Paguł Napisano Luty 11, 2010 Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2010 Czy próbowałeś już z tym serwisem? Czasem ciężko się z nimi współpracuje, ale za każdym razem, gdy oddawałem do nich komputer zaglądali do środka i sprawdzali, co może być nie tak. Jakbyś jeszcze sypnął wynikami programów diagnozujących i opisał wszystkie błędy, musieliby się wziąć do roboty. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MrSith Napisano Luty 11, 2010 Autor Zgłoś Share Napisano Luty 11, 2010 Tak jak pisałem - nie próbowałem, ze względu na możliwość uzyskania odpowiedzi "u nas wszystko OK". Ale w najbliższym czasie spróbuję, ponieważ innych opcji nie widzę. Co do wyników programów diagnozujących - chyba tylko wynik OCCT mógłby mieć tutaj jakieś znaczenie. No i zwiecha przy Prime95. Na razie spróbuję parę dni na BCLK 130mhz popracować, jeśli problem nie ustąpi - piec idzie na serwis. EDIT: Mówiąc delikatnie - lipa. Figa z makiem. Motyla noga. Serwis. EDIT2: Jakby kto tu zajrzał - na serwisie w końcu NIE byłem z przyczyn różnych, nadal sam walczyłem. Pobrałem Microsotowskiego debugera, czytałem minidumpy tworzony przy BSODach. Po chyba 2 tygodniach czytania dumpów pojawił się w nich prawdziwy plik-winowajca, mianowicie ESET NOD32 Antivirus. Zmieniłem antywira - od ponad 48h nie było żadnej zwiechy czy Bluescreena, co przy poprzedniej częstotliwości ich występowania jest wynikiem niewiarygodnie wręcz dobrym. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.