M@TH3V Napisano Listopad 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2009 Czy ktos u nich mial cos w serwisie? Mam problem taki ze mysz wyslalem do nich 19 paźd. i na 4 maile nie dostalem zadnej odpowiedzi. A numeru telefonu nie widze. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SwisteK Napisano Listopad 6, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 6, 2009 CyberHand sp. z o.o. ul. Szyszkowa 35/37 02-285 Warszawa NIP: 522-282-96-93 Regon: 140678452 Email: sklep@progamer.pl Tel: 022 338 9008 (nie wiem czy aktualny ten telefon) Usunęli z "kontakt", ale został w regulaminie Gdybyś musiał szukać dalej: http://www.infoveriti.pl/firma/264986/cybe...zawa/szyszkowa/ ("Pełny raport" - płatny - i po nitce do kłębka) O sklepie wiele nie wiem, tyle co od klientów. Wirtualna firma, towar też mają głównie wirtualny. Były jakieś problemy z zamówieniami (ludzie czekali tygodniami), ale to rok temu ... i mniej więcej rok temu ostatni raz o nich słyszałem. PS http://www.allegro.pl/item723895718_promo_...dla_graczy.html Tel: 022 338 9008 Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal463 Napisano Listopad 7, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 7, 2009 Wita, mam podobny problem. Zakupiłem u nich myszke Roccat Kone, w poniedziałek się zepsuła (już po raz drugi, ale wcześniej nie było problemu ze zwrotem) i od tego czasu nie moge się z nimi skontaktować ani telefonicznie ani meilowo. Jeśli ktoś mógłby pomóc byłbym bardzo wdzięczny. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@TH3V Napisano Listopad 13, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 13, 2009 Chyba ich szatan pochłonął, ni widu ni słychu: D Spamuje im skrzynke juz codziennie i to z 2 maili, dzwonie, teraz pozostanie tylko sad konsumencki: ( A szkoda bo sklep dobry. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal463 Napisano Listopad 13, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 13, 2009 Zero kontaktu ;/ dzwoniłem do obsługi konsumenta i doradzili żeby wysłać im tą myszke wraz z jakimś pismem, a jak nie odbiorą przesyłki to wtedy mam się jeszcze raz do nich zgłosić. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
M@TH3V Napisano Listopad 15, 2009 Autor Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2009 Pod jaki numer dzwoniłeś? Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal463 Napisano Listopad 15, 2009 Zgłoś Share Napisano Listopad 15, 2009 A nie pamiętam już. Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sabbi82 Napisano Grudzień 14, 2009 Zgłoś Share Napisano Grudzień 14, 2009 ehh niestety ja też mam z nimi problem W czwartek 10.12 złożyłem zamówienie na myszkę, przelew poszedł a w statusie zamówienia wciąż niezrealizowana. Na do miar złego dziś dostałem wiadomość, że zamówienie zostało anulowane i nie wiem co z kasą którą wpłaciłem Numer telefonu, który widnieje w regulaminie nie istnieje Link do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...