Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Slateer

Call of Duty (seria)

Polecane posty

Teoretycznie jeśli masz płytę, to uruchamiasz z niej installke i podczas tej instalacji wpisujesz cd-keya, po czym gra jest instalowana z płyty. Gdybyś kupił samego cd-keya, wtedy instalacja wyglądałaby całkiem inaczej... Nie widzę powodu, dla którego miałoby się rozpocząć ściąganie zamiast normalnej instalacji. Chyba, że Steam będzie miał pewne problemy, ale to nie zdarza się aż tak często. I tak musisz być przygotowany na ściąganie... Do MW3 wyszło sporo aktualizacji... Nie wiem ile "mniej więcej" trzeba będzie ściągnąć, jednak nie będzie to mało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś na allegro, który sprzedaje rosyjskie klucze pisał mi, że może lecieć ze steama.

Ja wkładam cd1 to mi instaluje najpierw steama (bo jeszcze nie korzystam) i potem prosi o klucz. Pytam bo kupie klucz, i wsadze sobie go głeboko, gdy będę musiał ściągać całość, co za tym idzie, boję się, bo zakup jest drogi.

No właśnie to wygląda tak jak bym kupował samego cd-keya. bo płytki były kupowane oddzielne. Może ktoś kupił coś podobnego i powie mi co się stało :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leciałoby bezpośrednio ze steama, gdybyś miał samego CD-Keya i zarejestrował grę ze Steam w bibliotece. Jednak ryzyko zawsze jakieś jest, bo steam jest nieprzewidywalny. :D Według mnie nie ma się czego obawiać.

Co do samego CoD-a:

Ostatnio z braku niczego lepszego do roboty zacząłem z kolegą grać w MW3 na SnD. Robimy tzw. Trolling Tour. Raz przegrywaliśmy 0-3, obaj wzięliśmy klasy ze Strikerami (enemy team też "fagował" z niepożądaną bronią, więc...) i skosiliśmy wrogów 4-3...

Przy okazji po prostu muszę powiedzieć, że CoD MW3 to najbardziej zlagowana gra jaką widziałem. Hitmarker oznacza "potwierdzone" trafienie we wroga, tzn. że nie ma już żadnych wątpliwości, że wróg został trafiony... Miałem niedawno taką sytuację: Bliski kontakt, zaczynam strzelać z FAD, pokazało mi się ponad 5 hitmarkerów, po czym zostałem skoszony z MP5. Na final killcamie natomiast widać wyraźnie, że gość, który mnie zabił nie został trafiony ANI RAZU! No i muszę jeszcze wspomnieć o nieskończonej ilości hitmarkerów... Bardzo często zdarza się, że moim MP7 + Rapid fire+Ext. MagZ. zasypuje wroga pociskami... MP7 ma standardowo powiększony magazynek, po jeszcze większym powiększeniu i dodaniu rapid fire mamy prawdziwy DEATH BEAM. Natomiast taki zasypany gradem pocisków i hitmarkerów wróg potrafi mnie zjechać krótką serią z AK... What The... Moim oczom ukazuje się grubo ponad 10 hitmarkerów, bez kamizelek kuloodpornych i innego crapu i wróg nie ma zamiaru zaszczycić mnie swoją śmiercią?

Natomiast jak już się znajdzie odpowiednie lobby z dobrym hostem potrafie na SnD mieć 9-1, lub co lepsze prawdziwe teamworkowe sytuacje. Lepiej zabić jednego gościa i przetrwać chwilkę dłużej za osłoną, próbować zabić wroga (odciągając jego uwagę od nadchodzącego teamu) i zginąć, niż zginąć śmiercią bezsensowną.

Hmm... tak się zastanawiam... Czy za używanie małego tricku z przypisaniem strzału do scrollowania kółka myszy można dostać ban-ana?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miniona sobote skonczylem po raz drugi kampanie w Shogun 2 i stanalem przed wyborem, czy zagrac w Batmana, Skyrim czy Rage. Poniewaz nie moglem sie zdecydowac, to postanowilem odpalic multi w MW3, w ktorym nabilem wczesniej tylko 8h. Jak tylko uruchomilem najnowszego CODa, to wsiaknalem w niego na ladnych kilka godzin, rozgrywajac okolo 30 meczy w podstawowym trybie Team Deatmatch. Bylo to moje drugie podejscie do tej gry. Po okolo 6 godzinach w dalszym ciagu mialem mieszane uczucia co do MW3.

