Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

Tryb Hotwire będzie odbywał się tylko na dużych mapach z uwagi na pościgi, praktycznie każda lokacja ukazana na trailerze jest rozmiarów map poprzednich BF'ów. Sam fakt istnienia samolotów w grze wyklucza twoją teorię jakoby rezygnowali z dużych map.

Hotwire to tylko jeden z trybów, w dodatku taki mniej istotny IMO. Patrząc pod kątem strzelanki, to takie tryby jak Heist czy Hostage wymuszają wręcz na twórcach stosowanie mniejszych terenów. Bo co z tego że walną ogromne mapy, skoro akcja i tak skupi się na pojedynczym budynku czy osiedlu? Chyba że twórcy wprowadzą pewną dozę losowości: dadzą dużą mapę, i np. kilka banków do obrabowania, przez co SWAT będzie musiał na szybko określić na który bank napadają złodzieje. Podobnie z zakładnikami, dostaniemy mapę, ale jako SWAT nie będziemy wiedzieć gdzie są zakładnicy. To byłoby bardzo fajne i wyróżniające rozwiązanie, pozwoliłoby na wrzucenie policyjnej rozgrywki w klimacie i duchu BF.

Poza tym nie wiem skąd masz info że w grze będą samoloty. Na wycieku modeli pojazdów ich nie ma, są tylko śmigłowce.

Battlefield-HardLine-Vehicles-635x254.png

Czy BF podbiera graczy dla CoD'a lub CS'a? Oczywiście, że tak

Bo ja wiem czy podbiera? Sam stwierdziłeś że CS to bardziej hardcorowa i dla niektórych lekko archaiczna rozgrywka (brak przycelowania, sprintu, większy recoil itd.), CoD znowu jest dużo bardziej zręcznościowy i szybszy niż BF, więc nie wydaje mi się żeby te gry bezpośrednio ze sobą konkurowały. Ale nie ma żadnych badań, statystyk czy coś, więc możemy sobie gdybać.

Dlatego przynajmniej jeden z trybów będzie się odbywał na dużych mapach i będą helki i samoloty?

Tryb w którym nie będziemy strzelać tylko prowadzić pościg, warto zaznaczyć.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie lubie jak mi laser miga. Tylko przeszkadza, a nie pomaga. Tym bardziej, że ta kropka jest większa niż kropka od celownika. Sam wypróbuj, ja osobiście nie radzę.

Laser można wyłączyć. Na przycisku T.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hotwire to tylko jeden z trybów, w dodatku taki mniej istotny IMO.

How convenient....

Patrząc pod kątem strzelanki, to takie tryby jak Heist czy Hostage wymuszają wręcz na twórcach stosowanie mniejszych terenów. Bo co z tego że walną ogromne mapy, skoro akcja i tak skupi się na pojedynczym budynku czy osiedlu?

Na trailerze jak byk widać jak duże są mapy, więc faktem jest, że nie zrezygnowano z ich dużych rozmiarów. Każdy, kto gra w serię BF wie, że mapy w tej serii są tworzone w ogromnej skali i "modyfikowane" w zależność od trybu rozgrywki, dlatego na tej samej mapie można rozegrać tryb, który wymaga np: dużej przestrzeni powietrznej lub tylko kilku budynków, vide CQ i TDM na tej samej mapie.

Poza tym nie wiem skąd masz info że w grze będą samoloty. Na wycieku modeli pojazdów ich nie ma, są tylko śmigłowce.

Gdybyś obejrzał trailer tak jak Ci powiedziałem to byś widział, że na ujęciach z Multi gracze używają samolotu, który wygląda jak zmodyfikowany Lockhead P-38 (lub coś podobnego do P-38).

Ahh no tak zapomniałem.... komentator w trailerze wymienił samoloty jako jeden z pojazdów ^^ (szósta minuta traileru Link )

Bo ja wiem czy podbiera? Sam stwierdziłeś że CS to bardziej hardcorowa i dla niektórych lekko archaiczna rozgrywka (brak przycelowania, sprintu, większy recoil itd.), CoD znowu jest dużo bardziej zręcznościowy i szybszy niż BF, więc nie wydaje mi się żeby te gry bezpośrednio ze sobą konkurowały. Ale nie ma żadnych badań, statystyk czy coś, więc możemy sobie gdybać.

