Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Sethy

Battlefield (seria)

Polecane posty

#Forsaken

Tym bardziej, że gra nadal nie wyglada na skończoną, więc jak ktoś do tej pory nie kupił to właściwie nic nie stracił. Już nigdy nie kupię gry od EA od razu po premierze. Chyba najgorszy wydawca obecnie. Tyle gier wypuszczają i prawie żadnych dobrych, a niektóre (większość?) serie są wręcz coraz gorsze w każdej kolejnej odsłonie. Szkoda, ze DICE trafiło akurat do nich. Z tego co pamiętam trójka miesiąc po premierze nie miała żadnych krytycznych błędów.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bawił się ktoś może Type-95B-1 (ostatni karabinek)? Wg. tej strony -> http://symthic.com/bf4-accuracy-plot-comparison?mode=sbs&w1=Type-95B-1&w2=AKU-12&a11=None&a12=None&a21=None&a22=None ma on porównywalną celność z AKU-12 (tylko, że znosi trochę bardziej w prawo zamiast w lewo) jednak w praktyce jest diablo niecelny. Z w.w. ruską pukawą jestem w stanie sadzić headshoty z połowy mapy a jak z chińszczyzny celuję idealnie w kolesia, który stoi w dość niedużej odległości to ani jeden pocisk nie trafia czasami... Gdyby nie to, to Type byłby chyba najlepszą bronią z uwagi na niski, porównywalny z AKU recoil co pozwala ściągać ludzi z dystansu + jako jedyna broń technika ma dużo lepszą celność bez celowania jako zaleta na bliskie dystanse.

Nie wiem, może jednak to wina bardziej celownika bo jak na AKU-12 założyłem Coyote to też strzelało się bardziej opornie w przeciwieństwie do Kobry gdzie mam wrażenie, że dużo więcej pocisków wchodzi tam gdzie celuję.

Tak czy siak jak do tej pory AKU-12 >>> all pomijając oczywiście mapy gdzie są odległości minimalne tam TAR i ACW-R wymiatają wszystko.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

#Reg

Angry Joe bardzo zgrabnie podsumował Battlefield 4 po premierze. Ja zakupiłem grę z preorderu i strasznie się na tym przejechałem. A stabilność na dzień dzisiejszy - nadal kuleje..

Dzisiaj ani razu nie udało mi się zakończyć gry w cywilizowany sposób. Czy klikałem Wyjdź w trakcie gdy, czy w trakcie podsumowania, czy też zmieniała się mapa, gra się wywalała zawsze

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siege of Shanghai - gra tu zawsze wywali, ostatnio pogram z pięć minut i gra się zacina, zwykle jednak już przy wczytywaniu tej mapy mam zwiechę

Golmud Railway - często brak dźwięków tła, nie rzadko też zwiesi grę

Lancang Dam - non stop brak dźwięku

Okazyjnie gra wykrzaczy się również na innych mapach. Mam nadzieję, że update z AMD Mantle przyniesie wreszcie stabilność tej grze i może jakiś skok klatek w górę dzięki nowej technologii AMD...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą mam pytanie związane z trybem sieciowym gry Battlefield 3, - czy zdarzyło wam się ponieść śmierć z ręki admina?! Bo grając dziś na mapie Metro ledwo co się odrodziłem, a tu mi wykręcono taki numer.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arnie o jakiej niestabilności mówisz w tym momencie? Przecież teraz gra jest bardzo płynna, ba nawet po premierze była dobrze zoptymalizowana. Ja byłem nawet zaskoczony bo względem bety była wielka poprawa. I wcale jakiejś potężnej maszyny nie mam (Phenom II X4 840 @4.0GHz, HD7850 1GB, 12GB RAM) a gra płynnie na wysokich w FullHD (w zasadzie tak samo jak w BF3).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jantomx - nie mówię o płynności, a o stabilności. Mnie też gra działa bardzo płynnie, a mam sprzęt 2-3 letni. Chodzi o to, że gra się zawiesza bez powodu, wywala do Windowsa, nie zapisuje postępów, nie wpuszcza na serwer i tak dalej, i tak dalej...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Arnie o jakiej niestabilności mówisz w tym momencie? Przecież teraz gra jest bardzo płynna, ba nawet po premierze była dobrze zoptymalizowana. Ja byłem nawet zaskoczony bo względem bety była wielka poprawa.

