedziemy na naszym i tylko jej głupie teksty wygłaszane czasami zupełnie nie na miejscu trochę denerwują. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Czerwiec 30, 2014 Zgłoś Share Napisano Czerwiec 30, 2014 Skoro mowa o modach, na Nexusie pojawił się dwa dni temu ciekawy MOD pozwalający zapisać kierowaną przez nas postać do swoistego monumentu (właściwie kaplicy) bohaterów, którego "zawartość" pozostaje taka sama niezależnie od sejwu, na którym akurat gramy. Rozpoczynając nową grę, albo wczytując inną postać z sejwa, możemy potem, odwiedzając monument i aktywując odpowiedni pomnik, przywołać zapisanego bohatera jako NPC-towarzysza (zachowane zostają perki, krzyki, zaklęcia i większość ekwipunku). Idealna rzecz dla tych, co marzyli o drużynie złożonej ze stworzonych przez siebie postaci, albo chcieliby na nowej, słabej jeszcze postaci uzyskać wsparcie od starego, przekokszonego Dovahkiina Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Crottor Napisano Lipiec 1, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 1, 2014 Pardą! Już 62 modziki. Teraz gra się jeszcze przyjemniej, dodałem se na przykład Tytanis, Dance of The Death (jak mogłem bez tego grać?!). Teraz czuję urozmaicenie w walce i kowalstwie. Nie wyobrażam sobie teraz grania bez modzików.A pozwolę sobie powiedzieć, że mój zapis Skyrim, wkrótce dobije 80 godzin, a wykonałem dopiero misję Czarnygłaz. Roar! Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arlekin Napisano Lipiec 3, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 3, 2014 mam pytanie odnośnie dodatku Knights of Nine do Obliviona. Otóż podczas zadania z kompletowaniem zbroi udaję się do świątyni by zdobyć rękawice jednak by je zdobyć muszę wziąć na siebie klątwę powodującą obniżenie kondycji. Czy w dalszej części tego zadania klątwa zostaje zdjęta czy trzeba samemu szukać sposobu na jej zdjęcie? A jeśli trzeba samemu to jak to zrobić? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 Zna ktoś jakieś przydatne mody do Oblivioba? Zamierzam sobie sprawić wersję cyfrową GOTY (od Cenegi, z muve'a) i chcę ją zmodować. Podstawka była trochę męcząca, bo była ciut toporna. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 (edytowany) @UP - co konkretnie chciałbyś zmienić? Na samym Nexusie jest pond 25 tysięcy modów do Obliviona, niemal wszystko zależy od preferencji..Od siebie poleciłbym:-Oscuro's Oblivion Overhaul - usuwa level-scaling, dodaje także masę nowych przedmiotów (broń, pancerze, i masa innych) trochę dodatkowych potworów itp.-FCOM - połączenie Oscuro's Oblivion Overhaul, Francesco's Levelled Items, Mrtigen's Monseter Mod oraz Oblivion WarCry. Gigantyczna kompilacja największych modów do Obliviona, niestety przy tym dość trudna w instalacji.-Oblivion Stutter Remover - stara się usunąć przycinki gry, które mogą zdarzyć się nawet na niezłych kompach-OBSE - wiadomo, script extender wymagany przez wiele ciekawych modów-Weather All Natura - duży mod ingerujący w pogodę, dodatkowo można ustawić że jaskinie będą ciemniejsze, a oświetlenie we wnętrzach budynków będzie zmieniać się zależnie od pory dnia-Atmospheric Window Lighting System - dodaje efekt świecenia okien, w nocy widać jak środek się świeci, a w dzień to w pomieszczeniu okna błyszczą. Świetnie wyglądają kaplice nocą!-Map Marker Overhaul - poprawia system znaczników na mapie. Wreszcie można rozróżnić które bramy zostały zamknięte albo oznaczyć dany loch jako np. trudny albo zawierający zamkniętą skrzynię-DarNified UI - poprawia interfejs ekwipunku. Widać na raz dużo więcej przedmiotów, mapa także jest powiększona, a wszystko można do tego skonfigurowaćWiększość z tych modów znajdziesz na Oblivion Nexusie. Tylko FCOM i najnowsza wersja OOO są na TESAlliance, a tutaj sama instrukcja instalacji owego FCOM. Dla FCOM i Weather All Natural konieczne jest użycie Wrye Bash'a. Edytowano Lipiec 5, 2014 przez Minamir Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 A właśnie, wersje cyfrowe od Cenegi mają DRMy? To pierwsze.Drugie: Są jakieś mody w stylu Project Nevada do F:NV? Takie co.... np. pozwalają wywarzyć zamek drzwi albo coś w tym stylu. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 (edytowany) Według kart produktu na Muve, angielskie wersje GOTY i GOTY Deluxe (ten drugi oprócz Si i KoTN ma też te pomniejsze DLCki w stylu Horse Armor czy Vile Lair) to klucze aktywacji na Steam. Z to wersja polska ma "klucz aktywacji online" więc podejrzewam że to ich własny download, bo Oblivion na Steamie nie ma wersji PL. W takim wypadku, jeśli plik .exe będzie się różnił od wydań angielskich czy płytowych, mogą (ale nie muszą) być problemy z np. OBSE, jeśli nie rozpozna wersji gry.Generalnie z angielską wersją będzie też o tyle wygodniej, że po instalacji kilku większych modów nie będzie w grze miszmaszu językowego, gdzie polski miesza się z angielskim.Edit: co do wyważania, to OOO zawiera możliwość wyważania zamkniętych skrzyń, nie wiem jak z drzwiami. Może jest coś na Nexusie pod hasłem Lock Bash albo Door Bash. Edytowano Lipiec 5, 2014 przez Minamir Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 OK, dzięki. Właśnie o DRM Cenegi mi chodziło, bo już się przejechałem na Fallout 3. Gry Beth bez modów, to skisły bigos. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lossuperktos Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 (edytowany) Powiedzcie mi proszę, jest opcja przeniesienia albo przypisania do steama gry kupionej na uplay?Konkretnie chodzi mi o Skyrim LE który teraz jest w niezłej promocji na uplay. Nie wiem tylko czy kupując tam będę mógł np zmienić język na polski tak jak to się na steamowej wersji robi, czy pobrać ze steama tą paczkę z wysokiej rozdzielczości teksturami? Edytowano Lipiec 5, 2014 przez lossuperktos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koyuki Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 W New Vegas, Morrowinda, Skyrima i Obliviona bez modów źle się nie gra. Jest oczywiście taki problem w Skyrimie, że trzeba podbić poziom trudności na maks by gra była satysfakcjonująca, ale to mały problem. Fallout 3 był dla mnie problemem z powodu balansu. Grałem postacią idącą w skradanie się i broń palną, jednak późno w grze skradanie stało się zupełnie niepotrzebne, momentami bezużyteczne, bo można było spokojnie przelatywać przez lokacje ze strzelbą i przeciwnicy niewiele ci robili jak jeszcze miałeś na sobie pancerz od Reilly lub Bractwa Stali. W New Vegas już odpuściłem sobie skradanie, więc nie wiem, jak się sprawdza w porównaniu do F3. Na pewno z Project Nevada jest bardzo użyteczne.Oblivion ze wszystkich TESów według mnie najwięcej zyskuje na modach, bo wad ma zwyczajnie więcej niż Morrowind czy Skyrim. Przede wszystkim nudna walka, która wymagała jedynie odpowiednio wysokich statystyk (dzięki Akatoshowi za ich brak w Skyrimie!) by odnieść sukces.Tutaj wrzucam pytanie do ludzi znających się na modowaniu Obliviona. Czy Deadly Reflex to według was dobra modyfikacja? Jeśli tak, to czy działa dobrze z Oscuro?Drugie pytanie, dotyczące samego Obliviona. Gdzie mogę znaleźć jakieś dobre łupy do sprzedania u paserów Gildii Złodziei? W tej chwili muszę uzbierać 5000 Septimów do ostatniego zlecenia, a większe "skarbce" (pałace, siedziba magów w Imperial City) już złupiłem. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillborn Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 @lossuperktosDo tej pory wszystkie gry od Bethy, jakie kupowałem na UPlay, aktywowałem na Steam, niespecjalnie się przejmując, że napisano na Uplay co innego. Myślę, że w przypadku Skyrim będzie podobnie. A dostaniesz pewnie klucz na nasz region, więc język PL będzie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 (edytowany) Zdecydowanie tak, swojego czasu grałem w Obka z Deadly Reflex + Oscuro's Oblivion Overhaul + Martigen's Monster Mod i jeszcze paroma innymi i było super - o niebo lepsza gra. Generalnie Deadly Reflex zmienia walkę w Oblivionie na niemal identyczną jak w Skyrim, plus kilka bajerów jak np możliwość kopnięcia, rzutu bronią czy pochodnią albo wykonania stealth killa na przeciwniku np przez podcięcie gardła (serio ma to więcej sensu niż jakiś marny krytyk który skraca mu pasek życia o milimetr). Dodaje też możliwość walki konnej, ale tylko dla gracza, NPC nadal muszą zsiąść. Ogólnie zmian jest sporo, z tych bardziej kosmetycznych to jeszcze zmienia kamerę 1-osobową tak, by patrząc w dół widziało się swoje ciało, i dodaje magiczne efekty śmierci do zaklętych broni - z przeciwnika zabitego bronią zaklętą ogniem zostaje zwęglony trup (screen), a broń zaklęta lodem zamraża przeciwnika (screen), którego można potem rozbić na kawałki. Edytowano Lipiec 5, 2014 przez Amigos Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koyuki Napisano Lipiec 5, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 5, 2014 Em, muszę skorygować parę rzeczy w twoim poście, panie Amigos.Właściwie to ja już od jakiegoś czasu gram z połączeniem Oscuro i Deadly Reflex, po prostu natknąłem się na parę dziwnych rzeczy i nie byłem pewien paru kwestii. Możliwość zobaczenia własnego ciała nie pochodziła z samego DR, tylko z opcjonalnej modyfikacji, dzięki której można dostrzec kopnięcia w widoku z pierwszej osoby. Ponadto zwęglone ciało jest wynikiem ciosu krytycznego, który natychmiast zabija cel jeśli to efekt ognia lub zamraża i wystawia na jeden kruszący atak, jeśli to efekt lodu. Nie pamiętam, jaki jest efekt porażenia, ale wyobrażam sobie, że to jak ogień natychmiast zabija przeciwnika lub go paraliżuje i wystawia na krytyczny cios.Pod koniec zadania w przeklętej posiadłości cudem udało mi się ujść z życiem, bo ożywiony dziadyga zdejmował mnie na dwa ataki, a nieszczęśliwie w ciągu sekundy mógł wypuścić nawet dwie ogniste kule. Kryłem się za filarami i próbowałem go wykończyć łukiem z ognistymi strzałami, jedyną magiczną bronią jaką posiadałem w tamtej chwili. Szczęśliwie trzecia albo czwarta od razu go uśmierciła przez podpalenie, mimo że stracił jedynie 15-30% punktów zdrowia.Jest jeszcze taki mały problem z Deadly Reflex, że Oscuro wprowadza wolniejsze levelowanie, co na dłuższy czas niż normalnie blokuje dostęp do krytycznych ciosów zależnych od poziomu umiejętności. Dzięki wampiryzmowi już mam 50. poziom w ostrzach i mogę przepołowić bandytę dwuręcznym mieczem, ale wciąż nie mam 50. poziomu akrobatyki, co blokuje mi dostęp do kopniaków. Oczywiście można zainstalować dodatkowy plugin z Oscuro nieco przyśpieszający levelowanie, ale myślę, że ostatecznie osiągnięcie tego pewnego poziomu staje się bardziej satysfakcjonujące dzięki tym dwóm modyfikacjom.Jeszcze jeden problem. Zdaje mi się, że niektóre krytyczne ciosy są zależne od siły ataku i poziomu zdrowia przeciwnika, a jak wiadomo, siła ataków w standardowym Oblivionie po jakimś czasie staje się żałosna. W Skyrimie do powalenia pewnego przeciwnika wystarczyłyby dwie strzały, w Oblivionie ten sam przeciwnik zapewne padłby dopiero po dziesięciu. Mała siła ataku oznacza też, że kryty zdarzają się rzadziej, a przynajmniej te wykonywane silnymi atakami z boku i bez ruchu. Na ratunek przychodzą 3 pluginy z Deadly Reflex. Jeden to zostawienie normalnych ataków, drugi i trzeci zwiększają globalnie obrażenia o pewne wartości procentowe i adekwatnie polepszają wartość bloków oraz wytrzymałość ekwipunku. To jednak wydłuża czas levelowania, bo levelowanie bloku, pancerza i broni zależy od ilości, nie jakości ciosów.Teraz wiem na pewno, że Oscuro i Deadly Reflex to dobre połączenie, choćby dzięki Amigosowi.Zostają