Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

GriX

Neostrada, router Netgear - rozłączający się internet

Recommended Posts

Witam! Mam router firmy Netgear. Do niego zamiast modemu mam podpiętą Neostradę, bo inny komputer w domu, także korzysta z internetu. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z internetem, internet sam z siebie się wyłącza, w routerze wszystko jest podpięte, ustawienia tez ok, internet po prostu się wyłącza, próbuje wszystko odłączać, potem podłączać, resetować komputer, ale nic to nie pomaga, za jakiś czas internet znowu jest, miałem tak już kilka razy. Dzwoniłem do Neostrady, ale mówią, ze z ich strony wszystko w porządku. Co robić?

Link to comment
Share on other sites

Sprawdź najpierw parametry linii w menu routera. Jeśli dobrze pamiętam, to w Netgearach trzeba było wybrać zakładkę Router Status, a następnie kliknąć Show Statistic. Wklej najlepiej screena z tymi statystykami, to to zinterpretujemy.

[edit]

A i podaj model Routera.

Link to comment
Share on other sites

DG8349 - to chyba jest model,

Ten:

http://www.netgear.com/Products/Routersand...ers/DG834G.aspx

??

a gdzie to menu routera?

Pod adresem

http://192.168.0.1 (albo 192.168.1.1 , ale to raczej inne modele)

Niektóre wersje firmware routerów ADSL Netgear "oficjalnie" nie pokazują parametrów linii telefonicznej (połączenia ADSL), ale można się do tego podobno dogrzebać.

Na froncie routera są dwie diody LED, "Internet" i "ADSL". W czasie kiedy "internet sie wyłącza" co pokazuja te diody?

Link to comment
Share on other sites

Parametry nie wyglądają źle. Jeśli masz jakiś inny modem/router z modemem, to sprawdź co się będzie na nim działo, może po prostu routerowi coś odbija, a może nerwostradzie, trudno stwierdzić. Ludzie na infoliniach TP przeważnie nie mają żadnego pojęcia co się dzieje z liniami i w jaki sposób to wszystko w ogóle działa, czy też nie wiedzą jakie jest aktualne obciążenie linii i po prostu ściemniają ludziom, że wszystko z ich strony jest dobrze, lub, że zajmą się tym za chwilę, a potem mało co robią.

Link to comment
Share on other sites

Pytanie tylko, czy to cokolwiek poprawi. Ja bym radził najpierw znaleźć przyczynę, a potem się bawił w zakupy. Poza tym jeśli nawet to router, to niekiedy wymiana firmware'u załatwia problemy.

Poszukaj na forum jest gdzieś temat o routerach, tam masz kilka dobrych routerów wymienionych, w zależności od tego, czego dokładnie potrzebujesz.

Właśnie sprawdź jeszcze, czy kabel łączący router z gniazdkiem telefonicznym nie jest gdzieś uszkodzony.

Link to comment
Share on other sites



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...