Skocz do zawartości

The Elder Scrolls (seria)


Polecane posty

W tym Hearthfire są w ogóle jakieś dialogi? Bo jeśli nie ma ich za dużo, to zadowoliłbym się wersją ze spolszczonymi napisami.

Specjalnie dużo ich nie ma. Trzy rozmowy z zakupem terenu pod posiadłość, mianowanie towarzysza na zarządcę posiadłości, no i wydawanie poleceń zarządcy w stylu "dokupić drewna", "dokupić krowę", "umeblować laboratorium".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zainstalowaniu dodatku Hearthfire pojawiają się także nowe towary u kupców oraz w postaci lootu. Na przykład mąka w paczuszkach :trollface:, albo gwoździe.

Pojawiają się także złoża gliny, ale różnią się tym od tych tradycyjnych, że możemy z nich czerpać praktycznie bez końca, a ładnie uformowane cegiełki gliniane będą szły nieprzerwanym strumieniem do naszego plecaka. Tylko później trzeba uważać na plecy, bo można się trochę przeliczyć w drodze na plac budowy...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dragonborn od 5 marca w sklepach po polsku. Cena sugerowana to 79.99. Szkoda że na steamie nie ma po polsku, bo chociaż się by załapało na jakieś promocje. A patrząc na Skyrima który ponad rok po premierze nadal kosztuje tyle samo, to obawiam się że nie ma co liczyć na wyrwanie tego dodatku za niższą cenę.

Hearthfire -

Hearthfire to zbyt mały dodatek żeby można było wydać go w pudełku, a równocześnie nie ma możliwości od wydawcy żeby dołączyć go do jednego z większych dodatków.
Edytowano przez matusiak97
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż. Jeśli rzeczywiście będzie tak, że GoTY nadejdzie gdzieś po roku od wydania ostatniego dodatku, to może być dość cienko. A wziąwszy pod uwagę fakt, że na muve.pl nie ma już DLC Dawnguard (tam można wykorzystać kody na zniżki) to czarno to widzę. Być może, trzeba będzie się jak najszybciej zaopatrzyć w każdy DLC jaki wyszedł żeby mieć je w pudełku (Hearthfire jest do kupienia w pudełku z samym kodem, czy tylko cyfrowo z gram.pl lub muve.pl?). A coraz więcej modów dość dobrych zaczyna czerpać pełnymi garściami z tych dodatków.

A odnośnie modów:

Jeśli ktoś zechce spróbować tego moda, to stanowczo odradzam. Mod dość mocno katuje komputer i grę, ale nie pod względem ilości FPSów, a pod względem danych do załadowania. Idzie się idzie, a nagle dostaje się CTD, bez żadnego błędu. Wynika to z tego, że mod dość kulawo ładuje swoje dane do gry, przez co drastycznie zwiększa się zapotrzebowanie na pamięć RAM i CPU skutkiem czego maszyna może nie wyrobić, i jeszcze przeciwnicy mogą złapać respa dosłownie przed nami (tak ja miałem). Co prawda, można pokombinować tak, że załaduje się kilka stref (a ich jest dość dużo, około 20, a każda może zawierać nawet 10 jednostek) dezaktywując pozostałe, ale dla mnie nie warte świeczki. Niemniej, jakby ktoś chciał to mogę go pokierować jak to zrobić. Zalecany czysty zapis sprzed instalacji tego moda, bo potem lepiej jest go posiadać mimo że go się nie używa (może schrzanić kilka zadań związanych z wojną domową).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hearthfire nie jest do kupienia w Polsce. I prawdopodobnie nigdy nie będzie. W pudełku nie wydadzą, bo jest to za mały dodatek, a nie mogą sprzedawać wersji cyfrowej.

Za to nie rozumiem dlaczego po prostu nie dadzą na steamie polskiej wersji.

Edytowano przez matusiak97
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak to w końcu jest z tym DLC ze Steam? Nie działają one z pudełkowym, polskim Skyrim czy po prostu wystarczy zmienić język podstawki na angielski?

Zastanawiam się czemu Cenega kombinuje tak z tym Skyrim. Gra w sklepach dalej w cenie premierowej, a DLC są nam wydawane ze sporym opóźnieniem i po wysokiej cenie. Dobrze, że odblokowano nam to Skyrim na Steam. Dzięki temu przy najbliższej wyprzedaży będzie można grę i dodatki dostać trochę taniej. No chyba, że Bethesda zastosuje swój stały trik i podniesie cenę sugerowaną 3 dni przed startem wyprzedaży. lol.gif

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zmienić język na angielski i instalować jakieś fanowskie fixy. Nie wiem dokładnie o co z tym chodzi, ale po premierze DLC na polskim steamie, było pełno tematów z problemami typu: "Nie działa mi Dragonborn/Dawnguad/Hertfhire". Aczkolwiek jak mówię, nie siedzę w tym temacie i mogę się mylić. Nie jestem pewien czy wszystkie DLC wymagają grzebania w plikach.