tylko problemy opisane wyżej, ale myślę, że wiem jak im zaradzić. Mogę włączyć plugin zwiększający obrażenia o 150% i potrzebuję jedynie stworzyć własne ustawienie do modyfikacji zmieniającej czas levelowania wchodzącej w skład Oscuro.Jeśli ktoś ma Oscuro i uważa, że ma taki sam problem jak ja z łączeniem go z Deadly Reflex, niech zajrzy do folderu bądź archiwum .rar z Oscuro, wejdzie w folder z nazwą moda, potem OOO-ADD-ONS, potem Level Rates Modified. Instrukcje jak zrobić własną wersję modyfikacji są zawarte w pliku LRM_Calculator.xls. Wymaga Construction Set.Podsumowując, jeśli ktoś chce zainstalować Oscuro i Deadly Reflex, a także cieszyć się obiema modyfikacjami w pełnej okazałości, musi uważnie przyjrzeć się manualom, poświęcić trochę czasu i pobawić się nieco excelem oraz edytorem. Udało ci się? Brawo. Zrób sobie przechadzkę po polach w okolicach Anvil i ciesz się ze śmierci od randomowej strzały wysokopoziomowego bosmera polującego w okolicach. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Lipiec 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2014 Możesz wrzucić tu swoją wersję kalkulacji? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koyuki Napisano Lipiec 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2014 W Oscuro 1.33 levelowanie jest ogólnie trzy razy dłuższe niż w oryginale. Dla mnie to było nieco zbyt wolno, dlatego zmieniłem LRM na dwa razy dłuższe, mnożniki można znaleźć w pliku LRM_Charts_1.3.txt.Autor DR poleca włączyć plugin, który zwiększa globalnie obrażenia do 250%, czyli to ponad dwa razy więcej obrażeń niż w oryginale. Jeśli wybierasz ten właśnie plugin, zwyczajnie zmniejszasz mnożniki w kalkulatorze o połowę, czyli przykładowo z 2 do 1 lub z 3 do 1,5.Do zmiany idą blok, ostrza, obuchy, lekki pancerz, ciężki pancerz, walka gołymi rękoma, łucznictwo i zniszczenie (w kalkulatorze to druga wartość odpowiada za doświadczenie od jednego trafienia). Ja wszystkie wartości wziąłem z LRM x2 i zwyczajnie zredukowałem mnożniki powyższych umiejętności o połowę. Jeszcze nie miałem okazji przetestować. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Lipiec 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2014 Mam 84 poziom moją Nordką. W sumie zostało mi tylko dokończyć levelowanie wilkołaka, zdobyć mistrzowskie czary przywołania i przywracania i tyle. Nic więcej nie mam już do roboty na tej postaci. Opyla mi się zaczynać nową grę? Nordka była wojowniczką, potem zrobiłem jej przeklasowanie poprzez złodziejkę na czarodziejkę. Mam mistrzostwo w czarach destrukcji, iluzji i przemiany. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Lipiec 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2014 W takim razie może spróbuj role-playingu? Wtedy wymyślasz postaci przeszłość i osobowość, a w czasie gry postępujesz nie tak jak się podoba Tobie, graczowi, tylko tak jak postąpiłaby ta postać, uwzględniając jej osobowość. Taka postać nie będzie już mistrzem we wszystkich umiejętnościach i nie wykona wszystkich questów w grze. Można też ewentualnie pokusić się o mody np. utrudniające rozgrywkę czy dodające potrzeby jedzenia oraz spania czy wrażliwość na mróz. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koyuki Napisano Lipiec 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2014 (edytowany) [...] Opyla mi się zaczynać nową grę? [...]A grasz na modyfikacjach? W sumie warto zacząć grać od nowa jeśli potrafisz zmodyfikować grę tak, by ci się nie znudziła przy tym drugim przejściu przez inną mechanikę i inny balans. Przykładowo możesz zainstalować teraz jakąś większą przeróbkę jak Requiem lub SkyRe (ewentualnie jeśli teraz grasz na SkyRe, to możesz przesiąść się na Requiem lub odwrotnie) i do tego parę dodatkowych interesujących cię modyfikacji. Zresztą kolejna taka megamodyfikacja od autora SkyRe ma się ukazać w wakacje