Wiesz, jak chcesz to możesz sobie gdybać ja osobiście wiem, że gracze przechodzą z innych fps'ów do BF'a z uwagi na to ze BF oferuje po prostu więcej. Osobiście znam wielu graczy, którzy przeszli z CoD'a do BF'a, ja sam byłem dawnej graczem CS'a, a potem CoD'a, a teraz nie chce mi się nawet na CoD'a patrzeć, chociaż w CS:GO czasami zagram ze znajomymi.

Gry mogą różnić się od siebie stylem rozgrywki, ale to nie znaczy, że gracze nie będą między nimi migrować w ogóle dlaczego, by nie mieli tego robić? CSa i CoDa łączy szybki styl rozgrywki, CoDa i BFa łączy militarny styl rozgrywki, każda z gier ma coś lepszego do zaoferowania niż jej poprzednik i w całym tym zestawieniu BF jest tą grą, która oferuje najwięcej.

Tryb w którym nie będziemy strzelać tylko prowadzić pościg, warto zaznaczyć.

Le What?! W tej chwili nawet nie wiem czy w ogóle oglądałeś trailer/zrozumiałeś anglojęzyczny komentarz.

Hotwire polega na tym, iż jedna grupa graczy (złodzieje) jest ścigana przez drugą grupę graczy (policja), jedni jak i drudzy dysponują bronią i mogą strzelać do siebie do woli - no oprócz kierowców oni mają rzecz jasna prowadzić pojazdy.

Czy mi się wydaje czy Twoje posty na temat BF: Hardline są oparte na wyimaginowanych informacjach bo jak dotąd opierasz swoje argumenty na wypowiedziach typu:

Cytuję:

"A ci zamiast trzymać się swoich założeń, rezygnują z dużych map na rzecz -jak sami mówią - bardziej taktycznych rozgrywek na bliski dystans."

lub

"...wydaje mi się że komentator wyraźnie zaznaczył że chcą się skupić na bardziej precyzyjnych celach i bardziej taktycznej rozgrywce na bliski dystans."

Więc pytam się po raz drugi gdzie są te rzekome wypowiedzi, o których mówisz i na, których się opierasz swoje argumenty?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na trailerze jak byk widać jak duże są mapy, więc faktem jest, że nie zrezygnowano z ich dużych rozmiarów. Każdy, kto gra w serię BF wie, że mapy w tej serii są tworzone w ogromnej skali i "modyfikowane" w zależność od trybu rozgrywki, dlatego na tej samej mapie można rozegrać tryb, który wymaga np: dużej przestrzeni powietrznej lub tylko kilku budynków, vide CQ i TDM na tej samej mapie.

No ja tam dużych map nie widzę. Ok, ta pustynia jest spora, ale nie wiadomo jaki odcinek miasta zostanie oddany graczom, równie dobrze spora część może się okazać niedostępna. Poza tym nie wiadomo jeszcze czy CTF czy TDM będą w grze. Pewnie tak, ale opierając się na trybach które pokazano na trailerze, to wprowadzanie dużych map nie ma sensu, bo i tak akcja zamknie się na małej powierzchni. Bo dlaczego miałoby być inaczej? Jak zrobić misje polegające na ratowaniu zakładników na ogromniastej mapie z samolotami i pojazdami?

Gdybyś obejrzał trailer tak jak Ci powiedziałem to byś widział, że na ujęciach z Multi gracze używają samolotu, który wygląda jak zmodyfikowany Lockhead P-38 (lub coś podobnego do P-38).

Ahh no tak zapomniałem.... komentator w trailerze wymienił samoloty jako jeden z pojazdów ^^

Obejrzałem trailer jeszcze raz, do końca i przyznaje się do błędu. Masz rację, pomyliłem się. Niepotrzebnie skupiłem się na infografikach i podsumowaniach newsowych niż na samym trailerze.