Edytowano przez matusiak97
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zmienię trochę temat. Mianowicie gram sobie teraz skrytobójczynią i muszę przyznać że gra się przednio. Jednakże doszedłem do wniosku, iż łucznictwo jest zbyt proste. Konkretnie chodzi mi ilość posiadanych strzał i łuki. Pamiętacie, chyba, jak Howard chwalił się, że teraz nie będzie biegania z tysiącem szklanych strzał, a z, najwyżej, setką żelaznych.

Pierwsza sprawa: jest zbyt wiele, zbyt tanich strzał. Druga sprawa: Strzały nic nie ważą w związku z czym można ich mieć nawet milion i nadal będzie można biegać i skakać, niczym rusałka.

Zna ktoś mod, który wprowadziłby, przynajmniej, ograniczenie wagowe strzał?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz realistycznej wagi przedmiotów proponuję: http://skyrim.nexusmods.com/mods/21224

Szczerze mówiąc nie wiem czy istnieje mod na wagę strzał.

Za to polecam wszystkim instalację tego moda - http://skyrim.nexusmods.com/mods/26228 (dzięki Timex za polecenie, na poprzedniej stronie) i wypicie dużej ilości alkoholu trollface.gif

Edytowano przez matusiak97
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem kolejne ciekawe modziwo, rzekłbym że istną perełkę, mianowicie:

Heart Breaker - A Killmove Mod - po prostu, można z przeciwników wyrwać serce, dosłownie! Mało tego, jak się tego dokona na Dremorach, to się otrzyma serce daedry, a jak na ludziach, to ludzkie serce. Na rasach beast również można dokonać to wykończenie, ale nie otrzyma się ludzkiego serca. Minus? Wymaga DLC Dragonborn ...<rozczarowana twarz> oraz jest (póki co, autor się zarzeka że zrobi stosownego patcha) z modami zmieniającymi lekko wampiry, jak np. wspomniany przeze mnie Better Vampires. Chyba mi się pospieszy do zakupu obydwu dodatków. Bo takie fajne mody, a nie można ich użyć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to ciekawe. Według tego co napisał pewien użytkownik na skyrim.pl, Skyrim pojawił na na steamie w PL kilka dni po tym jak pewna osoba z góry na forum bethesdy powiedziała, że zajmie się tą sprawą. Ech Bethesda mogłaby się dogadać z Cenega i ustalić wspólną wersję wydarzeń, bo nie wiadomo komu wierzyć. Cenega mówi, że wszystkie rzeczy typu cena itp. ustalają z Beth, a ci z kolei mówią, że wszystkie decyzje podejmuje dystrybutor. Ech.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym jeszcze zapytać o jakiegoś moda zmieniającego fizykę obiektów tak, że jak już coś gdzieś położymy to tam zostanie. Wiecie o co chodzi? Czasem człowiek chciałby sobie porozkładać w domu, na półkach i stołach jakieś duperele, ale nie może fizyka gry kompletnie głupieje przy przechodzeniu między obszarami i można być pewnym, że miecz, który położyło się na półeczce koło łóżka w końcu dostanie nóg i popełznie w bliżej nieokreślonym kierunku. Czy istnieje jakaś opcja na utemperowanie wędrujących przedmiotów? Osobiście liczyłem, że może jest w konsoli jakaś komenda, która pozwalała włączać i wyłączać fizykę wskazanych przedmiotów, ale czegoś takiego nie znalazłem. Help!

I jeszcze jedno. Czy jest jakiś mod zmieniający wygląd wampirów? Sam tylko wygląd, bez ingerencję w moce, czy inne duperele. No bo po prostu moja urocza bretonka po przemianie w wampira zamiast nabrać trochę tej seksownej drapieżności stała się jakimś wysuszonym straszydłem, na które po prostu nie idzie patrzeć. Nie wspominając już o przemianie w lorda wampirów. :/ Szczerze to to nie pogniewałbym się za jakiś mod całkowicie zmieniający jego model...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacząłem sobie dzisiaj grać Bretonem. W prawej ręce-miecz a w lewej-czar(np. ogień). Polecilibyście mi jakieś fajne mody usprawniają ce gre taką postacią?

P.S. Tak, wiem, że na początku tego tematu jest spis modów, ale nie znalazłem tam nic, co by mnie zadowoliło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Proponowałbym na sam początek, byś zdefiniował, co dokładnie chcesz zmienić.

