Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

MrxPL

Co kupic do 400zł?

Recommended Posts

jw. moj komp :

Athlon 64 3500+

1GB DDR2

GeForce 9800GTX+

Asus M2n-mx

Win xp (niedlugo win 7 64 bit)

Wiem wiem bardzo niewydajne parametry dlatego pytam sie co kupic? mam 400zl. Wymiana plyty raczej nie wchodzi w gre. Mimo ze mam najnowszy bios to pisze na internecie ze moge max wlozyc Athlona 64 XII 6000+ na AM2 :/ Czy skok wydajnosci bedzie zauwazalny? Na razie nie jest az tak zle... A moze moge wlozyc cos na AM2 do tej plyty? Na alledrogo jest ww. athlon za 230zł i za reszte ramu bym kupil co wy na to? Dzieki za propozycje

Link to comment
Share on other sites

Guest michi93

ja koniecznie chcesz dokładać to jeszcze 1Gb ramu.różnica wydajnościowa między twoim procesorem a athlonem 6k powinna być zauważalna i do tego jeszcze bym się pokusił o dobrze chłodzenie i go trochę podkręcił

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...