Wiesz, jak chcesz to możesz sobie gdybać ja osobiście wiem, że gracze przechodzą z innych fps'ów do BF'a z uwagi na to ze BF oferuje po prostu więcej.

Masz jakieś dane statystyczne czy coś? Bo jak nie to twoje gdybanie jest tak samo nic nie warte jak moje.

Osobiście znam wielu graczy, którzy przeszli z CoD'a do BF'a, ja sam byłem dawnej graczem CS'a, a potem CoD'a, a teraz nie chce mi się nawet na CoD'a patrzeć, chociaż w CS:GO czasami zagram ze znajomymi.

Ja znam wielu graczy którzy z CoD przeszli na Titanfalla, z BF'a na CS'a czy z CS'a na CoD, co to zmienia? Jak to się ma do ogółu konkurencji?

w całym tym zestawieniu BF jest tą grą, która oferuje najwięcej.

Czego?

Hotwire polega na tym, iż jedna grupa graczy (złodzieje) jest ścigana przez drugą grupę graczy (policja), jedni jak i drudzy dysponują bronią i mogą strzelać do siebie do woli - no oprócz kierowców oni mają rzecz jasna prowadzić pojazdy.

Clue tego trybu to jednak pościg, tak?

Czy mi się wydaje czy Twoje posty na temat BF: Hardline są oparte na wyimaginowanych informacjach

Gdybam sobie po prostu i tyle. Trailer ma 7 minut i pokazuje niewiele, więc trochę po swojemu interpretuje niektóre rzeczy, może prawidłowo, może nie. Jestem otwarty na dyskusje i interpretacje innych, w końcu już dwa razy udowodniłeś mi (z łatwością) że się mylę, więc nie widzę powodu żeby się spinać.

Więc pytam się po raz drugi gdzie są te rzekome wypowiedzi, o których mówisz i na, których się opierasz swoje argumenty?

Drugi raz przyznaję się do błędu. Nadinterpretowałem trochę słowa komentatora kiedy mówił o skupieniu się bardziej na rozgrywce taktycznej (początek fragmentu o multiplayer na trailerze). Biję się w pierś.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja tam dużych map nie widzę. Ok, ta pustynia jest spora, ale nie wiadomo jaki odcinek miasta zostanie oddany graczom, równie dobrze spora część może się okazać niedostępna.

To jest ujęcie całej mapy z lotu ptaka, a, poza tym ujęcia walk ulicznych dobitnie udowadniają, że obszar działań na terenie miast jest równy wielu mapom miejskim z BF3/4 vide Seine Crossing, Tehran Highway lub Dawnbreaker.

....opierając się na trybach które pokazano na trailerze, to wprowadzanie dużych map nie ma sensu...

Duża mapa może nie mieć sensu względem danego trybu, a trybów jest wiele i są takie, które absolutnie wymagają dużych map, więc duże mapy na 100% będą. Najprawdopodobniej każda mapa będzie duża tak jak to miało miejsca w poprzednich BF'ach i w zależności od trybu zostanie ograniczona do wyznaczonego obszaru działań - to jest najbardziej logiczne rozwiązanie nie mówiąc już o tym, że zawsze tak w serii BF było.

Masz jakieś dane statystyczne czy coś? Bo jak nie to twoje gdybanie jest tak samo nic nie warte jak moje.

Nie nazwał bym faktu gdybaniem, ale, skoro mówisz, że Twoje gdybanie jest nic nie warte to nie będę się z Tobą kłócił.

Ja znam wielu graczy którzy z CoD przeszli na Titanfalla, z BF'a na CS'a czy z CS'a na CoD, co to zmienia? Jak to się ma do ogółu konkurencji?

Nic nie zmienia po prostu udowadnia, że pomimo tego, iż dane fps'y różnią się od siebie stylem rozgrywki to nadal zagarniają graczy od siebie nawzajem co jest ewidentnym dowodem istnienia konkurencji.

Czego?

Wszystkiego.

Clue tego trybu to jednak pościg, tak?