Z jednej strony sa dosc przecietne mapki, ktore niezbyt mi sie nie podobaja (poza Seatown), a z drugiej mamy niezle levelowanie broni. Podoba mi sie, ze w porownaniu do np. MW2 ograniczono skutecznosc tuby. Przez te kilka godzin spedzonych w multi tylko raz ktos do mnie z niej strzelal, ale na tyle niecelnie, ze nie zginalem. Niestety o ile popularnosc tuby jest niewielka, to w porownaniu do MW2 prawdziwa plaga sa ludzie biegajacy z pistoletem maszynowym FMG9 akimbo. Od tej broni ginalem najczesciej i to nie tylko na malej i ciasnej mapce Dome, gdzie intensywna akcja trwa caly czas, ale tez np. na Hardhat, Downturn czy Interchange. W poprzednim MW tez czesto mozna bylo spotkac kolesi naduzywajacych G18 akimbo do wbijania sobie latwych fragow, ale w przypadku MW3 momentami odnosilem wrazenie, ze polowa ludzi w meczu po prostu olewa bron glowna i biega tylko z podwojnym FMG9. Naprawde rozumiem, ze cos takiego nie wymaga od gracza zadnego skilla i latwo sie wbija killstreaki (chyba jedynie blyskawicznym headshotem mozna wygrac pojedynek 1:1 z kolesiem uzbrojonym w FMG9 akimbo i znajdujacym sie kilka metrow od nas), ale dla mnie taka gra jest z jednej strony po prostu zbyt latwa (na probe rozegralem 2 mecze biegajac tylko z MP9 akimbo), a z drugiej irytujaca, kiedy bedac uzbrojonym w UMP45 albo M4A1 co chwila wpadalem na kolesi z dwoma FMG9. Przydalby sie jakis patch, ktory o ile zachowalby skutecznosc pojedynczych pistoletow maszynowych, to juz w trybie akimbo bardzo obnizylby ich skuteczny zasieg/celnosc i sprawil, ze ich uzywanie byloby jednak trudniejsze niz obecnie. Dwa razy udalo mi sie zabic kolesia znajdujacego sie ponad 15 metrow ode mnie, strzelajac do niego z MP9 akimbo, a to uwazam za spora przesade, tym bardziej gdy wezmiemy pod uwage niewielkie rozmiary mapek w MW3.

Najbardziej dziwi mnie jednak inna rzecz. W sobote moim standardowym konfigiem byly UMP45 z 2 dodatkami w postaci tlumika i rapid fire jako bron glowna oraz MP9 z tlumikiem jako bron zapasowa (z ktorej korzystam tyko kiedy zabraknie mi amunicji w broni glownej). Do tego perki Extreme Conditioning (dluzszy sprint), Assassin (niewykrywalnosc przez UAV itd.) oraz Steady Aim (wieksza celnosc przy strzelaniu "z biodra"). No i wyposazenie dodatkowe, czyli Bouncing Betty (skaczaca mina) oraz Flash Grenade. Do tego Support Strike Package z UAV, Stealth Bomber i Juggernaut Recon. Z takim wyposazeniem, nie korzystajac z akimbo, taktyki run & gun, bez bunnyhoppingu czy padania na ziemie podczas kazdej wymiany ognia, w dodatku nie znajac jeszcze wszystkich mapek na pamiec, w wiekszosci meczy i tak bylem w stanie zajac pierwsze badz drugie miejsce na tabeli wynikow, zazwyczaj majac cos okolo 18-20 killi i 5-6 zgonow wlasnych. I to niezaeznie od tego z kim gralem, bo co kilka meczy wychodzilem do lobby i wyszukiwalem nowy TDM. Na analogicznym konfigu uzbrojenia/perkow w MW2 tez dosc czesto zdarzaly mi sie bardzo dobre mecze, ale bywaly tez i takie, gdy szlo mi co najwyzej srednio i zazwyczaj nie bylem w stanie utrzymac rownej, dobrej gry przez np. 10 meczy z rzedu i to pomimo faktu, ze w MW2 spedzilem kilkaset godzin. MW3 zupelnie inaczej sie "czuje" od strony gameplay'u i podejrzewam, ze gdyby mapki byly ciekawsze i nie byloby w nim tylu ludzi biegajacych caly czas z FMG9 akimbo, to regularnie bym sie pojawial w multi tego CODa. A tak to niestety, ale wole poswiecic moj wolny czas na granie w inne tytuly, niekoniecznie nawet w trybie wieloosobowym.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielu ludzi narzeka na schematyczność map w MW 3, że są nijakie itp itd. Jednak jest przecież mapa w MW 3 jak Downturn która zaprojetkowana na "zniszczony Nowy York" ma ten zawarty niżej poziom(na Dominacji to punkt B) oraz przejścia podziemne i mimo że jest inna niż wszystkie nie cieszy się jakąkolwiek popularnością. Jeśli choć jedna osoba na 12 odda głos na Downturn to już jest coś dziwnego, nie mówiąc o 2 czy 3. Także jak widać, mapa która miała mieć zawarte "coś nowego" kompletnie nie odpowiada większości graczy.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tomoslav - no właśnie to mnie denerwuje. Osobiście bardzo lubię takie mapy jak właśnie Downturn, Outpost czy Bootleg, ale prawie że zawsze z tymi mapami wygrywa ta druga, która jest w głosowaniu. Nie wiem czemu ludzie ich nie lubią...

