MasterThief Napisano Luty 11, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2013 Ponowię może pytanie, które było przez kogoś zadane na poprzedniej stronie..czy ktoś już może wypowiedzieć się na temat dodatku Dragonborn? Warty jest on swojej ceny, starcza na faktycznie tak długo jak obiecywali twórcy? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freeq52 Napisano Luty 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2013 To na pewno największy i najlepszy dodatek do Skyrim. Jeśli lubisz podstawkę, to na pewno i DLC Ci się spodoba Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pewker Napisano Luty 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2013 @UPMiałem okazję pograć nieco u kumpla i powiem więcej: to nie tylko świetny dodatek dla tych którzy lubią Skyrim, to też świetna rzecz dla tych, którzy oprócz Skyrim cenią również Morrowinda i jego klimat. Popiół, grzyby, popielne "zombiaki", ludzie w kościanych pancerzach, ta pokręcona architektura, można nawet zobaczyć łazika jak i wielu innych starych "znajomych". Eh, aż zamarzył mi się remake TES III w wykonaniu Bethesdy. Nowe potwory też są zaskakujące(miałem starcie z jakimś olbrzymim mackowatym cosiem, brrr...). A pograłem tylko 2h, zobaczyłem tylko ułamek atrakcji. Patrząc na mapę- na pewno jest sporo lokacji do okrycia, miejsc do zobaczenia, a w nich pewnie questy. Przypadkowo wchodząc do ruin okryłem dwa poboczne, w tym jeden z jakąś daedrą. 2 Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arlekin Napisano Luty 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2013 ja jednak poczekam aż dodatek wyjdzie w polskiej wersji, żebym mógł się w niego porządnie wciągnąć Pewker a miałeś okazję polatać na smoku? Bardzo mnie ciekawi jak został wykonany ten element, to prawda że na smoku można latać tylko po określonym obszarze? A można na nim walczyć? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pewker Napisano Luty 12, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 12, 2013 Nie, tego elementu nie widziałem, prawdopodobnie trzeba nieco przejść w głównym wątku dodatku. Sądzę też że jeśli latanie jest ograniczone to w przypadku wersji PC nie będzie trzeba długo czekać na odpowiednią modyfikację znoszącą to ograniczenie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buranchi Napisano Luty 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2013 To niestety prawda, nie przeszedłem jeszcze dodatku, ba nawet nie jestem jeszcze na wyspie. Ale z tego co się zorientowałem na filmikach można latać na każdym smoku, którego posadzimy krzykiem dragonrend. Smok lata tylko w okół terenu przy którym został złapany, zdaje się że jedyną kontrolę jaką mamy to... atak. Trochę to rozczarowujące, ale z drugiej strony wcale nie chciałem żeby coś takiego było zaimplementowane w grze, dlatego cieszę bo w takim stanie jak to jest na pewno nie będę korzystał z tej opcji o ile quest nie będzie tego wymagał. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyuu1 Napisano Luty 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2013 Zabiłem Thalmorskich justysjariuszy. Mam wczytać save'a czy nie będzie żadnych negatywnych skutków? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Luty 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2013 Mogą być potencjalne dwa:grzywna w danej prowincji - jeśli to Ty zaatakowałeś ich pierwszy (jeśli się broniłeś, nie ma grzywny)Thalmor może na Ciebie urządzać polowania - Justycjariusze, zazwyczaj w liczbie trzy.To wszystkie skutki, jakie póki co pamiętam. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigos Napisano Luty 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2013 Akurat polowanie thalmorów na Twoją postać wiąże się z głównym questem, więc jest poniekąd nieuniknione. Tych, których spotkasz na drodze możesz spokojnie rzezać bez żadnych negatywnych skutków (oprócz tego, o czym wspomniał TimeX - jeśli zaatakujesz ich pierwszy, i ktoś to zobaczy, będzie to uznane za przestępstwo). Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisiel231 Napisano Luty 13, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 13, 2013 Możesz też zabić wszystkich świadków i problem z głowy. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bethezer Napisano Luty 14, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2013 @TimeX:Zgodnie z obietnicą - ost za ignorowanie uwag moderatora. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darmad Napisano Luty 14, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2013 Od wczoraj gram w Skyrima, nabiłem 5 h mam 5 lvl i gra wydaje mi się świetna! Najbardziej czarują mnie widoczki i bruuutalne finshery, byłem w "Czarnogłazie" (czy jakoś tak) i znalazłem krzyk nieugięta siła, ale nie mogę jeszcze używać tego krzyku bo nie mam smoczej duszy, wykonałem parę questów. I mam jedno pytanie, a mianowicie mniej więcej w którym okresie (godzinie) gry atakuje nas pierwszy smok? Bo nie mogę się już doczekać pierwszego starcia z tą wyrośniętą gadziną. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glockens Napisano Luty 14, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2013 Wracasz z tym smoczym kamieniem do Białej Grani, czekasz tam chwilkę i czeka na Ciebie kolejny quest. Tam właśnie będziesz miał pierwszą smoczą dusze. Od tego momentu smoki będą latać po Skyrim. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcus1939 Napisano Luty 14, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 14, 2013 Ja w skyrim zrobiłem już 200h i jakoś wcale nie prędko mi go opuszczać, teraz mam zamiar zakupić sobie oba dodatki. Co możecie mi o nich powiedzieć czy warto? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 Mam pytanie. W Skyrima grałem już:łucznikiem lekkozbrojnym, łucznikiem ciężkozbrojnym, magiem, wojem dwuręcznym, wojem jednoręcznym z tarczą. Ma ktoś jakieś pomysły na przyjemny styl grania, którego nie wymieniłem powyżej? Bo mi troche brak pomysłów. A, raz jeszcze zacząłem grać dual-vielding, ale mi jakoś nie podeszło. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys6e Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 Mam zamiar zagrać sobie w obliviona, i teraz mam pytanie: Jakie mody polecacie, żeby jakoś usprawnić rozgrywkę? Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 (edytowany) @MorphineAz dziwne, ze Ci dual-wielding nie podszedl. Granie bron jednoreczna + tarcza jest, przynajmniej dla mnie, nudne - bo zanim przyzwoicie nie podlewelujemy naszej postaci to zadawane obrazenia sa niezbyt duze i walka sie strasznie ciagnie. No ale co kto lubi. Moja pierwsza postacia byl wlasnie walczacy dwoma toporami wojownik i gralo sie nim calkiem przyjemnie - niezly damage output (zwlaszcza w polaczeniu z krzykami) sprawial, ze wczuwka w berserkera byla niezla. Pozniej przezucilem sie na zabojce-zlodzieja i choc jest to dosc powolny styl gry, to bardzo interesujacy - skradanie, zachodzenie przeciwnikow od tylu, uzywanie sztyletow, czasem luku, zabawa w chowanego, a do tego oczywiscie kradziez kieszonkowa, otwieranie zamkow i retoryka. Edytowano Luty 15, 2013 przez Tesu Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karoliuss Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 No to ja Ci mogę polecić lekki pancerz + 2 miecze. rozwijasz kowalstwo do smoczych pancerzy , zaklinanie broń jednoręczna i lekki pancerz a później retorykę. To moja 1 postać i gra mi się bardzo przyjemnie nie miałem problemu w żadnym momencie gry a mam już odkryte około 80% mapy i nie wchodzę do jaskiń bez questów tzn. wchodzę tylko gdy mam w nich jakiegoś questa Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morphine Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 @UP "Rozwijasz kowalstwo do smoczych pancerzy". Łatwiej powiedzieć, trudniej zrobić.@Tesu No, mi się spodobało granie miecz+tarcza dopiero za drugim podejściem. Za pierwszym razem mnie znudziło, ale za drugim spodobało mi się baaardzo . No ale jak już powiedziałeś,"co kto lubi". Przy okazji to jest dowód na to, jaki Skyrim jest rozbudowany i zróżnicowany. Każdy może grać po swojemu, rozwijać postać na dziesiątki sposobów, a zawsze znajdzie coś dla siebie. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 @UPSzkoda tylko, ze Bethesda zgodnie z polityka upraszczania serii ograniczyla ilosc wspolczynnikow postaci do trzech (zdrowie, magia, wytrzymalosc) i elementow pancerza do czterech sztuk. Do tej pory milo wspominam kompletowanie zbroi w Morrowindzie z opcja narzucenia na nia jeszcze jakiejs szaty. To dopiero byl prawdziwy mag bitewny. No ale coz, jak sie nie ma co sie lubi, to sie dalej nie ma co sie lubi, a gra w kolejna odslone serii taka jaka jest. No i co by nie mowic o drewnianych postaciach w Skyrim, ktorym daleko do tych znanych z Wieska, i niezbyt emocjonujacej przez wiekszosc czasu fabule oraz wszystkich bugach, tak charakterystycznych dla serii The Elder Scrolls, to Skyrim wciaz urzeka rozlegloscia i otwartoscia swiata, ktory tylko czeka az zaczniemy go eksplorowac stworzona przez siebie postacia, bez prowadzenia nas za reke. To jest wlasnie kwintesencja tej gry, jak i calej serii. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 O tak. Ciut mało jest buildów, broni relatywnie mało (raptem trzy klasy na lekką i trzy na ciężką plus łuk, kusza z DLC i magia), pancerzy to dwie klasy. A całość świata jest dość łatwa w eksploracji, bo przeciwnicy wszyscy prędzej czy później nie stanowią wyzwania. Ale, od czego mamy mody Mam ponad 100 nowych broni (w tym diamentowe, ze smoczej kości, z Władcy Pierścieni), około 15 nowych pancerzy, a do tego pełno skryptów i modów zwiększajacych trudność rozrywki. Aktualnie, moja gra w niczym nie przypomina oryginalnego Skyrim. Nowe potwory, jest trudniej, dodany element przeżycia (chronienie się przed mrozem, spanie, jedzenie, picie), reagowanie NPCów na deszczową pogodę, parę skryptów. I teraz, ta gra jest ZUPEŁNIE inna. Ciut lepsza, stanowiąca wyzwanie ^^ Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tesu Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 @TimeXI wlasnie za wsparcie dla moderow powinnismy byc Bethesdzie wdzieczni. Gdyby nie to i ogrom modow, ktore zmieniaja oryginalna rozgrywke, Skyrim dosc szybko by sie ludziom znudzil, a czesc nawet zniechecil. Tak przynajmneij bylo ze mna - po pierwszym odpaleniu gry bylem w szoku, ze tak mizernie wyglada na najwyzszych ustawieniach graficznych, myslalem nawet, ze moze nie zapisalo zmienienia wszystkiego na max i az zajrzalem do menu, zeby sie upewnic. Tak samo z interfejsem - ja rozumiem, ze gra powstawala glownie z mysla o konsolach, no ale to co dziala na padzie moze okazac sie wyjatkowo upierdliwe i nieintuicyjne przy sterowaniu myszka i klawiatura. No ale od czego sa wlasnie mody - kilka chwil i juz interfejs okazywal sie przystepny, a grafika wreszcie zaczynala wygladac jak na godna kontynuacje serii The Elder Scrolls przystalo. Do tego jeszcze kilka modow poprawiajacych np. zachowanie towarzyszy i NPCow, wprowadzajacych usprawnienia mechaniki, dodajacych nowe mozliwosci (jak chocby "glupie" wykuwanie wytrychow), upiekszajacych lokacje i juz Skyrim okazywal sie byc gra, w jaka mozna bylo wygodnie pograc i dobrze sie przy tym bawic bez narzekania na przyjete przez tworcow uproszczenia i rozwiazania. Podejrzewam, ze gdyby nie to, nawet nie chcialoby mi sie zwiedzac tych wszystkich lokacji, przechodzic dodatkowych linii fabularnych dla poszczegolnych frakcji, robic questow pobocznych, zdobywac daedrycznych artefaktow i odkrywac wszystkich slow mocy i skonczylbym grac wkrotce po ukonczeniu watku glownego - po prostu nie chcialoby mi sie meczyc z gra w jej niezmodowanej, waniliowej i dosc rozczarowujacej formie. Oby Bethesda nigdy nie zdecydowala sie zrezygnowac ze wsparcia dla modderow, bo to wlasnie oni udowodniaja, ze dzieki ich wyobrazni i tworczosci dobra gra moze stac sie jeszcze lepsza i zatrzymac przy sobie graczy na dlugie miesiace. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TimeX Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 @TesuI powinniśmy być jeszcze wdzięczni moderom, który poświęcają własny czas na tworzenie modyfikacji i udostępniają je za darmo. Zrobienie pancerza lub broni to jest dość mozolna praca. I jeszcze zabawa w Creation Kit, co też może być nudne. Wielki szacunek dla Nich, że dopieszczają grę kosztem własnego czasu, umiejętności oraz pieniędzy. I również się zgadzam, że vanillowy Skyrim mnie na długo by nie zatrzymał. Tekstury, brak "unikalności" w broniach pokroju Smokobójca jeśli idzie o tekstury, spieprzony kod gry (ile to razy miało się jakichś bugów), brak customizacji niektórych aspektów rozrywki (jak np. te Killcames). I również mam nadzieję, że nie zrezygnują z dostarczania narzędzi modderskich. To by było samobójstwo marki, nie ukrywajmy. Nawet mi się coś udało stworzyć do Skyrima. A poza tym, jest jeszcze jeden aspekt: modderzy mogą zrobić to, czego z jakichś powodów nie zrobiła Bethesda. Przykład? Płciowość postaci. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Black Shadow Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 Kiedy w końcu zbiorę w sobie odwagę i znajdę wystarczająca ilość wolnego czasu to zastanawiałem się, żeby od razu pocisnąć w Skyrima z jakimiś modami ;] Nie chodzi mi tutaj o nowe questy, wioski itd., bo patrząc na przykład jednego przyjaciela, który grę ma konsoli i przegrał w nią ponad sto godzin bez żadnych modów contentu jest aż nadto. Głównie celują w jakieś mody graficzne. Parę albo paręnaście stron temu widziałem wrzucane przez kogoś screeny gdzie gra wyglądała po prostu fenomenalnie i IMO głowę urwało mi przy samym zakończeniu pleców. Jeżeli ktoś pamięta te posty albo listę modów, które zostały użyte do osiągnięcia takich efektów byłbym wdzięczny. Sam szukając na nexusie znalazłem coś takiego jak STEP, właśnie do wersji vanilla gry i skupiające się na poprawieniu grafiki, ale nadal nie jest to poziom, o którym wspomniałem wcześniej. Jak przy okazji mody okażą się łatwe do instalacji i nie będą się wzajemnie gryzły a jeszcze może będą kompatybilne z wydanymi DLCkami byłoby cudownie. Za wszelkie informacje i pomoc z góry dziękuję Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cors Napisano Luty 15, 2013 Zgłoś Share Napisano Luty 15, 2013 http://steamcommunit...es/?appid=72850Może coś takiego? Całość jest w workshopie więc instalacja to kwestia wciśnięcia jednego przycisku. Cytuj Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.