Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

napa88

Reset Dysku Twardego

Polecane posty

Witam! Mam takie pytanko, otóż jak zresetować twardziela tak, żeby mieć jakby "nówkę"? Mam na swoim sporo syfu, niepotrzebnych programów, plików, które się na nim przez te 1,5 roku zgromadziły... Chciałbym to wszystko usunąć, razem z grami. Dosłownie wszystko. Czy bylibyście tak mili drodzy koledzy/redaktorzy opisać tę operację krok po kroku? Oczywiście, że patrzyłem w google, zanim założyłem ten temat, znalazłem dwa interesujące teksty na tej i tej stronie. Niestety, nie jestem informatykiem i niektórych rzeczy nie rozumiem. Nie wiem jak zrobić to czy tamto. Nie znam się za bardzo na sprzęcie komputerowym jako takim, umiem tylko...grać :D Byłbym wdzięczny gdyby któryś z drogich kolegów/redaktorów opisał mi łatwiejszą "ścieżkę" do zresetowania zawartości dysku twardego.

BTW. Słyszałem o takim programie HDD Regenerator, na innym forum dyskusyjnym znalazłem wzmiankę, jakoby ten program "usuwał" zawartość dysku...czy to true czy raczej nie?

PS: Z góry dziękuję za odpowiedzi z waszej strony!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW. Słyszałem o takim programie HDD Regenerator, na innym forum dyskusyjnym znalazłem wzmiankę, jakoby ten program "usuwał" zawartość dysku...czy to true czy raczej nie?

Nawet o tym nie myśl, nie potrzebujesz tego programu.

Czyli rozumiem że chcesz od nowa instalować system? a czujesz się na siłach to zrobić?

"Wyczyszczenie" dysku to pan Pikuś (nawet "czyszczenie do zera", tak że FBI na spółkę z CIA będą miały problem żeby cokolwiek z niego odczytać), natomiast z instalacją systemu możesz mieć pewne problemy.

Zacznijmy może od początku, tzn jaki masz sprzęt i co zamierzasz zrobić.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc, konfiguracja mojego sprzętu to jest tak:

Processor: Intel Core 2 Duo E8400

Memory: 2 GB ram DDR2 800Mhz GEIL

Hard Drive: 250 GB