Jeszcze zauważyłem pomijanie Interchange i Carbon, ale tu akurat się cieszę i sam głosuję na tą drugą mapę, bo te dwie mapy są według mnie tak skopane, że brak słów.

Zawsze głosuję na Outpost, Downturn albo Bootleg i cieszę się jak wygra, bo częściej właśnie ludzie głosują na inne. :/

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP

Jakos nie zauwazylem pomijanie mapki Carbon, a wrecz przeciwnie, ludzie dosc czesto na nia glosuja (przynajmniej tak jest w moim przypadku). Co do Interchange, wydaje sie niezbyt lubiana. Moze dlatego ze jest taka szaro-bura, a moze dlatego, ze latwo na niej o kulke od ukrytego wsrod zlomu snajpera kiedy sie biegnie jednym z korytarzy... Najchetniej glosuje na Seatown, Arkaden, Hardhat i Carbon. :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Multi w MW3 ma to do siebie, że mi podoba się jego mechanika bardziej niż w MW2, ale mapy już nie. Co prawda, niektóre są miłe :Dome,Village,Seatown,Resistance,Hardhat, ale wszystkie bez wyjątku są zwyczajnie bezpłciowe. Mapy z MW2 czy nawet z BO mogę w większości wymienić z pamięci, takie były unikatowe.

Ponadto, IW dosyć udał się balans broni, gdyby nie:

-nieszczęsne FMG akimbo (przecież wystarczy zwiększyć rozrzut!)

-zbyt małe mapy, premiujące SMG, które dominują jak nigdy,

-okrutny nerf shotgunów i przesunięcie ich w miejsce broni głównej. Strzelby są naturalną kontrą dla SMG, dlatego smutne jest, że te ostatnie pozostają bezkonkurencyjne.

BTW. To może się trochę zmienić, gdyż wydano właśnie patch buffujący shotguny. KSG jest teraz oficjalnie najbardziej wymiatającym z shotgunów pump-action, a USAS-12 ma zasięg i dmg SPASa. Jeśli rozumiecie trochę angielski:

Aha, odnośnie Support Package. Tesu, jeśli tak dobrze ci idzie,używaj Assault Package. Mam dosyć ludzi spamujących Stealth Bomberami i EMP cały mecz. IW miało świetny pomysł z tymi "Killstreakami 2.0", ale wywaliło się sromotnie przy wykonaniu. Support Strike Package ma w opisie "wspiera twoją drużynę". Assault: "karze drużynę wroga". Więc jakim cudem Stealth Bomber (STEALTH-BOMBER!) i EMP są w SUPPORCIE?!

Dlaczego nie są w Assault SP, gdzie trzeba wykazać się skillem, by do nich dotrzeć? Gdzie rzeczywiście pasują? Jakim cudem taki Stealth Bomber może być w Support, jeśli deklasuje Airstrike z Assaulta o dwie długości?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za Carbonem sam zbytnio nie przedam(prawie co gra tam, to kulka od snajpera w łeb) jednak z takich niepopularnych map Outpost podoba mi się bardzo, Bootleg od czasu do czasu mogę zagrać, jedynie dalej do Downturna nie mogę się przyzwyczaić i polubić.