@nerv0

Możesz spróbować modyfikacji Better Females. Zmienia on ogólnie wygląd twarzy kobiet na ciut lepsze (i bez ton makijażu) więc jestem pewny, że i skórę Wampirzycy wygładzi.

A jeśli chcesz, wgraj też to modziwo. Zmienia ono wygląd oczu na, cóż. Lepszy. Na przykład, mój Argonianin ma wściekle żółte oczy po zmianie w wampira (a przedtem miał niebieskie). Jeśli zechcesz, zarzucę zrzutem ekranowym. A jeśli nie podpasuje ten, tu masz dwa inne:

#1

#2

Z czego ten oznaczony #1 jest WIP (Work in progress).

A odnośnie szalejących przedmiotów: masz włączoną czy wyłączoną synchronizację pionową? Bo bez włączonej synchro, przedmioty zaczynają dosłownie chodzić.

Wątpię, by były jakieś mody zmieniające wygląd Lorda Wampirów. Na Nexusie nic nie znalazłem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Wygląd przywołanych broni raczej nie zostanie poprawiony, bo zaprawdę sądzę, że mało kto tego używa na dłuższą metę, więc wysoce wątpliwe by coś znaleźć.

Odnośnie wyglądu czarów: mam dwa, które użytkuję:

Mystical Ice Spell Effect - poprawia wygląd efektu mrozu, gdy "założymy" czar lodu.

Ultimate HD Fire Spells - poprawia wygląd czarów płomieni.

I polecam ściągnąć te trzy mody wspomniane na pierwszej stronie które rozszerzają listę zaklęć.

@kyuu1

To było do Morphine'a smile_prosty.gif

@Morphine

Pisząc, byś zdefiniował co chcesz zmienić, chodziło mi o to byś wypisał to, co Ci nie odpowiada. Znacznie pomocniejszy jest opis pokroju nie podoba mi się pancerz daedryczny, czy ktoś może zarzucić modem który zmienia jego tekstury od moglibyście polecić jakąś reteksturę? To tylko przykłady, jakie sobie stworzyłem, nie dotyczą bezpośrednio Ciebie.

Edit:

Zgodnie z obietnicą, trzy zrzuty mojej postaci, eks-wilkołaka i obecnie wampira:

#1

#2 <- zawiera jeden wulgaryzm, z góry ostrzegam. Formalności i takie tam, żeby nie dostać ostrzeżenia.

#3

Edit:

Pojawiła się beta patcha 1.9 do Skyrima. Pomijając fakt, że będzie czekać kilka dni na aktualną wersję CK, SKSE i używanych modyfikacji, jest OK. Tutaj lista zmian, w spoilerze, amatorsko przetłumaczona, możliwe spojlery fabularne:

Patch 1.9 new features:

Legendary difficulty setting <- nowy poziom trudności, Legendarny.

Legendary Skills - Skills of 100 can be made Legendary. This will reset the skill to 15, return its Perks and allow the skill to affect leveling again. This effectively removes the overall level cap <- umiejętności mogą teraz zostać uczynione "legendarnymi". Ten ficzer zresetuje umiejki do 15, zwróci punkty perków i pozwoli poziomować postać ponownie. Efektywnie eliminuje limit poziomu.

Patch 1.9 bug fixes:

General memory and stability improvements <- ogólne ulepszenia stabilności oraz pamięci dla gry

Fixed issue with quest scripts that were not shutting down properly <- naprawiono problemy z skryptami zadań które nie wyłączały się poprawnie (koniec z zalegającymi nieaktywnymi znacznikami w dzienniku zadań)

Companions will equip better weapons and armor if given to them <- towarzysze będą używać lepszej broni i pancerza jeśli im go damy.

Fixed rare issue where player is unable to learn the Clear Skies shout during "The Throat of the World" <- naprawiono rzadki błąd kiedy gracz nie mógł sie nauczyć Czystych Niebios podczas zadania Gardło Świata

Fixed rare instance where Alduin would become invincible during "Alduin's Bane" <- naprawiono rzadki błąd, gdzie Alduin zostawał nieśmiertelny podczas zadania Alduin's Bane (Nie umiem przetłumaczyć)

Fixed a rare issue where player could become stuck in Night Mother's coffin during "Death Incarnate" <- naprawiono rzadki błąd gdzie gracz mógł zostać zablokowany w trumnie Nocnej Matki w trakcie zadania Inkarnacja Śmierci

Fixed rare issue where protected companions could be killed from poison damage < naprawiono rzadki błąd gdzie ochraniani towarzysze mogli zginąć od trucizny

Fixed rare issue with certain ash piles left from resurrected NPCs not clearing properly <- naprawiono rzadki błąd gdzie prochy zostawione po wskrzeszonych NPC nie były prawidłowo usuwane

Fixed rare issue with NPCs and creatures respawning improperly after player fast travels <- naprawiono rzadki błąd gdzie NPC i potwory mogły się niewłaściwie odradzać po szybkiej podróży gracza

Fixed rare crash when entering Dark Brotherhood Sanctuary < naprawiony rzadki błąd powodujący crasha gdy wchodziło się do Sanktuarium Mrocznego Bractwa

Fixed rare crash when entering a player owned home <- naprawiono rzadki błąd powodujący crasha gdy wchodziło się do domku posiadanego przez gracza

Random dragon attacks will no longer occur during "Battle for Whiterun" <- koniec z losowymi atakami smoków podczas bitwy o Białą Grań

Fixed a rare crash when attempting to save your game during "Waking Nightmare" <- naprawiono rzadki błąd powodujący crasha gdy próbowało się zapisać grę podczas zadania Chodzący Koszmar

Fixed issue where "Glory of the Undead" would not start properly if player is in combat with Eorlund Gray-Mane <- naprawiono błąd gdzie zadanie Chwała Nieumarłym nie startował prawidłowo gdy gracz był w walce z Eorlundem Siwo-włosym

The white phial is no longer consumed if given to a follower <- Biała Ampułka nigdy więcej nie zostanie zjedzona jeśli dano ją towarzyszowi

If player marries Aela, the "Totem of Hircine" quest will be available <- jeśli gracz poślubił Aelę, zadanie Totem Hircyna będzie dostępne

Unused briar hearts can be dropped after finishing "The White Phial" <- nieużyte serca róż mogą zostać upuszczone po zakończeniu zadania Biała Ampułka

Fixed issue with paying off a crime against the Companions that prevented player from getting Companions quests properly <- naprawiono błąd gdy gracz zapłacił za zbrodnie przeciwko Towarzyszom nie mógł zacząć ich zadań

Thieves Guild caches are now properly enabled in the appropriate cities <- pojawienie się Gildii Złodzie zostanie zainicjowane poprawnie w odpowiednich miastach

The Dragon Infusion perk now works properly when taking Esbern's Potion < perk Smoczy Napar będzie działał prawidłowo gdy weźmiemy miksturę od Esberna

Cragslane Cave properly resets if player receives a radiant quest to clear it out <- jaskina Cragslane (nie umiem przetłumaczyć, to powiązane jest z zadaniami dla Gildii Złodziei chyba lub z jarlem Pękniny) zostanie zresetowana prawidłowo, gdy otrzymamy zadanie oczyszczenia jej

Fixed rare issue with bounty quest objectives not properly clearing after completion <- naprawiono rządki błąd gdzie zadania związane z nagrodami nie były czyszczone prawidłowo po skończeniu ich

Gallus' Encoded Journal is no longer a quest item after completing the Thieves Guild <- Zaszyfrowany Dziennik Gallusa nie będzie więcej przedmiotym questowym po skończeniu zadania

In "No Stone Unturned" Vex will now accept Unusual Gems if you've collected them all before starting the quest <- Vex przyjmie Nieznane Klejnoty (Barenziah) gdy skompletowano je wszystkie przed zaczęciem zadania

Vekel the Man now gives rewards for completing "Toying with The Dead" <- barman w Wyszczerbionej Bani będzie dawał nagrody za skończenie zadania Zabawa z nieumarłym (nie mam pewności)

Fixed rare issue with being unable to turn in stolen items in "The Litany of Larceny" <- naprawiono rzadki błąd gdy gracz nie mógł zwrócić ukradzionych przedmiotów w zadaniu The Litany of Larceny (nie umiem przetłumaczyć)

Fixed issue with followers becoming over-encumbered after being repeatedly rehired <- naprawiono błąd gdzie towarzysze byli przeciążeni po wielokrotnym najmowaniu ich

Fixed rare issue with visiting Kynesgrove on horseback not progressing "A Blade in the Dark" properly <- naprawiono rzadki błąd gdy wizyta w Kynesgrove (nie umiem przetłumaczyć) na koniu nie dawała postępu w zadaniu Ostrze w mroku

Fixed issue with receiving a duplicate radiant quest from a Jarl <- naprawiono bład z odbieraniem zdublowanych zadań od Jarla

Fixed conflict with clearing Driftshade Sanctuary before starting "Trouble in Skyrim" <- Naprawiono konflikt z czyszczeniem jaskinii Driftshade Sanctuary (nie umiem przetłumaczyć) orzed zaczęciem zadania Kłopoty w Skyrim

