Skocz do zawartości

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

unbearable

Poszukiwania Laptopa

Polecane posty

Witam!

Potrzebuje Waszej pomocy od kilku dni przeszukuje internet w poszukiwaniu laptopa dla siebie ale niestety nie znam się na tym wcale...Dlatego proszę was o pomoc w wybraniu takiego laptopa cena do 4000 zł. Ważne żebym mógł na nim pograć, dość duży dysk, Ważne żeby długo chodził na baterii przy normalnej pracy - nie licze ze w trakcie grania wytrzyma długo. Po za tym ważne żeby był ładny, Jeżeli chodzi o wielkość to raczej nie chciałbym żeby to był duży laptop gdzieś tak z 15" bo 17" raczej szybko będzie się rozładowywał....po za tym nie wiem czy warto kupować teraz czy nie lepiej poczekać do premiery windows'a 7 niby ta aktualizacja ma być za darmo ale wiadomo to Microsoft może się okazać ze to wcale nie bedzie takie proste i bezpłatne...

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorwanie porządnego notebooka bez systemu lub na GNU/Linuksie graniczy niestety z cudem. Tak więc moim zdaniem jeśli Ci się nie śpieszy najlepiej jest poczekać, zwłaszcza, że do premiery Windows Seven zostało półtora miesiąca. Aktualizacja Visty do Windows Seven w ramach programów producentów notebooków będzie kosztować około 100zł (koszty wysyłki i tłoczenia).

Link do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!