Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Zwirek94

Nowa karta graficzna

Recommended Posts

Witam.

A więc, stwierdziłem, że moja karta jest już trochę za słaba i chciałbym ją wymienić. Ale...

W dziedzinie sprzętu jestem kompletnie zielony i proszę Was o pomoc.

A więc chciałbym, aby była ona w cenie ok. 350 zł(tańsza może być :P) i żeby wystarczała do nowszych gier(jeśli za taką cenę to możliwe).

Nie wiem, co mam podać, więc daję całą konfigurację wyświetloną przez DxDiag:

------------------
System Information
------------------
Time of this report: 9/12/2009, 19:17:18
       Machine name: AAA
   Operating System: Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_gdr.090206-1234)
           Language: Polish (Regional Setting: Polish)
System Manufacturer: GBT___
       System Model: GBTUACPI
               BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
          Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU          6300  @ 1.86GHz (2 CPUs)
             Memory: 2046MB RAM
          Page File: 1619MB used, 2319MB available
        Windows Dir: C:\WINDOWS
    DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
     DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode

Dobra, jednak nie całą.

Lepiej podaj informacje o komputerze z programu Everest. Jeśli nie wiesz jaki masz zasilacz, to zrób zdjęcie tabliczki znamionowej i wrzuć na forum. Jeśli okaże się, że jest ok, to możesz śmiało brać kartę zaproponowaną przez wwl1, jeśli będzie to no-name albo coś z czarnej listy-musisz się liczyć z kolejnymi wydatkami. No i jeśli masz dobre mobo, to kręć proca, C2D z serii E6xxx są podatne na OCowanie.

To wrzucić jeszcze z Everesta'a?

I czy jest jeszcze jakiś sposób na sprawdzenie zasilacza to by od razu podał, bo w nocy(jaka tam noc :P) się nie będę w to bawił.

I jeszcze:

1. Jakie mobo?

2. Czyli mój procesor można spokojnie podkręcać?

3. Jak go podkręcić?