Fixed issue with using shouts while in jail and having guards unlock the jail cell <- naprawiono błąd z Krzyczeniem w celu, co skutkowało otwieraniem celi przez strażników

Fixed rare issue with quest NPCs not properly moving to quest locations <- naprawiono rządki błąd gdzie NPC nie przemieszczali się prawidłowo do lokacji z zadaniami

Fixed issue with NPCs not selling master level spells <- naprawiono błąd gdzie NPC nie sprzedawali zaklęć mistrzowskich

Fixed rare issue where player gets control locked outside the Thalmor Embassy at the start of "Diplomatic Immunity" < naprawiono rzadki błąd gdzie gracz tracił kontrolę na zewnątrz ambasady Thalmoru w trakcie zadania Immunitet dyplomaty

Fixed rare issue with disappearing containers after upgrades in player owned house <- naprawiono rzadki błąd gdzie pojemniki znikały po ulepszeniu domku gracza

Fixed issue with being erroneously attacked while as a werewolf during "Ill Met By Moonlight" < naprawiono błąd z mylnym atakiem podczas bycia wilkołakiem w trakcie zadania Trzecie spotkanie z Księżycem

The Ebony Blade is now only improved by two handed perks <- Ebonowe Ostrze jest teraz ulepszane wyłącznie przez perki dla broni ciężkich

Locked door to Proudspire Manor can now be unlocked by proper key <- błąd gdy drzwi do Proudspire Manor (nie umiem przetłumaczyć) nie mogły zostać otworzone odpowiednim klluczem został naprawiony

Fixed issue with merchants not receiving the proper additional gold with the Investor perk <- naprawiono błąd gdy sprzedawcy nie posiadali odpowiednej ilości złota gdy posiadało się perka Inwestor

Fixed a rare issue where the player would be unable to learn a word after leaving for several days during "The Way of The Voice" <- naprawiono rzadki błąd gdzie gracz mógł nie być zdolny do nauczenia się słowa mocy po opuszczeniu na kilka dni podczas zadania Droga Głosu

The Nord Hero Bow can now be improved <- Łuk Norskiego Bohatera może być teraz ulepszony

The Purity perk no longer requires the Experimenter perk <- perk Czystość mikstur nie wymaga więcej perka Eksperymentator

Fixed rare instance where Lovers Comfort would not be applied properly <- naprawiono rzadki błąd gdzie Komfort Kochanków mógł nie być prawidłowo użyty

If you approach Frostmere Crypt from the north, "The Pale Lady" will start properly <- jeśli się wejdzie do Frostmere Crypt od północy, zadanie Blada Dama zostanie rozpoczęte prawidłowo

Fixed rare issue where player could be prevented from speaking with Atub to start "The Cursed Tribe" < naprawiono rzadki błąd gdzie gracz nie mógł porozmawiać z Atubem by zacząć zadanie Przeklęte Plemię

Fixed rare issue where a dragon could appear in the Mind of a Madman realm and kill the player <- naprawiono rzadki błąd gdzie smok mógł się pojawić w umyśle szaleńca i zabić gracza

Fixed instance where player could get stuck in Japhet's Folly <- Naprawiono błąd gdzie gracz mógł utknąć w Japhet's Folly

Fixed rare instances where Arngeir would not teach Worldwind Sprint <- naprawiono rzadki błąd gdzie Argeir mógł nie nauczyć gracza Wichrowego Biegu

Fixed issue with "Ill Met By Moonlight" if Sinding dies before the quest starts - naprawiono błąd z zadaniem Trzecie Spotkanie z Księżycem jeśli Sinding zmarł przed jego rozpocząciem

Gharol can now properly train up to level 75 < Gharol może teraz nas podszkolić prawidłowo do poziomu 75

Fixed conflict with visiting The Karthspire before starting "Alduin's Wall" <- naprawiono konflikt jeśli gracz odwiedził Karthspire przed rozpoczęciem zadania Ściana Alduina

Reduced the instance of random dragon attacks after fast traveling post main quest <- Zredukowano częstotliwość losowych ataków smoków po głównym zadaniu

Recruited Blades now have appropriate dialogue while at Sky Haven Temple <- towarzysze zrekrutowani jako Ostrza mają odpowiednie dialogi gdy przebywają w Świątyni Niebios

Fixed rare issue where an incorrect dungeon could appear as a location during "Totems of Hircine" <- naprawiono rzadki błąd gdzie niepoprawne lochy objawiały się jako lokacja podczas zadania Totemy Hircyna