Przepadam za to za: Resistance, Dome, Village, Lockdown, a w szczególnie za Hardhatem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Spectre12

Podejrzewam, ze Stealth Bomber trafil do support package jakby na otarcie lez wszystkim tym, ktorzy jednak chcieliby zrobic cos widowiskowego, a sa za slabi na assaulta. Patrzac po nagrodach, to wiekszosc z nich rzeczywiscie wspiera druzyne - UAV, anti-UAV, advanced UAV, kamizelki, zaminowana skrzynka... Zdalnie kierowane dzialko jest ofensywne, ale ze wystawia nas na niebezpieczenstwo, to nie przepadam za nim. EMP uznaje za niezbyt przydatny, tym bardziej ze w MW3 jakby mniej osob korzysta z celownikow niz w MW2. Juggernauta mialem kilka razy i prawde mowiac bylem nim rozczarowany. Dlatego tez wybieram stealth bombera i osprey airdrop (czy jak to sie tam nazywa), bo to jedyne ciekawe nagrody z konca listy killstreakow. Zaazwyczaj i tak w momencie zdobycia przeze mnie ospreya mecz dobiega konca i nie zdazy on namieszac. Ale juz taki stealth bomber to zupelnie co innego - w jednym z meczy na mapce Carbon zdobylem nim 5-osobowego multikilla i jednoczesnie konczacego caly mecz fraga.

A tak przy okazji zadam pytanie. Czy nagrane mecze, ktore nastepbie wrzucam do Online Vault moge jakos obejrzec na innym kompie? A jesli tak to w jaki sposob to zrobic?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tesu: Wchodząc w MW3 na swoim koncie, masz to tam, gdzie zostawiłeś. Czyli w "Vault" czy jak to się tam nazywa. Jeżeli wchodzisz z innego konta, to musisz wejść w skarbiec przyjaciela - wtedy wybierasz swoje konto.

Co do killstreaków, to ja też używam support. Assault jest moim zdaniem dla tych, którym lagi nie przeszkadzają, albo ich nie mają (Is this possible!?). Tak jak mówiłem, gdy host jest dobry, a przeciwny team nie jest wypełniony przez jakiś zarąbisty klan, mogę mieć na SD staty pokroju 9-2. Problem w tym, że gram TYLKO na SD i nie ma tu gdzie wstawić tego Assault. UAV, Counter-UAV, Advanced UAV i jedziemy...

Najczęściej używam klas z MP7, UMP45 i FAD. W każdej niestety znajduje się FMG akimbo, ze względu na to, że nie lubię się cackać z idiotami fagującymi tym dziadostwem. Gnojek tego używa-to niech posmakuje własnej broni. Na SnD nie mam czasu marnować czasu na rozmowę z dzieciakami. Atuty: Szybkie przeładowanie, Asasyn i Martwa Cisza. Szybkie celowanie przydałoby mi się, jednak wolę mieć zabezpieczenie na SnD...

Co do ulubionych map: Na SnD polubiłem Lockdown, poza tym najlepsza: Hardhat, dalej: Dome, Arkaden, Carbon. Interchange jest fajne, jeśli akurat cały team wroga się nie scampi...

Chwila... To się tyczy wszystkich map xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się tam mapy w MW3 podobają (w zdecydowanej większości). Każda jest przynajmniej dwupoziomowa i zręcznie przechodzi się z jednego do drugiego, czy to po schodach, czy po wzniesieniu jakimś. Najlepiej gra mi się na małych mapach, bo nie muszę ganiać za przeciwnikiem, żeby w końcu kogoś ustrzelić (patrz Outpost, Underground). Moje ulubione to Dome, Arkaden, Dowturn, Resistance, Mission i Carbon. Najgorzej zaś gra mi się na Village, w dużej mierze ilość zdobytych punktów zależy od przypadku, a nie od umiejętności gracza. No i bardzo dużo kamperów tam jest. Za to jakby nie patrzeć, Village jest chyba najlepszą mapą do Przetrwania :wink:

