Skocz do zawartości
niziołka

Studia

Polecane posty

Widzę, że studia już się do "Szkoły" nie liczą? No to dobra...Mam pytanie do studentów(Kaptain Obvious :P). Jak to jest u was z zamieszkaniem? Co lepsze? Akademik, czy stancja? Jakie są wady i zalety?

@down:

Ty zacząłeś, w końcu jesteś studentem. Gimnazjalista jak ja się tu nie liczy.

Edytowano przez brylant
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe to może ja zacznę :). Studiuję na 1 roku Politechniki Gdańskiej - wydział Inżynieri Lądowiej i Środowiska, kierunek Transport (studia dzienne).

Chciałem od razu powiedzieć, że strasznie denerwują mnie te wszystkie stereotypy studentów - pijaków, palaczy i wiecznych imprezowiczów. Ja od początku roku nie byłem jeszcze na żadnej imprezie, i jakoś nie mam na to ochoty (cisnąć się wśród paruset osób w dymie papierosowym - ja podziękuję).

Moje przedmioty to: Matematyka, Fizyka, Geometria Wykreślna, Psychologia Zagrożeń Społecznych i Podstawy Psychologii i Socjologii. W sumie to z tymi trzema pierwszymi mam same problemy i niezbyt wiele rozumiem (szczególnie z geometrii). :P

Całe szczęście mieszkam z rodzicami w domu w Gdańsku i nie muszę "mieszkać" w akademiku, czy wynajmować mieszkanie. Akademiki to dla mnie porażka totalna - ja nie wiem jak można mieć toalety na korytarzu i mieszkać z obcymi ludźmi w pokoju. :/ Wynajmowanie jest już lepszą opcją, no ale to kosztuje.

Może ktoś jeszcze z tego forum studiuje na PG? Piszcie! :D

EDIT: NO dobra, prawie zacząłem. xP

Edytowano przez krzyhu
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety natłok zajęć i szybkość kursu oznacza, że nawet na 5-letnich jednolitych nie ma czasu na rozkoszowanie się lekturą. A Levi-Strauss (nieodżałowany) i Braudel to mistrzostwo- bardzo smakowite kęski, a rozumiem, że Braudela Morze Śródziemne?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach