Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Vinnie_Bloodsucker

Rozwiązany: Devil May Cry 4 - błąd przy urochamianiu

Polecane posty

Witam

miałem problem z uruchomieniem(wyskakujący message box o D3D na początku) ale udało mi sie go rozwiązac. Zainstalowałem sterowniki 195.62_desktop_winxp_32bit_international_whql nvidi i ustawiłem tryb uruchamiania na 640x480. Z takimi ustawieniami gierka ruszyła, pozniej ustawiłem w opcjach wszystko na max i po filmikach wywaliła mi sie znowu. Tu problem rozwiazało nie ustawianie na B. wysoki poziom cieni i textur.

Konfiguracja mojego kompa:

AMD Athlon64 XP 3800+

GeForce 9600 gt

Asus Xonar DX

Win XP

Mam nadzieje ze u innych tez zaskoczy :) Pozdro

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kebes, ta gra po prostu nie działa na geforce 7300. Sprawdź sobie w pliku readme.

Gra działa na GF 7300, sam grałem u znajomego który ma tą karte...

Dziwne, bo u mnie na Galaxy GF 7300 GT gra hula aż miło przy 1440 x 900 i ustawieniach na high, więc to nie to.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra oczywiście nie działa na procesorach: Athlon XP, Sempron (32 bit) i słabszych. Bo nie mają SSE2. Do czego to doszło :/ CDA daje gry które mi nie chodzą... To jest dopiero demotywator.

Krotkopis: Albo nie masz pewności jaki procesor ma kolega, albo on nie ma, albo on ściemnia, albo ty ściemniasz. Nie ma takiej możliwości, żeby odpalić DMC4 na procesorze bez SSE2. Chyba, że pomyliłeś DMC4 z DMC3...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś ma problem d3derr czy jakoś tak. Można go pokonać zmieniając wpisy w confing.ini. Jak dobrze pamiętam plik ten znajduje się w danych aplikacji. W pliku natomiast trzeba zmienić w linijce gdzie jest SLI=ON na OFF oraz jeśli ktoś ma AA na C8x itc. to radzę wpisać też OFF w linijce. Linijka ta jest chyba 2 lub 3 od góry. Jeśli nie wie jak to zrobić piszcie. Spróbuje pomóc.

POZDRAWIAM!!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi wyskakuje taki:

FATAL ERROR

ERR06:Unsupported pixel shader version detected 2.0

Dowiedziałem się, z poprzednich postów, że trzeba mieć Shadery 3.0, a ja mam 2.0. I tu pytanie : skąd mam pobrać wersje 3.0 i czy by działa na takim kompie : Intel® Pentium® 4 CPU 2.66GHz GeForce 5500 FX 256 MB 1GB RAM Windows XP.Wiem, że to stara puszka, ale grom, które wymagały GeForce 6600 podołała. Więc jak by wyłączyć wszystkie efekty może odpali.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja mam problem,ale mi wykakuje następujący błąd:

"W aplikacji wystąpił wyjątek unknown software exception (0xc000001d) pod adresem

0x00baaa5b."

Spróbowałem większość powyższych propozycji (instalowałem DirectX i inne programy,uruchamiałem w rozdzielczościach) i NIC,ciągle to samo!!

Prosze o pomoc!!!

P.S.I tym tematem powinien się zająć ktoś naprawdę doświadczony z grupy CDA(czy coś w tym stylu),bo naprawdę sporo ludzi ma ten problem a od wydania numeru nie mineło aż tak dużo czasu!!

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem niewymieniony jeszcze na forum. Przy pierwszym uruchamianiu jest spoko, ale przy następnym wyskakuje błąd o treści:

Runtime Error

Program D:\Devil May Cry 4\DevilMayCry_DX9.exe

-floating point support not loaded

Reinstalacja nic nie dała,wszystkie sterowniki w najnowszych wersjach.

Konfig kompa

Intel Pentium Dual CPU E2180 2,00 GHz

Gigabyte NVIDIA Geforce 9400 GT

2 GB ramu

Z góry dzięki za odpowiedź.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...