Natomiast inną kwestię chciałem poruszyć (nie widziałem, żeby ktoś tu o tym pisał). Przeglądam sobie dzisiaj Youtube i... natrafiłem na TO. Nie wiem co o tym sądzić. Cóż, w komentach piszą, że to tylko "fanmade", ale czy amator potrafiłbym zrobić taki trailer? W dodatku bez budżetu? Ale jakby tego było mało, w internecie istnieje strona http://ironwolfproject.com/#, a na niej wielkie logo Call of Duty Iron Wolf... Bez problemu można w necie znaleźć także to logo. No i jest też data domniemanej premiery - 6 listopada 2012. Co prawda strona została uznana za fałszywą, np. TUTAJ, ale część rzeczy w owym newsie się nie zgadza (no, chyba, że ktoś w międzyczasie przeprawił to co było fałszywe). A Wy co o tym sądzicie? Czy to ktoś się bawi, czy może rzeczywiście poznaliśmy kolejną odsłonę CoD'a?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daję pytanie z innej beczki, a mianowicie co sądzicie o ACR CM901 i CM90M1. Te trzy bronie są moje ulubione. ACR zacząłem od niedawna, a CM901 i CM90M1 gram już trochę czasu. I chodzi o to, że nie potrafię się zdecydować, którą z nich wybrać, aby ją ozłocić itp. (na ACR mam dopiero 14 lvl, a na CM901 i CM90M1 30 lvl i połowe) Proszę o wypowiedzi osób znających się i grających tymi broniami :happy:
Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UP przyznam że z broni dla mnie niepodzielnie rządzi AK i już. Co do map to pomimo czasem śmiesznych rozmiarów potrafią być bardzo klimatyczne (jak Afghan z MW2 czy Nuketown z Black Opsa) czego nie można powiedzieć o mapach z Battlefielda. Mówcie co chcecie ale to zwykłe pola walki nic więcej. A takie szczególiki jakie zdarzają się czasem w Call of Duty to dopiero...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daję pytanie z innej beczki, a mianowicie co sądzicie o ACR CM901 i CM90M1. Te trzy bronie są moje ulubione. ACR zacząłem od niedawna, a CM901 i CM90M1 gram już trochę czasu. I chodzi o to, że nie potrafię się zdecydować, którą z nich wybrać, aby ją ozłocić itp. (na ACR mam dopiero 14 lvl, a na CM901 i CM90M1 30 lvl i połowe) Proszę o wypowiedzi osób znających się i grających tymi broniami :happy:

ACR dla mnie wygrywa. CM901 co prawda grałem dość krótko, ale z tych dwóch broni ACR wg mnie jest lepszy. Razem z celownikiem(kropka) oraz dodatkiem skupienie to moi najlepsi przyjaciele podczas gry :smile:

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem sobie kilka rund Wsparciem na Dominacji(głównie z powodu wyzwania tygodnia- wezwij 5 Stealth Bomberów), i uczucia mam mieszane. OK, jeśli ekipa przeciwna ma duży zasób sprzętu poczynając od zwykłych wieżyczek, czy wreszcie AC-130 czy Ospreya w powietrzu to rzeczywiście kliknięcie wtedy klawisza odpowiadającego za EMP jest naprawdę satysfakcjonujące. Ale z drugiej strony jeśli drużyna przeciwna dostaje mega bęcki, a jedyne co mają to 2 lub 1 Cobra to Sorry Winetou ja ze Wsparciem odpadam. Pozatym w moim przypadku trudno nawet o 2 EMP w czasie Dominacji(raczej rzadko pcham się na centralne punkty mapy, znacznie bardziej wolę taktykę only rush obrzeżami mapy) i poprostu brak dla mniej tej dynamiki. A co jak co, ale zestawem BSP, Care Package i Cobra gra mi się najlepiej.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zgoła inne pytanie. Czy ktoś tutaj na forum kupował może jeden z tych rosyjskich kluczy z allegro? Czy są jakieś problemy z eksploatowaniem/odpaleniem takiego klucza w Polsce? Bardzo bym chciał zagrać z kumplem w nowe MW, niestety nie stać mnie na oryginalną grę bądź klucz, a te rosyjskie są w całkiem przystepnej cenie. I nie piszcie, że to tylko 30 złotych róznicy, bo akurat studentowi robi to różnicę).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

Wyobraź sobie milordzie, że 30-40 złotych to akurat duża różnica w temacie gier, nie wszyscy szastają pieniędzmi na prawo i lewo. I naprawdę nie musisz być uszczypliwy bo może tobie 30 złotych tu 50 tam nie robi różnicy ale mi jak najbardziej. I nie, nie jestem skąpy po prostu uważam, że MW3 nie jest póki co warta swej ceny. MW1 mnie zachwyciło, kupiłem MW2 (obie pudełkowe) i tu spotkało mnie rozczarowanie. Płacić kolejny raz 100+zł za kilka godzin singla i praktycznie taką samą mechanikę rozgrywki po sieci ( no bo co się niby zmieniło od MW1? Kilka tekstur? Nowe pukawki albo ich odgłosy? Dwa czy trzy nowe tryby? Mapy? Proszę was, to wszystko mogłoby się zawierać w o połowę tańszym DLC).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Chyba trzeba będzie pomyśleć nad wprowadzeniem złotej zasady kupowania CoDa: Nie widzisz różnicy między CoD4, MW2, BO, MW3? Proste - Odejdź ślepcze gdyż racji w tymże przypadku nie masz.

Różnice są znaczne, co powtarzałem przynajmniej 2 razy i zdania swego nie zmienię. :P

Z tego co wiem, DLC nie zmieniają mechaniki gry, ani jej stylu... DLC jest od dodania map/broni/trybów itp. (Można by dopisać więcej, ale to już inne gry)

@2real4game: Szczęście, styl gry przeciwników, host, nasze odruchy, odruchy graczy drużyny przeciwnej, technika gry teamu sojuszniczego, to czym są zajęci wrogowie/sojusznicy... Bardzo wiele można by tu wymieniać, czynników jest zapewne około tyle, co czynników wpływających na tor lotu pocisku wystrzelonego z karabinu snajperskiego na odległość 1,5km. Ja żeby sobie nie zawracać głowy wymienianiem, czy tłumaczeniem kumplom o co chodzi, po prostu mówię, że "Moc uległa wyczerpaniu i musi zostać naładowana Lame-Time'em. O jej kompletnym naładowaniu użytkownik zostanie poinformowany za pomocą odpowiedniego efektu 'Wymiatanie'".

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzięło mnie na masochizm, i leveluję wszystkie shotguny tak, by otrzymać Callsign z nimi. Zrobiłem już większość, i to jeszcze przed patchem balansującym, teraz został mi AA-12.

Dżizaskrajst, jaka ta broń jest słaba. Mam wrażenie, że to najsłabsza broń w grze. Ludzie z łatwością zabijają mnie z małokalibrowych pistoletów, kiedy ja się szamoczę z tym okrutnym żartem rusznikarstwa. Nie polecam, w żadnym wypadku.

Jeśli jednak ktoś koniecznie chce wypróbować to sam, to koniecznie z perkiem na zasięg i granatem dymnym, by w ogóle mieć jakiekolwiek szanse przeżycia przejścia przez korytarz.

Dość powiedzieć, że mój absolutnie najlepszy wynik z tym czymś wynosi 27/3, z czego połowę zabójstw uzyskałem C4... -.-

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rosyjski key nie robi różnicy, po prostu, aby zarejestrować na steam musisz pokombinować z ip, tyle. korzystam, bana nie wyłapałem, osoby, którym kupowałem grę też nadal grają, więc nie ma z niczym problemu, a kolega chyba sobie wymyślił bajeczke, bo 30zł to dużo, mogę sobie za to kupić bc2 :) i nie wiem rozumiem tylko czemu to ma być nielegalne w Polsce, skoro tyle osób to kupuje? ktoś zarobił, ktoś zaoszczędził, a ktoś zawsze będzie się pruł.

co sądzicie o serwerach only sniper? dobre do poćwiczenia skilla i do nabicia lvlu broni, kiedy korzysta się z jednej, ulubionej snajperki. zobaczymy co acti jeszcze wymyśli z dlc, mam nadzieję, że będzie coś ciekawego.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja snajperstwem zaraziłem się w MW3 dopiero na Search and Destroy normal. To naprawdę działa. Nie korci mnie, żeby rushować tak jak z SMG i na Hardhat potrafi wpaść parę ładnych killi. Przy czym niestety na normalu jestem akimbo noobem. Moje zdolności Quickscoperskie nie są na tyle dobre w MW3, aby walczyć L118 na krótki dystans, więc łapie za Magnum akimbo. Nie wyobrażam sobie zabicia kogokolwiek z pojedynczej broni zapasowej. :P Zbyt duże przyzwyczajenie do hardcore. Jednak biorąc pod uwagę ilość i jakość innych noobów, na mnie nie ma po co zwracać uwagi. Z kolesiem latającym ze strikerem, lub FMG akimbo przegram bardzo szybko. Jednak miło jest czasem posnajpić. :D

Może teraz wezmę się za MSR. Chociaż L118 mnie strasznie przyciągnęło, sam nie wiem czemu. Mam już "Szybkość" odblokowaną do niego, a MSR nie grałem prawie w ogóle. :P

Dziś na alterze postanowiłem dręczyć ludzi na FFA. Na wszelki wypadek cały czas chodzę z konfiguracją killstreaków pod Nuke. Harrier, Chopper Gunner, Nuke. Pierwszy mecz skończył się przy jednym z ostatnich killi do KS 25 i mecz wygrałem ze statami 40-6. W drugim popełniłem błąd ruszając swój lordowski kuperek z campy i wpadłem pod ogień campera z ACR >.<. 23-1... Skończyło się tak, że meczu.... nie skończyłem. xD

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rosyjski key nie robi różnicy, po prostu, aby zarejestrować na steam musisz pokombinować z ip, tyle. korzystam, bana nie wyłapałem, osoby, którym kupowałem grę też nadal grają, więc nie ma z niczym problemu, a kolega chyba sobie wymyślił bajeczke, bo 30zł to dużo, mogę sobie za to kupić bc2 :) i nie wiem rozumiem tylko czemu to ma być nielegalne w Polsce, skoro tyle osób to kupuje? ktoś zarobił, ktoś zaoszczędził, a ktoś zawsze będzie się pruł.

To ze iles tam osob robi dana rzecz nie jest nawet najmniejsza podstawa do tego, by dana rzecz stala sie legalna. 2real4game napisal prawde - za korzystanie z rosyjskich (i nie tylko) kluczy mozna dostac bana. Wszystko zalezy od tego ile ma sie szczescia/pecha podczas cotygodniowej weryfikacji losowych kont uzytownikow oraz przypisanych do nich cd-keyow (czyli gier). Poniewaz pisalem juz o tym jakis czas temu w innym temacie, pozwole sobie tu skopiowac ten tekst. I nie chce tym nikogo straszyc, a tylko wyjasnic Wam, dlaczego korzystanie z tanich kluczy kupionych na aukcjach moze zakonczyc sie banem.

Sprawa z tymi kluczami wyglada nastepujaco. Firma X (tu wstawic nazwe wydawcy gry czy oprogramowania, ktore jest do sciagniecia ze strony producenta) prowadzi sprzedaz globalna. Poniewaz nie wszedzie ludzie zarabiaja tyle samo, to firma X wprowadza odrebne cenniki (tzw. Pricelist) dla poszczegolnych regionow czy krajow. Ta sama gra/program, ktora w Unii Europejskiej kosztuje np. 30-40 euro, w innym regionie naszego globu kosztuje rownowartosc np. 10-15 euro. Zgodnie z prowadzona przez firmy polityka cenowa, regulacjami prawnymi (np. dystrybucja danej gry w Australii zajmuje sie zupelnie inny oddzial fimy od tego, ktory jest w Polsce) oraz prawem handlowym, nie mozna kupowac produktow w jednym regionie, a nastepnie sprzedawac je w innym po cenie niezgodnej z obowiazujacym w tym drugim regionie cennikiem. W ten sposob firmy chronia swoje interesy. Jesli jakas gra od EA (np. Crysis 2) jest do sciagniecia z Origin po uprzednim zaplaceniu za nia 99 zl, a na allegro ktos sprzedaje klucze do niej za 40 zl, to juz powinno dac to potencjalnym nabywcom do myslenia. Skoro w oficjalnym sklepie wydawcy gry dany tytul jest duzo drozszy niz klucz na allegro, to cost u musi byc nie tak, bo gdyby bylo to zgodne z polityka wydawcy to sam by sobie strzelal w stope taka polityka cenowa i robieniem samemu sobie konkurencji. Po prostu klucze z serwisow aukcyjnych sa kupowane w innych regionach (zazwyczaj w krajach Azji Poludniowo-Wschodniej) wedlug obowiazujacych tam cennikow, a nastepnie wprowadzane do sprzedazy w Polsce przez nieautoryzowanych sprzedawcow, ktorzy w ten sposob robia nieuczciwa konkurencje wydawcy i zmniejszaja jego dochod ze sprzedazy oraz pozycje na rynku (wyniki finansowe przekladaja sie na zadowolenie inwestorow, cene akcji i mozliwosci firmy). Klucze sa legalne, ale pochodza z tzw. szarej strefy, przez co naruszaja interes wlasciciela praw do danego tytulu. Firmy walcza z tym procederem w ramach ochrony marki i zazwyczaj scisle wspolpracuja z serwisami aukcyjnymi i platformami dystrybucji cyfrowej. W ramach tej wspolpracy po otrzymaniu zgloszenia od dzialu Brand Protection danej firmy serwisy Allegro, Amazon czy Ebay maja obowiazek usunac aukcje naruszajaca interes wlasciciela praw do marki. Podobna wspolpraca ma miejsce z platformami dystrybucji cyfrowej - np. Steam co tydzien wsrod swoich uzytkownikow losuje okreslona ilosc kont i przeprowadza na nich audyt zgodnosci regionu/kraju, w ktorym zarejestrowane jest konto z regionem/krajem dla ktorego zostaly wygenerowane uzyte do aktywacji na tym koncie klucze. W razie wykrycia nieprawidlowosci Steam ma prawo zablokowac dostep tylko do jednego tytulu lub nawet zbanowac cale konto. Oczywiscie moze byc tak, ze osoba, ktora kupila klucze na Allegro nigdy nie zostanie wylosowana do sprawdzenia, ale rownie dobrze moze byc tak, ze juz w tydzien po zakupie dostanie bana.

