Zyll Napisano Grudzień 26, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2009 Na początku poziomu ISV-KRAN deck 4 większość tekstur staje się czarna, a niektóre są całe ciemnozielone. Po wczytaniu sejwa z tego miejsca grafika nadal tak wygląda. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Grudzień 26, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2009 spróbuj wpisać w konsoli (standardowo tylda) komendę flush. Daj znać czy był jakiś efekt. Ponadto jaka wersja? Który patch? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zyll Napisano Grudzień 26, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2009 Już to próbowałem, nic to nie dało. Jest to Unreal Gold v.266, po polsku, z Antologii. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Grudzień 26, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2009 Mhm. A teraz prosiłbym cię abyś wkleił zawartość pliku Unreal.ini, konkretnie: -linii zaczynającej się od: GameRenderDevice= oraz sekcji to której ta linia się odnosi. W razie czego przeprowadzę cię na render OpenGl Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zyll Napisano Grudzień 26, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2009 [D3DDrv.D3DRenderDevice] Translucency=True VolumetricLighting=True ShinySurfaces=True Coronas=True HighDetailActors=True UseMipmapping=True UseTrilinear=False UseMultitexture=True UsePageFlipping=True UsePalettes=True UseFullscreen=True UseGammaCorrection=True DetailTextures=True Use3dfx=False UseTripleBuffering=False UsePrecache=False dwDeviceId=0 dwVendorId=0 UseVertexFog=False UseAGPTextures=False UseVideoMemoryVB=False UseVSync=False Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Grudzień 26, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 26, 2009 Nooo, nie całkiem :] Chodziło mi o fragment [D3DDrv.D3DRenderDevice] Ale w każdym razie myślę że warto ciebie przenieść na OpenGL. Jeśli nie chcesz - po prostu wklej wymienioną wyżej sekcję. Jeśli chcesz - wklej (na wszelki wypadek ), a potem podążaj za wskazówkami z tej strony ściągnij ostatnią wersję drivera opengl (pod sam koniec) - wejdź do podfolderu Unreal\System - zrób kopie zapasowe plików OpenGlDrv.dll, OpenGlDrv.int, Setup.exe, UCC.exe, Unreal.exe, Unreal.ini - wypakuj tam wszystkie pliki znajdujące się w ściągniętym archiwum w folderze Unreal266, nadpisując wszystko - otwórz plik Unreal.ini: linijkę GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice zmień na GameRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice oraz całą sekcję [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice] zmień na poniższy tekst: [OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice] UseTrilinear=True UseS3TC=False UseMultiTexture=True UsePrecache=False UsePalette=True UseAlphaPalette=True UseMultidrawArrays=True UseTexIdPool=True UseTexPool=True DynamicTexIdRecycleLevel=100 DetailTextures=True UseDetailAlpha=True SinglePassDetail=True SinglePassFog=True ZRangeHack=True AAFilterHint=0 NoAATiles=True NumAASamples=4 UseAA=False RequestHighResolutionZ=True MaskedTextureHack=True SmoothMaskedTextures=False SceneNodeHack=True FrameRateLimit=0 SwapInterval=-1 UseFragmentProgram=False UseVertexProgram=False UseCVA=False TexDXT1ToDXT3=False CacheStaticMaps=False UseSSE2=True UseSSE=True BufferTileQuads=False BufferClippedActorTris=True ColorizeDetailTextures=False DetailClipping=False DetailMax=0 RefreshRate=0 MaxTMUnits=0 NoFiltering=False NoMaskedS3TC=False MaxAnisotropy=0 UseTNT=False Use16BitTextures=False AutoGenerateMipmaps=False AlwaysMipmap=False ShareLists=False UseBGRATextures=True UseZTrick=False MaxLogTextureSize=8 MinLogTextureSize=0 MaxLogVOverU=8 MaxLogUOverV=8 OneXBlending=False GammaCorrectScreenshots=True GammaOffsetBlue=0.000000 GammaOffsetGreen=0.000000 GammaOffsetRed=0.000000 GammaOffset=0.000000 LODBias=0.000000 DescFlags=0 Description= HighDetailActors=True Coronas=True ShinySurfaces=True VolumetricLighting=True Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rankin Napisano Grudzień 27, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 27, 2009 Dobra. Przez brak wieści rozumiem że nie chcesz podmieniać drajwa W takim razie spróbuj sekcję D3Drv - czyli to co wkleiłeś - podmienić na następującą: [D3DDrv.D3DRenderDevice] Translucency=True VolumetricLighting=True ShinySurfaces=True Coronas=True HighDetailActors=True UseMipmapping=True UseTrilinear=True UseMultitexture=True UsePageFlipping=True UsePalettes=True UseFullscreen=True UseGammaCorrection=True DetailTextures=True Use3dfx=False UseTripleBuffering=True UsePrecache=True UseVertexFog=True UseAGPTextures=False UseVideoMemoryVB=False UseVSync=False Pomyślałem też że może być jeszcze jeden powód - uszkodzone pliki z teksturami. Spróbuj przekopiować ręcznie folder Textures z płyty Unreala (albo, jeszcze lepiej, z pierwszej/głównej płyty UT'99 jeśli posiadasz - UT zawiera niezmienione wszystkie tekstury z U) do folderu z grą. Problem rozwiązany, więc temat zamykam. W razie potrzeby otwarcia tematu, proszę o kontakt przez PW. - Lord Nargogh Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polecane posty
Zarchiwizowany
Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.