i nazywa się Perkus Maximus. Zapowiada się dość miodnie i powinno być kompatybilne z większością modyfikacji. Ja właśnie czekam z kolejnym przejściem na PerMa i tobie też polecam.https://www.facebook...7477567?fref=ts@downOj, czepialstwo. Edytowano Lipiec 7, 2014 przez Koyuki Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Lipiec 6, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 6, 2014 A grasz na modyfikacjach? W sumie warto zacząć grać od nowa jeśli potrafisz zmodyfikować grę tak, by ci się nie znudziła przy tym drugim przejściu przez inną mechanikę i inny balans.Drugim? Jakim drugim? Moja pierwsza postać to była Bretonka czarodziejka, potem Nord typowy woj, potem Khajit złodziej-zabójca, potem był jakiś Mroczny Elf, chwilę Altmer, Cesarski i teraz ta Nordka. Następna postać to będzie pewnie Bosmer. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Lipiec 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2014 OK. Mam już Morrowinda GOTY na Steam, wię teraz pytanie - jakie mody są musthave do przyjemnej gry? Kiedyś już zadawałewm to pytanie, ale to było do samej podstawki Morka. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Santus Faustus I Napisano Lipiec 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2014 W CDA było dużo modów. Ogólnie polecam 1 - teleportation ring. Dodatkowo fajny jest Metal Queen Butique, ale to dla postaci kobiecych. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Minamir Napisano Lipiec 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2014 Chcesz zmieniać przede wszystkim grafikę, czy dodać lub zmienić trochę w zawartości lub mechanice?Jeśli to pierwsze, to znaną kompilacją graficzną jest MGSO 3.0 (link do tematu, tam także 2 patche) ingerujący praktycznie w samą grafikę. Jeśli chcesz zmienić coś w zawartości, to warto by sprecyzować do dokładniej. Wymienię trochę popularnych modów, niekoniecznie przeze mnie używanych. Szukaj ich na Morrowind Modding History oraz Morrowind Nexus. Kiedyś bazą modów do Morrka był Planet Edler Scrolls ale strona ta przestaje działać.-LGNPC - czyli Less Generic NPC Project. Jak sugeruje nazwa, mod ten dąży aby NPCe byli mniej powtarzalni, dodaje nowe dialogi, historie itp.-Galsiahs Character Development (GCD) - mocno ingeruje w system levelowania. Usuwa całkowicie ekrany podnoszenia poziomu, a całe podnoszenie atrybutów, zdrowia itp, dzieje się w tle. Efektem są postaci bardziej nastawione na konkretną dziedzinę niż wszystkowiedzące. Można rozwinąć maga, który będzie miał grube setki many, ale będzie cherlakiem, bo nie rozwijając umiejętności bojowych, życia prawie nie przybywało.-Morrowind Comes Alive (MCA) - dodaje około tysiąca nowych postaci, w tym respawnujących bandytów w jaskiniach. Warto doinstalować dodatek zmieniający postaciom imiona, bo standardowo mają imiona typu Commoner albo Rogue-Starfires NPC Additions - podobnie jak wyżej, ale bardziej wtapia się w grę, nie dodając żadnych nowych pancerzy-IceNioLiv Robe Replacer - podmienia szaty, zmiany szczególnie dobrze widać na postaciach kobiecych. Wymagane konto na stronie autorki-Animated Morrowind - dodaje trochę animowanych NPCtów typu rybacy na pomostach, czytelnicy w bibliotece czy sprzątaczka w świątyni Tw. SmutkuMożesz też chcieć pobrać jakiś mod, który powoduje, że Mroczne Bractwo nie atakuje od razu nowej postaci. Takich jest kilka, szukaj pod Delayed Dark Brotherhood Attacks.Polecam też pobrać nowe wersje Morrowind Code Patch oraz MGE XE, bo te w MGSO mają już trochę czasu. MGE XE niedawno spolszczyłem klik 1 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konkon Napisano Lipiec 7, 2014 Zgłoś Share Napisano Lipiec 7, 2014 Mam pytanie dotyczące dodatków do skyrima, a mianowicie na jaki poziom postaci są one przeznaczone? (dawnguard i dragonborn) Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.