Fixed rare instance in "Fetch me that Book" where books found before getting the quest would not be properly recognized <- naprawiono rzadki błąd w zdaniu Fetch me that Book gdzie wcześniej znaleziona książka mogła nie zostać rozpoznana

Fixed rare issue with traveling to Thalmor Embassy with companions during "Diplomatic Immunity" <- naprawiono rzadki błąd z podróżą do ambasady Thalmoru z towarzyszami podczas Dyplomatycznego immunitetu

Fixed issues with Matching Set perk not working properly with certain pieces of armor <- naprawiono błędy z perkiem Pasujący pancerz który mógł nie pracować z pewnymi pancerzami

Fixed issues with Custom Fit perk not working properly with certain pieces of armor <- naprawiono błędy z perkiem Custom Fit który mógł nie pracować z pewnymi pancerzami

Fixed issue with NPC dying in a bear trap blocking progress in "Time of My Need" <- naprawiono błąd z umierającym NPC w niedźwiedziej pułapce który blokował postęp w zadaniu Time of My Need

Fixed rare issue with swinging door becoming stuck and blocking an entrance in Volunruud <- naprawiono rzadki błąd gdzie drzwi prowadzące do Volunruudu się blokowały i tym samym uniemożliwiały wejście do tych ruin

Imperial Light Armor can now be crafted <- lekki pancerz cesarstwa może zostać stworzony w kuźniach

Fixed issue with "Vald's Debt" where Vald was not leveled properly <- naprawiono błąd w zadaniu Dług Valda gdzie Vald nie był odpowiednio levelowany

Fixed issue with Vilkas not giving proper greeting after completing "Battle for Whiterun" <- naprawiono błąd gdzie Vilkas nie dawał odpowiedniego podziękowana po ukończeniu zadania Bitwa o Białą Grań

Fixed issue with respawning actors that were raised by using the Ritual Stone power <- naprawiono błąd z odradzaniem jednostek które były wskrzeszone za pomocą Kamienia Rytuału

Fixed issue with the Ancient Knowledge perk not calculating properly <- naprawiono błąd z perkiem Starożytna Wiedza który nie był prawidłowo obliczany

The Palace of Kings now has patrolling guards on upper floors <- Pałac Królów ma teraz patrole na górnych piętrach

Reduce percentage chance of getting a werewolf loading screen while player is a werewolf <- zredukowane procent pojawienia się wilkołaczego screenu podczas ładowania jeśli gracz jest wilkołakiem

Pantea's flute is no longer a quest item after completing "Pantea's Flute" < Flet Pantei nie jest dłużej przedmiotem questowym po skończeniu zadania Flet Pantei

Placing an unread Oghma Infinium on a bookshelf in the player's house no longer allows the book to be reused again <- (nieprzyjemnie :( ) naprawiono błąd który umożliwiał czytanie księgi Oghma Infinium w nieskończoność poprzez położenie jej na półce i przeczytanie

Adjusted dialogue priority to improve chances of hearing more combat dialogue from certain NPC enemies <- dostosowano priorytet dialogów żeby zwiększyć szanse usłyszenia innych dialogów podczas walki z pewnymi NPC

Fixed issue with falling damage on high difficulty levels <- naprawiono błąd z obrażeniami od upadku na wyższych poziomach trudności

Fixed bad collision on certain clutter objects <- naprawiono błędne kolizje z pewnymi "śmieciowymi" obiektami

Fixed rare instance of couriers who would appear only dressed in a hat <- naprawiono rzadki błąd z kurierami którzy mogli się pojawiać ubrani w kapelusze

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wczoraj po raz kolejny zapragnąłem wrócić do Skyrim. Poszukałem więc płyty, włożyłem do napędu, zainstalowałem, ściągnąłem aktualizacje i zabrałem się za to, co w tej grze kocham i zarazem nienawidzę - modowanie.

Wgrałem te najpotrzebniejsze mody (SkyUI, Quality Map, Dance od Death... Wyszło tego kilkadziesiąt). Przy tej okazji chciałbym podziękować TimeXowi, którego lista okazała się bardzo pomocna.

Dzisiaj po rozwiązaniu kilku problemów technicznych i wymyśleniu pomysłu na nową postać, wreszcie uruchomiłem grę. Przed rozpoczęciem przygody chciałbym jednak poprosić was o polecenie mi jeszcze kilku pozycji.

