Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

D1aBl0fAn

Rozwiązany: Gothic II: Noc Kruka, bug statystyk

Polecane posty

Gdzieś kiedyś czytałem, że jest sposób na oszczędzenie pkt. rozwoju dzięki bugowi. Polegało to na dodaniu odpowiedniej liczby punktów np. do siły (chyba 4, ale nie jestem pewien) po czym dodaniu 5 pkt. na raz. Nie wiem jak to dokładnie działa dlatego was pytam czy słyszeliscie o czymś takim i jeśli tak to prosze o dokładny opis. Dodatkowo słyszałem że pierścienie dodające pkt. satystyk podczas noszenia po zdjęciu pozostawiają nam bonus statysyk i po ponownym założeniu znowu go dodają. Czy to też prawda? Z góry dziękuję za pomoc :)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest coś takiego. Włączasz kody zakładasz pas siły możesz go znaleźć w wieży Xsardasa na dolnych poziomach. Jeśli będziesz go zakładał i ściągał to w cudowny sposób zwiększy ci się siła. To samo tyczy się pasa do zręczności.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polegało to na dodaniu odpowiedniej liczby punktów np. do siły (chyba 4, ale nie jestem pewien) po czym dodaniu 5 pkt. na raz.

Chodzi o to że od 30 pkt np. siły zaczynasz płacić podwójnie (czyli za 5 pkt siły płacisz 10 PN) więc dobrze jest dobić do 29 (czyli wydajesz te 4 PN), a gdy już będziesz miał to 29 dajesz równe 5 PN. W ten sposób masz 34 siły za mniej PN (gdybyś dobił do równej 30 za 5 PN miałbyś tylko dwa pkt siły). Tak samo robi się ze wszystkimi umiejętnościami bojowymi (miecze, łuki, kusze).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest coś takiego. Włączasz kody zakładasz pas siły możesz go znaleźć w wieży Xsardasa na dolnych poziomach. Jeśli będziesz go zakładał i ściągał to w cudowny sposób zwiększy ci się siła. To samo tyczy się pasa do zręczności.

O ile pamiętam, to nie wystarczy tylko włączyć kody, ale trzeba jeszcze włączyć god mode. Tylko że co to za frajda grać w gothica na kodach?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że od 30 pkt np. siły zaczynasz płacić podwójnie (czyli za 5 pkt siły płacisz 10 PN) więc dobrze jest dobić do 29 (czyli wydajesz te 4 PN), a gdy już będziesz miał to 29 dajesz równe 5 PN. W ten sposób masz 34 siły za mniej PN (gdybyś dobił do równej 30 za 5 PN miałbyś tylko dwa pkt siły). Tak samo robi się ze wszystkimi umiejętnościami bojowymi (miecze, łuki, kusze).

Dokładnie o to mi chodziło, dziękuje wszystkim, jednak nie będę korzystał z innych bugów; byłem tylko ciewawy ;)

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...