A, co to ma do faktu, że nie rozumiesz jak ten tryb ma działać? Napisałeś, cytuję "nie będziemy strzelać" co jest fałszem (bo będziemy) i "tylko prowadzić pościg" co również jest fałszem, bo nie tylko, skoro pościg prowadzi jedna grupa, a w trybie Hotwire wcielamy się zarówno w ściganych jak i ścigających.

Gdybam sobie po prostu i tyle.

No właśnie marnujesz mój i innych czas swoim gdybaniem, fałszywymi informacjami i ogólną dezinformacją, którą tutaj siejesz.

Trailer ma 7 minut i pokazuje niewiele

FYI: Ten siedmiominutowy trailer jest na obecną chwile najbogatszym źródłem informacji o tej grze.

więc trochę po swojemu interpretuje niektóre rzeczy, może prawidłowo, może nie. Jestem otwarty na dyskusje i interpretacje innych, w końcu już dwa razy udowodniłeś mi (z łatwością) że się mylę, więc nie widzę powodu żeby się spinać.

Ciężko się nie spinać, skoro ignorujesz dosadnie objaśnione rzeczy i w ich miejsca wciskasz swoje domysły, które nie mają nic do rzeczy z faktami.

To jest forum o grach, czy kącik bajkopisania ?

Drugi raz przyznaję się do błędu. Nadinterpretowałem trochę słowa komentatora kiedy mówił o skupieniu się bardziej na rozgrywce taktycznej (początek fragmentu o multiplayer na trailerze). Biję się w pierś.

Hmm cytat, o którym mowa to:

"Tryby multiplayerowe w Omaha są zbudowane z myślą o taktycznej koordynacji." ???

Ciekawi jak to można zinterpretować czy nadinterpretować, żeby uzyskać konkluzję pokroju "Nie będzie dużych map". Sorry, ale ty nie nadinterpretowałeś tylko wymyśliłeś sobie "własną wersję".

Dyskusja z Tobą to strata czasu, żegnam.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ujęcia walk ulicznych dobitnie udowadniają, że obszar działań na terenie miast jest równy wielu mapom miejskim z BF3/4 vide Seine Crossing, Tehran Highway lub Dawnbreaker.

I niby ja sobie dopowiadam. To że na trailerze widać większy fragment miasta nie znaczy od razu że ten fragment będzie dostępny. W Titanfallu czy BC2 też widać duże obszary a są sztucznie ograniczone "wyjściem poza obszar misji". Render dużego terenu nie oznacza od razu jego dostępności, to się dopiero okaże jak pokażą się konkretne gameplay'e i streamy, nie wycinki trailerowe.

a trybów jest wiele i są takie, które absolutnie wymagają dużych map, więc duże mapy na 100% będą. Najprawdopodobniej każda mapa będzie duża tak jak to miało miejsca w poprzednich BF'ach i w zależności od trybu zostanie ograniczona do wyznaczonego obszaru działań - to jest najbardziej logiczne rozwiązanie nie mówiąc już o tym, że zawsze tak w serii BF było.

Z przedstawionych trybów tylko Hotwire wymaga dużych map, w reszta wręcz profituje jeśli będą bardzo ograniczone do jednego budynku i kilku ulic. Bo jak inaczej widzisz Heist, Bloodmoney albo Hostage na dużych mapach?

Nie nazwał bym faktu gdybaniem, ale, skoro mówisz, że Twoje gdybanie jest nic nie warte to nie będę się z Tobą kłócił.

"BF podbiera graczy CoD bo moi znajomi grali w CoD i teraz grają w BF". Faktycznie, niezaprzeczalny fakt że BF podbiera graczy innym grom. To nie jest fakt tylko przypuszczenie oparte na zbyt wąskim przedziale graczy żeby mówić o fakcie.

A, co to ma do faktu, że nie rozumiesz jak ten tryb ma działać? Napisałeś, cytuję "nie będziemy strzelać" co jest fałszem (bo będziemy) i "tylko prowadzić pościg" co również jest fałszem, bo nie tylko, skoro pościg prowadzi jedna grupa, a w trybie Hotwire wcielamy się zarówno w ściganych jak i ścigających.

