Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

GriX

Neostrada, router Netgear - rozłączający się internet

Polecane posty

Witam! Mam router firmy Netgear. Do niego zamiast modemu mam podpiętą Neostradę, bo inny komputer w domu, także korzysta z internetu. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z internetem, internet sam z siebie się wyłącza, w routerze wszystko jest podpięte, ustawienia tez ok, internet po prostu się wyłącza, próbuje wszystko odłączać, potem podłączać, resetować komputer, ale nic to nie pomaga, za jakiś czas internet znowu jest, miałem tak już kilka razy. Dzwoniłem do Neostrady, ale mówią, ze z ich strony wszystko w porządku. Co robić?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw parametry linii w menu routera. Jeśli dobrze pamiętam, to w Netgearach trzeba było wybrać zakładkę Router Status, a następnie kliknąć Show Statistic. Wklej najlepiej screena z tymi statystykami, to to zinterpretujemy.

[edit]

A i podaj model Routera.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DG8349 - to chyba jest model,

Ten:

http://www.netgear.com/Products/Routersand...ers/DG834G.aspx

??

a gdzie to menu routera?

Pod adresem

http://192.168.0.1 (albo 192.168.1.1 , ale to raczej inne modele)

Niektóre wersje firmware routerów ADSL Netgear "oficjalnie" nie pokazują parametrów linii telefonicznej (połączenia ADSL), ale można się do tego podobno dogrzebać.

Na froncie routera są dwie diody LED, "Internet" i "ADSL". W czasie kiedy "internet sie wyłącza" co pokazuja te diody?

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parametry nie wyglądają źle. Jeśli masz jakiś inny modem/router z modemem, to sprawdź co się będzie na nim działo, może po prostu routerowi coś odbija, a może nerwostradzie, trudno stwierdzić. Ludzie na infoliniach TP przeważnie nie mają żadnego pojęcia co się dzieje z liniami i w jaki sposób to wszystko w ogóle działa, czy też nie wiedzą jakie jest aktualne obciążenie linii i po prostu ściemniają ludziom, że wszystko z ich strony jest dobrze, lub, że zajmą się tym za chwilę, a potem mało co robią.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie tylko, czy to cokolwiek poprawi. Ja bym radził najpierw znaleźć przyczynę, a potem się bawił w zakupy. Poza tym jeśli nawet to router, to niekiedy wymiana firmware'u załatwia problemy.

Poszukaj na forum jest gdzieś temat o routerach, tam masz kilka dobrych routerów wymienionych, w zależności od tego, czego dokładnie potrzebujesz.

Właśnie sprawdź jeszcze, czy kabel łączący router z gniazdkiem telefonicznym nie jest gdzieś uszkodzony.

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach



  • Kto przegląda   0 użytkowników

    • Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Utwórz nowe...