Nie chodzi mu tutaj o wydajność gry tylko o stabilność. Gra bardzo często się crashuje, często nie dołącza do serwerów, nawet przy wyłączaniu potrafi się sypnąć. Ale i tak jest już lepiej niż było przed patchem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest właśnie ciekawe, znów, jak w przypadku BFa 3 zmiana większości ustawień nic nie daje - wyjątkiem jest tylko anti aliasing, który jak zawsze wręcz pożera kartę graficzną i może trochę ambiet occlusion. A tak to bez znaczenia czy wysokie czy niskie, maksymalna różnica to 2-3 klatki.

Kolejną dziwną rzeczą, która ciągnie się już od BFBC2 to bug(?) z ilością klatek - stoimy sobie w jednym miejscu i mamy ~55 klatek, robimy krok do przodu (1 lekkie naciśnięcie W) i nagle 80-90 klatek mimo, że patrzymy w to samo miejsce. Mam oczywiście na myśli statyczne scenerie, nie mówię o przypadkach, że jest akcja, a potem jej nie ma i dostajemy nagły boost klatek.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest coś o tym by 2 grudnia naprawiali netcode? Bo jeśli nic z tym nie robią, to ja osobiście dziękuje tej grze. Wczoraj po kilku frustrujących meczach w czwórkę szybko przesiadłem się na trójkę i oprócz dużej różnicy w płynności na tych samych fpsach zauważyłem też jak w czwórce ta detekcja trafień jest spartaczona. Rozmawiałem o tym też z kilkoma osobami grąjącymi ESL i są strasznie zawiedzeni. Wcale im się nie dziwię. Wymagam sporo od siebie i od gry również a na dzień dzisiejszy jest to loteria po prostu.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy bym się nie spodziewał że polski serwer gdzie mam 30ms jedynie ma taki chamski rubberbanding że po 30sek gry nie da się nawet napisać wiadomości na czacie. Skoki między zdarzeniami przypominają wojny teleportów gdzie akcja dzieje się tylko co 30sek gdzie tej akcji jest 5sek i znowu zwis na 30sek lol

Żeby było śmieszniej serwer w nazwie ma taki wpis .... "Najlepszy PING w Polsce" DAFUQ?! Tylko się zastanawiać czy to serwer u kogoś w piwnicy czy umyślny sarkazm i znęcanie się nad graczem biggrin_prosty.gif

Ps. Żeby nie było serwer faktycznie ma tylko 30-35ms ale grać się na nim po prostu nie da.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UP Potwierdzam!

Mam nadzieję, że w patchu poprawią tak jak wyżej wspominano netcode. Jakimś pro graczem nie jestem, ale wkurza gdy schowam się za murkiem, a i tak zaliczam zgon bo jakimś cudem zostaje trafiony, bądź sytuacje gdy pierwszy zaczynam strzelać, mierzę pięknie w główkę, a tu strzał przeciwnika i killcam. RLY?

Jeszcze miło by było gdyby naprawili dźwięki na niektórych mapach, bo walka bez dźwięku to parodia;/.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Netcode jest uniwersalnie zepsuty. Do wersji PC dorzuciłem teraz grę na PS4 i mam te same problemy. Crashe i rubberband zdarzają się zdecydowanie za często. O ile początkowo (na początku listopada na PC) sądziłem, że to kwestia 2-3 łatek to teraz nie wierzę w naprawienie tej gry w najbliższych tygodniach, bo DICE wypluło BF4 jakieś pół roku za wcześnie. Przyspieszanie premier i popędzanie swoich zespołów przez EA osiągnęło już ten chory i nieetyczny poziom, którego się nie spodziewałem nawet po nich.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...