Kompletnie nie rozumiesz o co mi chodzi. Głównym ficzerem tego trybu nie jest strzelanie a jazda samochodem. To właśnie ma wyróżniać ten tryb, dwie drużyny z których jedna ściga, druga ucieka, a nie to że można strzelać. Poza tym nie napisałem że będziemy "tylko prowadzić pościg", czytanie ze zrozumieniem się kłania.

FYI: Ten siedmiominutowy trailer jest na obecną chwile najbogatszym źródłem informacji o tej grze.

Zwłaszcza jak weźmiemy pod uwagę informację że trailer jest sprzed pół roku (co stwierdziło EA) a cała gra może w tym momencie wyglądać zupełnie inaczej.

Ciężko się nie spinać, skoro ignorujesz dosadnie objaśnione rzeczy i w ich miejsca wciskasz swoje domysły, które nie mają nic do rzeczy z faktami.

Po tym co widzieliśmy na trailerze część rzeczy których tak zażarcie bronisz jest takimi samymi domysłami jak moje tezy, może prócz samolotów i mniejszych map, ale tu się przyznałem do błędu.

Dyskusja z Tobą to strata czasu, żegnam.

Cześć KewL.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I niby ja sobie dopowiadam. To że na trailerze widać większy fragment miasta nie znaczy od razu że ten fragment będzie dostępny. W Titanfallu czy BC2 też widać duże obszary a są sztucznie ograniczone "wyjściem poza obszar misji". Render dużego terenu nie oznacza od razu jego dostępności, to się dopiero okaże jak pokażą się konkretne gameplay'e i streamy, nie wycinki trailerowe.

To jest BATTLEFIELD, twój argument jest inwalidą.

A tak na marginesie w trailerze jest jasno powiedziane, że środowisko gry będzie większe i bardziej otwarte niż kiedykolwiek.

Z przedstawionych trybów tylko Hotwire wymaga dużych map, w reszta wręcz profituje jeśli będą bardzo ograniczone do jednego budynku i kilku ulic. Bo jak inaczej widzisz Heist, Bloodmoney albo Hostage na dużych mapach?

Wymaga dużych map? Wymaga. Będą duże mapy? Będą.

"BF podbiera graczy CoD bo moi znajomi grali w CoD i teraz grają w BF". Faktycznie, niezaprzeczalny fakt że BF podbiera graczy innym grom. To nie jest fakt tylko przypuszczenie oparte na zbyt wąskim przedziale graczy żeby mówić o fakcie.

Skoro niektórzy gracze CoD'a grają teraz w BF'a to owszem jest to fakt, chyba że masz jakąś inna definicję faktu niżeli ta - "to, co miało lub ma miejsce w rzeczywistości".

Kompletnie nie rozumiesz o co mi chodzi. Głównym ficzerem tego trybu nie jest strzelanie a jazda samochodem. To właśnie ma wyróżniać ten tryb, dwie drużyny z których jedna ściga, druga ucieka, a nie to że można strzelać. Poza tym nie napisałem że będziemy "tylko prowadzić pościg", czytanie ze zrozumieniem się kłania.

I co z tego co jest jego głównym ficzerem, co to ma w ogóle tutaj do rzeczy? I owszem napisałeś tylko prowadzić pościg "Tryb w którym nie będziemy strzelać tylko prowadzić pościg, warto zaznaczyć".

Zwłaszcza jak weźmiemy pod uwagę informację że trailer jest sprzed pół roku (co stwierdziło EA) a cała gra może w tym momencie wyglądać zupełnie inaczej.

Raptem przebudowali całą grę i zabrali duże mapy - to chcesz powiedzieć?

Po tym co widzieliśmy na trailerze część rzeczy których tak zażarcie bronisz jest takimi samymi domysłami jak moje tezy, może prócz samolotów i mniejszych map, ale tu się przyznałem do błędu.

Na przykład?

Cześć KewL.

Ocb?