  • Szukam czegoś na poprawienie wyglądu twarzy i dodanie paru opcji przy tworzeniu postaci
  • Mam zamiar walczyć 1H mieczem i bronić się tarczą. Szukam jakiś ładnych, nie przesadzonych w statystykach typów uzbrojenia (mieczy i tarcz). Tylko nie takich mrocznych, nie mam zamiaru kreować badassa.
  • Coś na dom. Mam zamiar być kimś w rodzaju łowcy artefaktów, tomb raidera i pogromcą potworów. Tylko i tym razem bez przesady. Nie podobają mi się te OGROMNE LATAJĄCE ZAMKI WIELKOŚCI MIAST. Wolę coś mniejszego. Może widzieliście kiedyś coś w stylu małego, zrujnowanego grodu, który przed zamieszkaniem należy oczyścić z potworów/bandytów.
  • Miałem kiedyś mod na urealistycznienie podróży wozami. Można było jechać w czasie rzeczywistym, wozy były w każdym mieście, ale czasami trzeba było robić przesiadkę.

Jeśli ktoś może mi pomóc z choć jednym punktem to byłbym bardzo wdzięczny, gdyby to zrobił :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wozy, to swego czasu, kanał na youtube, gamespot wrzucił filmik z taką rzeczywistą podrożą wozami. Niestety pamiętam tylko jeden wyraz a mianowicie Dragonborn, z nazwy modu. Poszukaj, pewnie znajdziesz.

Co do broni; Jasus sword. Chyba jest nawet w liście Timexa. Dodaje sporo broni. Między innymi więcej srebrnych.

Edytowano przez kisiel231
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja siedziałem nad instalowaniem moich modów blisko trzy godziny. 23 giga archiwów do przeglądania, mieszania i takich tam.

@Mysquff

Pierwsza kropa:

Możesz mi powiedzieć, jaką rasą grasz? Bo mam kilka modów na polepszenie twarz (kobiety), mężczyzn też (choć strona z tym konkretnym modem zahacza o +18 bo są też do wyboru modele pozbawione bielizny i wzbogacone o męskie narządy rozrodcze <gross>), lepsze tekstury Khajiitów, mam nowe oczy, nowe włosy również się znajdą. Po prostu, napisz jaką rasą i płcią grasz, a ja Ci coś podeślę ^^ Odnośnie menu tworzenia, to chyba nic takiego nie ma, ale głowy nie dam. Miałem coś na oku, ale zapodziało mi się to confused_prosty.gif Wiem tylko, że jednym ze screenshotów tego moda była długoniebieskowłosa Nordka, ale to wszystko co pamiętam. Może któryś z innych użytkowników forum ma tego moda.

Druga kropa:

Mam pełno modów tego typu, zapraszam do przeglądania, niektóre są typowo mroczne, ale może Ci się spodobają i nie są one przegięte w statystykach:

#1

#2

#3 (niektóre bronie z tego packa będą się powtarzać przy następnych, radzę Ci byś przeczytał opis tego moda i innych broni czy się nie powtarzają)

#4

#5 (link do profilu, znajdziesz tam miecze, łuki oraz nowe tarcze, niektóre z nich się powtarzają, m.in. Goldbrand, Dragonbane oraz Chrysamere Sword)

#6 (i do tego reteksturki od Milleni, link w opisie moda, polecam!)

#7

#8

#9

#10

#11 - w przypadku tego moda, zrobiłem po prostu reteksturę Przedświtu na tą z tego moda, jakbyś był zainteresowany to napisz, wyślę Ci archiwum, konkretniej: ta broń na górze tego zrzutu to nowy lepszy Przedświt

Do ostatnich dwóch, niestety nie pomogę. Ja jestem typem który łazi po świecie i łoi wszystko i wszystkich co się napatoczy trollface.gif

Edit:

A fanom masek oraz szat polecam ten mod. Jeden z niewielu modów, który dodaje wariant masek dla ras beast. Do wyboru sporo wariantów kolorów oraz typów pancerza (lekki, ciężki, ubranie). Szczerze, od siebie polecam!

A tym, co grają wampirem polecam to. Znacznie ulepszone, potężniejsze wampiry. Nie są przekokszone, są "w sam raz". A mocy tyle, że naprawdę jest w czym wybierać. I koniec z tym, że "głodniejszy" wampir to potężniejszy wampir. Tutaj im więcej ludzi "skosztujesz" tym potężniejszy jesteś. Zaprawdę, polecam!

Edytowano przez TimeX
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kisiel231 - Postaram się poszukać. Pamiętasz może coś, co naprowadziłoby mnie na ten filmik? JaySuSa używam.

@TimeX

  1. Będę grać Cesarskim, mężczyzną. Nie interesują mnie za bardzo fioletowe włosy czy różowe tatuaże w kształcie owiec. Męskich narządów rozrodczych oglądać jakoś strasznie nie pragnę (chyba widziałem tego moda kiedyś). Myślałem bardziej o kilku nowych zwyczajnych fryzurach, bliznach czy tatuażach.
  2. Przejrzę to. Przedświt mnie zainteresował.
  3. Znalazłem coś takiego. Nie przesadzono tu chyba ani z wielkością ani z ilością rupieci walających się po domu (która i tak zaraz zmieni pozycję).