A co do snajpienia - nigdy nie bylem fanem zabawy snajperka w COD. Jak dla mnie wiekszosc map byla na to po prostu zbyt ciasna, a te sniper-friendly takie jak Wasteland w MW2 najczesciej skutkowaly tym, ze przynajmniej polowa graczy bawila sie na nich w snajperow i COD tracil wtedy swoje charakterystyczne, dynamiczne tempo rozgrywki. W dodatku srednio podoba mi sie brak fizyki i koniecznosci brania poprawki na odleglosc od celu. Jesli juz, to w snajpera lubie sie wcielac w serii Battlefield (zwlaszcza w dodatku Vietnam), a w serii COD wole biegac z SMG lub jakims karabinem.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dżizaskrajst, jaka ta broń jest słaba. Mam wrażenie, że to najsłabsza broń w grze. Ludzie z łatwością zabijają mnie z małokalibrowych pistoletów, kiedy ja się szamoczę z tym okrutnym żartem rusznikarstwa. Nie polecam, w żadnym wypadku.

O którym CoD-zie mówisz? Bo akurat w MW2 AA-12 wymiata. Jest jedną z najlepszych broni drugorzędnych (chyba tylko Striker jest lepszy).

Co do Black Opsa - ostatnio go przeszedłem i fabuła jest moim zdaniem lepsza niż w MW2 (mniej patetyczna, te sprawy). Gameplay, choć z początku średni, robi się coraz lepszy z misji na misję i pod koniec jest naprawdę dobry. Czasem nawet wchodzi na poziom produkcji IW. Pod względem technicznym mamy jednak do czynienia z gorszą grą. Animacje nie są tak dobre jak w MW2, a i głosy broni mogłyby być mocniejsze. W multiplayerze cieszą serwery dedykowane i dużo nowych rozwiązań, jak np. kasa. Ogólnie nie zawiodłem się na tej produkcji. Brawo, Treyarch. MW3 jest następny na liście must buy'ów.

MW1 mnie zachwyciło, kupiłem MW2 (obie pudełkowe) i tu spotkało mnie rozczarowanie. Płacić kolejny raz 100+zł za kilka godzin singla

Kilka godzin, ale jakich... Nie będę się kłócił, bo to tylko moje odczucie...

i praktycznie taką samą mechanikę rozgrywki po sieci ( no bo co się niby zmieniło od MW1? Kilka tekstur? Nowe pukawki albo ich odgłosy?

Co się niby miało aż tak zmienić w mechanice? A nowe pukawki to przecież duży plus.

Dwa czy trzy nowe tryby? Mapy? Proszę was, to wszystko mogłoby się zawierać w o połowę tańszym DLC

Your argument is invalid. Jakie jeszcze mieli dodać tryby? I tak jest ich wystarczająco dużo. Po co kombinować? Co do wydania MW2 jako DLC: kolejna bzdura. Przecież widać, że to osobna gra. 16 map w multi i podobna w długości kampania to nie aż tak mało.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Utwórz nowe...