Ehh, jeżeli zawaliłeś dyskusję to przynajmniej miej odrobinę godności i rozumu, żeby wiedzieć, kiedy skończyć zamiast tworzyć jakieś bezsensowne dywersje mające na celu odwrócić uwagę ludzi od twojej osoby.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza jak weźmiemy pod uwagę informację że trailer jest sprzed pół roku (co stwierdziło EA) a cała gra może w tym momencie wyglądać zupełnie inaczej.

To raczej tak nie działa. Jeśli to jest jakiś wewnętrzny materiał to zmienić mogły się rzeczy techniczne, a nie założenia, bo te dostały zielone światło już dawno temu. Na tym materiale nie było AA, brakowało tekstur, animacje nie były skończone, itp. Gra zmieni się wizualnie, ale focus testing i podstawowy design odbywa się wcześniej niż rok przed premierą.

Sam jestem ostrożnie zainteresowany. O ile rozumiem porównania do Payday, bo napady na bank, to przecież nastawiony na rywalizację Hardline nie będzie tym samym. Porównania do CS czy SWAT też imo nie są na miejscu (pomijając w pewnym sensie tematykę), bo Battlefield jest niedzielny, prościutki, umowny i nastawiony na prostą współpracę niż na jakiś bardziej taktyczny gameplay. Hotwire ze swoimi pościgami przez większe (chyba) mapy najbardziej mi przypomina te "życiowe" mody do ArmA 2-3 (Altis life, Island life) i to chyba najbardziej mi się w tym wszystkim podoba.

Battlefield 4 to wrak, który pewnie z bety nie wyjdzie nigdy i Visceral też znajdzie sposób, żeby zepsuć techniczną warstwę Hardline, ale sam pomysł na rozgrywkę jest intrygujący. Delikatnie się dziwię osobom, które kręcą nosem na "niemilitarnego" Battlefielda. Takiego dostaliśmy dosłownie 8 miesięcy temu. EA musiało mieć shootera w tym roku i bardziej podoba mi się Hardline niż wizja kolejnego military-shootera typu Medal of Honor (choć w Warfightera w sieci grało mi się przyjemniej niż w kilka ostatnich Call of Duty).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Jeśli Dice pracuje nad nowym bf'em, to jest możliwość, że będzie o wiele bardziej dopracowany! Oczywiści, jeśli między premierami pozostaną te same odstępy czasowe. Teraz bf'a będą robili 3-4 lata, a nie tylko 2, więc liczyć możemy na coś naprawdę dobrego za 3 lata ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraz z promocja darmowego BF 3, również został dodany nowy dodatek " Nawałnica kamperksa". Ci niskolevelowcy( świeżaki) non stop gdzieś kampią, że to już przekracza system, było dużo kamperów, ale teraz to już masakra. Tak samo z cheaterami, których też przybyło.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no @itachiv1 rozwaliłeś mnie tym: nowy dodatek " Nawałnica kamperksa" Ja to bym powiedział że to jest bardziej taktyczne kampienie:P Dobrze że to darmowe dlc!xD (Przyszliśmy z innych gier, hmm jak w to się gra? Jak lecę na wroga to mnie zabija...ale mam pomysł! Jak się skampię to wpadnie jakiś kill może i dostanę punkciory za rzucenie apteki więc zaraz dostanę ten defibrylator) :) Ja powiem szczerze że po takiej ilości godzin gry w bf3 nadal jestem kiepski a w bc2 po tylu godzinach byłem dobry. Chyba to największa zaleta gry, że cały czas stanowi dla mnie wyzwanie. No i co by nie mówić, pojazdami gra się bardzo elegancko. Aż sam nie wiem czemu tak często grałem piechotą i użerałem się z wszelakiej maści szajsem w postaci latającej i jeżdżącej. A jak już mi się uda wbić jakiś double albo triple kill i mieć staty na plusie to ach... Żaden achievment nie wywoła u mnie takiej radości jak to:) Tyle że brak premium jest odczuwalne tak strasznie że powoli gra zaczyna nużyć. A moim zdaniem to najbardziej niedoceniona mapa to Autostrada do teheranu, najbardziej popularna,do expa i nie for real gamers metro no i najgorsza po metro, kaspijska. Kaspijska dla tego że zwykle na niej dostaję w poślady:) Chociaż na podboju fajnie się na niej gra. Bardzo fajna natomiast jest Kharg island,ta z kontenerami czyli Kanały no i Autostrada. Operacja ognista burza natomiast już jest dla mnie nudna a Szczyt Demawendu to zawsze mi się kojarzy ze snajpieniem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, spojrzałem sobie dzisiaj na ulubione serwery - pełno, sprawdziłem sobie historię - większość pełna. Co się dzieje z tym BF'em? Jeszcze niedawno nie mogłem znaleźć serwerów na hc z premium, a teraz jest ich pełno. :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@JackH