BTW, nie wiecie może czy trudno się robi spolszczenia do modów? Ktoś jakieś stworzył? Może bym w wolnym czasie przetłumaczył te mniej znane (przez co nie przetłumaczone przez kogoś innego), ale używane przeze mnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mysquff

Tatuaży sam nie używam, bo zazwyczaj robią modderzy to dla kobiet.

Więc, na oczy mam potencjalne dwa mody:

#1

#2

Włosy, to jeden, cholernie duży. Minus? Nie każdemu takie fryzury jakie ten mod oferuje, mogą się spodobać:

#1

Odnośnie blizn, to mam tylko taki, który ich rozdzielczość zmienia w HD:

#1

A odnośnie tego lepszego kreatora postaci, znalazłem ten mod o którym wspominałem, może czegoś takiego szukasz:

#1

A spolszczenia? Trzeba mieć minimalną obsługę Creation Kita lub wiedzieć, gdzie stworzyć odpowiednie pliki .txt

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TimeX - Dzięki za wszystko.

@kisiel231 - Pamiętam jakiś jeszcze inny, ale chyba go nie znajdę, więc poczytam i może zainstaluję ten. Dzięki.

EDIT: Znalazłem! Kilka modów przetrwało moje wielkie czyszczenie i był wśród nich właśnie ten z podróżą wozami - ScenicCarriages.

Poza tym, podam wam linki do jeszcze kilka tych, które przetrwały.

  1. LIAT - Lively Inns and Taverns - Większe tłoki w karczmach. Powinno nadać klimatu. Twórca jakiś czas temu twierdził, że pracuje nad modem zwiększającym liczbę NPC-ów w miastach, może będzie ciekawe.
  2. Static Mesh Improvement Mod - SMIM - O niebo lepszy wygląd statycznych obiektów takich jak liny, kosze, łańcuchy, beczki, płoty. Gorąco polecam.
  3. Alternate Start - Live Another Life - Znudziło wam się ciągłe rozpoczynanie przygody w wozie jadącym do Helgen? Dzięki temu modowi, możecie wybrać sobie kilka różnych startów. PL

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio w końcu udało mi się odkryć ostatni komponent satysfakcjonującej walki w Skyrimie. Dotychczas korzystałem z Duel, More Spawns i własnego modu nerfującego perki i kowalstwo (koniec z pancerzami po 1500 DR i mieczami po 450DMG). Ostatnio dorzuciłem ostatni składnik moduły Encounter Zones i Enemy Scalling z modu SkyRe.

SkyRe to mod rebalansującvy grę. Sam z niego nie korzystam, bo raz, jest trochę "bajzlowaty", dwa, jest jeszcze gorzej zbalansowany niż podstawka. Ale moduły moduły Encounter Zones i Enemy Scalling można używać bez podstawy moda, więc problemu nie ma.

Pierwszy to taki bardziej uproszczony deleveler, przypisuje lokacjom minimalny poziom napotkanych niemilców (levele są sensowne, bez akcji jak Death Overlordy w Bleak Falls) i usuwa wadliwą funkcję skalowania wrogów w dół.

Drugi za to, "jedynie" modyfikuje statystyki. Ogólnie statystyki NPCów zależą teraz przede wszystkim od posiadanego levelu i klasy, i co najważniejsze - wyposażono NPCów w perki dobrane w oparciu o level i klasę, niemalże zrównując ich z graczem . Co powiesz na walkę z Hersztem, który ma niemal wszystkie perki na pancerz i młoty wojenne? A z trzema (Skyrim More Spawns) i bandą przydupasów?

Kiedy gra staje się na tyle trudna, że kiedy mijasz obóz bandytów, wolisz się przekradnąć zamiast zabić wszystko w środku jak do tej pory, a każdy rajd na taki obóz najpierw starannie przygotowujesz, to wiesz, że robisz coś dobrze.

@Mysquff:

Jeśli idzie o wygląd postaci i NPCów polecam http://skyrim.nexusmods.com/mods/18820. Sam mod to dużo, dużo lepsze templaty (zresztą co tu dużo mówić, popatrz na screeny) + od groma nowych fryzur. Zainstalowanie wymaganych addonów znacznie polepszy też wygląd NPCów.

NPC Overhaul, siostrzanego modu zmieniającego "ręcznie" NPCów nie polecam.

Edytowano przez kireta
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...