Skocz do zawartości
stachumastablasta

"Psy" Władysław Pasikowski

Polecane posty

7190762.3.jpg

Obsada :

* Bogusław Linda (por. Franciszek Maurer, Franz)

* Marek Kondrat (por. Olgierd Żwirski, "Olo")

* Janusz Gajos (mjr Gross)

* Cezary Pazura (ppor. Waldemar Morawiec, Nowy)

* Agnieszka Jaskółka (Angela Wenz)

* Zbigniew Zapasiewicz (senator Wencel)

* Olaf Lubaszenko (Młody)

* Tadeusz Szymków (Jerzyk)

* Zbigniew Bielski (Kaniewski)

* Aleksander Bednarz (major Bień)

* Artur Żmijewski (Radek Wolf, kolega Franza)

[Ciach] Kradniemy opisy z innych stron? Nie znamy regulaminu? [Tur]

Jak dla mnie film brutalny, pełen wulgaryzmów, ale jakoś do mnie trafił. Może dlatego, że mam 15 lat i wszystko co jest 18+ jest cacy. Oglądałem go już rok temu i do tej pory go pamiętam. Cytaty niektóre nawet używam :wink: . Fabuła o esbekach nie jest mojego pokolenia, ale że jestem dobrym uczniem to wiem co było za PRLu i zrozumienie sceny wynoszenia nieprzytomnego kolegi przez pijanych esbeków nie jest dla mnie wyzwaniem. Ogólnie polecam film.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu słyszałem dużo opinii o tym, że jest to film, który się wybił tylko dzięki wulgaryzmom. Nie zważając na krytykę mojej siostry (no co...) obejrzałem ten film z czystej ciekawości. I powiem szczerze, że bardzo mi się spodobał. I to wcale nie ze względu na wulgaryzmy (których wcale tak wiele nie ma, przeciętny, polski, współczesny film kryminalno-sensacyjny ma ich więcej). Dobra intryga, która z czasem się rozkręca. Bardzo dobre zakończenie, które strasznie mi się spodobało. Świetna rola Janusza Gajosa (naprawdę pasuje do roli którą grał, widać że jest uzdolniony i potrafi zagrać wszystko). "Klasykowe" teksty Lindy ("Co jest? Koncert życzeń?"). Zdecydowanie polecam i radzę obejrzeć tym, którzy się nasłuchali o starości tego filmu i jego bezsensownych k_____.