Na razie dostajesz słowne upomnienie - zluzuj z tonem i dyskutuj bez spinania się a każdemu udzielającemu się w temacie będzie przyjemniej postować smile_prosty.gif

Skoro już tutaj zajrzałem to może zrzucę z siebie parę zdań opinii na temat kampanii fabularnej w Battlefield 4, w którą miałem okazję zagrać i przejść - bo długa nie jest - jakiś czas temu. W największym skrócie to po jej zagraniu i tych może czterech, góra pięciu godzinach mam ochotę znaczną część mej krytyki w stosunku do kampanii części trzeciej cofnąć, bo w porównaniu z tym co teraz wątpliwie przygotowało EA/DICE (bądź po prostu ci drudzy zbyt mocno poganiani przez jedną z mniej lubianych albo mających gorszy PR wśród graczy firm) poprzednia historia wydaje się więcej niż dobra. Nawet nie chodzi mi o to, że tradycja grania dzielnymi, amerykańskimi chłopcami jest dalej kontynuowana w quasi-hollywoodzkich FPSach. Nie będę się czepiał też tego, że gra ma imo lipne wprowadzenie do całej sytuacji i nawet jeżeli ktoś grał w trójkę, jak ja, to może nie do końca zczaić o co tak naprawdę biega. Przykładowo to, że pomiędzy częściami zaliczyliście sześcioletni time-skip dowiedziałem się czytając angielską wikipedię. Niby mały szczegół, ale... może byłem ślepy, lecz takiej niewielkiej informacji na dzień dobry nie dostałem. Zdecydowanie bardziej boli mnie imo kompletnie nie równe i nie wciągające tempo, postacie jakich los cię nie przejmuje bądź są irytujące - patrz: Irish - oraz to, że choć w paru sytuacjach nasz główny bohater robi za lidera oddziału to tego nie czuć (poza tym, że od czasu do czasu wciskasz jeden przycisk co by twoi "podwładni" skupiali ogień na konkretnym celu)... a główny winowajca to fakt, że nic nie mówi, nawet w cutscenkach i zdaje się bardziej randomowy/płaski niż Blackburn z trójki (który miał chociaż swój charakter i wygląd). Fabularnie zirytowało mnie też to, że taka postać jak Dima (choć była jeszcze Hawkins w helikopterze z początku, ale tutaj może to nie jest ta sama osoba) "wrócił" tylko po to aby zginąć i też nie ma wyjaśnień dlaczego albo jak znalazł się w chińskim więzieniu w górach (jeden z tych agentów CIA z trójki, który też pojawia się z powrotem, bodajże W [?], również ginie, ale jego akurat nie było mi szkoda) a gameplayowo gra mnie zwyczajnie nie wciągnęła (dobiłem do końca tylko przez krótkość kampanii i odrobinę zaparcia), imo nie ma wbijających się w pamięć momentów, akcja czasami przyprawia o ziewanie a główny theme niedługo będą puszczać przez sokowirówkę... czemu go tak udziwniają? confused_prosty.gif

Co do zapowiedzi tego całego Hardline'a to mam mixed feelings intesified i nie do końca wiem jak do tego podejść - ostatecznie wolę chyba wstrzymać się do pokazu na E3, bo przykładowo ta zajawka, która wyciekła mogła być i najpewniej była na starym buildzie, który może nie pokazał wszystkiego albo jakieś rzeczy uległy zmianie... może nie, ale staram się podchodzić w miarę optymistycznie do nadchodzącej produkcji nawet jeśli w pierwszej chwili sprawia wrażenie zapychacza pomiędzy "dużymi" częściami serii ewidentnie skupionymi na walce zbrojnej. W przypadku multi, które na razie - zresztą od dłuższego czasu - mnie nie interesuje i nie specjalnie będę się przejmował jeśli z pewnego punktu widzenia starcia będą się kończyć na kilkudziesięciu albo kilkuset zabitych (wliczając respawny) policjantów i bandytów/złodziei. Tak naprawdę to w FPSowych strzelankach od dłuższego czasu skupiam się na kampaniach singlowych mając jakieś resztki nadziei, że może tym razem zaprezentowana w nich historia będzie fajna - z jakimiś sensownymi postaciami, epickimi akcjami o których nie zapomni się dwie minuty później, z sensownym, nie nużącym tempem itd. Nie skreślam Viscereal tylko dlatego, że robią coś co zostało okrzyknięte "fillerem", bo kto wie, może uda im się dać graczom coś wartego swej ceny :D

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noże naostrzone, tłumiki założone, szkła przetarte, bełty zapakowane, Magnum wyczyszczony, C4 wyposażone, rakiety dokupione, dymne nówki sztuki. Jestem gotów stawić czoło apokalipsie noobów :trollface: Zparaszam wszystkich na małe polowanko na mnie, chętnie się rozerwę przy każdej próbie wsadzenia mi kosy ^^

I cóż, nawet na moich ulubionych serwerach widać spory przypływ świeżej krwi. Nowi dosłownie rozwalają każdy latający sprzęt jaki im w ręce wpadnie.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja należę właśnie do tych "nowych"- multi tylko liznąłem, natomiast na razie mam zamiar przejść singla i wraz z nim jakoś się wczuć w gatunek FPS: daaaawno temu grałem w Tribes Ascend, a niedawno zainstalowany Far Cry 2 odpadł jakoś w niepamięć po kilku misjach :S

I ja osobiście jakoś roju kamperów nie widzę- za to masę żółtodziobów już tak. Ba- wszak jestem jednym z nich. A wyjadaczy którzy "głodni zapychają się nami (żółtodziobami) po same brzegi" widzę w każdej grze.Na razie nie jest źle: gra jakoś chodzi na moim złomie, k/d ratio mam na poziomie 1.0, więc jestem na szczęście jeszcze "neutralny", a każda gra to nauka mapy :S

Byłem pod wrażeniem trybu Rush z poprzedniej odsłony i na ten tryb się staram wepchać, ale albo nie mam miejsca, albo jak już jest, to pustki :S Na dodatek po tych kilku grach jakoś wcale nie odczułem tej całej destrukcji :S Masa sypiących się kafelków, szyb, bloków betonowych, ale np. zawalającego się budynku to jeszcze nie widziałem. Masy opinii się na necie naczytałem swego czasu, że BF BC2 > BF3 pod względem destrukcji, ale wątpię w to i ja pewnie po prostu za mało widziałem.

Na dodatek ten cały battelog- na szczęście mogę Firefoxa bezproblemowo wyłączyć, aby mi cennego Ramu podczas gry nie zapychał xD

Szaraczkowi zapoda ktoś jakąś stronkę z dobrymi poradami/opisami map i broni/ itp.?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dodatek po tych kilku grach jakoś wcale nie odczułem tej całej destrukcji :S Masa sypiących się kafelków, szyb, bloków betonowych, ale np. zawalającego się budynku to jeszcze nie widziałem. Masy opinii się na necie naczytałem swego czasu, że BF BC2 > BF3 pod względem destrukcji, ale wątpię w to i ja pewnie po prostu za mało widziałem.

Więcej nie zobaczysz. W Bf 3 rzadko cokolwiek się wali. Z czołgu trzeba kilka razy strzelić żeby ścianę rozwalić. BC2 był lepszy pod względem destrukcji - nikt mi nie wmówi, że jest inaczej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...